-Na jó - állt meg Bucky a bolt közepén. - Tévedtem.
-Hm? - nézegettem az elegáns szoknyákat. - Még is ki fog rajtad egy ruha vásárlás? - néztem fel rá kíváncsian.
-Ha rólad van szó, valahogy minden kifog - dünnyögte.
-Mi az, Tél Katonája, nem bírod? - nevettem fel hangosan, mire szúrósan nézett rám. - Ha meggyilkolsz a szemeiddel sem lesz jobb.
-Inkább csak összeragasztanám a szádat, hogy kevesebbet beszélj - dünnyögte hunyorogva, mire az orromat felhúzva grimaszoltam rá.
-Álmodozz James, álmodozz - vigyorogtam.
-Mikor végzünk már? - hisztizett, Én pedig hangosan felnevetve vettem le egy ruhát.
-Ez? - kérdeztem.
-Jó.
-Az előző hétre is ezt mondtad! - háborodtam fel.
-Mert az előző hét is jó volt! - meredt rám. - Várj.. Hét? Hét!!!
-Jó, jó, tudom, de ez egy eljegyzési party! - szabadkoztam.
-Ki a francot érdekel, ha tudom, hogy ennyire komolyan veszed, inkább összepakolom a cuccom és vissza se jövök soha többet - dörzsölgette a halántékát.
-Mond már, milyen! - próbáltam visszatartani a nevetésem.
-Mondtam, hogy jó!
-Istenem, férfiak - dünnyögtem.
-Hallottam! - szólt utánam felháborodottan, ám Én addigra már behúztam a próbafülke függönyét.
A cipzárt megpróbálva elérni küszködtem, aztán egy óriásit fújtatva húztam el a függönyt.
-Buck, segíts - dugtam ki a fejem.
-Hm? - lépett vissza hozzám.
-Húzd fel, légyszi - suttogtam.
-Jól néz ki - mondta, majd a cipzárt óvatosan felhúzva akadt meg azonnal. - Basszus.
-Mi történt - kaptam fel döbbenten a fejem, a tükörben nézve magunkra.
Én egy fekete, elegáns ruhában, mögöttem pedig Bucky, fekete bőrdzsekijében és bőrkesztyűben.
-Elszakadt.
-Micsoda? - kérdeztem döbbenten. - Elszakítottad? - suttogtam.
-Véletlen volt! - szabadkozott.
-James Barnes, mond, hogy nem szakítottad el. - hunytam le a szemeimet, megdörzsölve homlokomat.
-Sajnálom! - méregette a ruhát, majd kezét előre nyújtva ejtette tenyerembe a cipzárt.
-Lekaptad a cipzárt? - kerekedett ki a szemem.
-Bocsánat!
-Fémkézzel húzod fel egy ruha cipzárját? - pördültem meg hunyorogva felnézve rá.
-Kiment a fejemből! - magyarázkodott. - Figyelj, megoldom. Öltözz vissza - biccentett, majd betolva a fülkébe húzta be a függönyt.
Szúrós szemekkel, már a fekete farmeremben és lila pulcsiban elhúzva a függönyt meredtem a felettem tornyosuló férfira, aki kínosan elmosolyodva vette ki a kezemből.
-Gyere - karolt át a vállamnál vigasztalóan, de Én csak hunyorogva fordultam el tőle, a férfi pedig...
A férfi pedig fogta és beakasztotta a szoknyát egy sor farmer mögé.
-Ez a megoldás? - kérdeztem döbbenten felnézve rá.
-Pontosan - ragadta meg a kezem, és kiindulva a boltból.
-Meneküljünk - nevettem fel, Ő pedig hevesen bólogatva tört utat az emberek között.
-Szerintem is.
-A Tél Katonája és Feketeholló menekülnek egy cipzár nélküli szoknya elől a plázában - fogtam vissza a nevetésemet, Bucky pedig elmosolyodva rázta meg a fejét.
-Mehetünk?
-De.. De nincs ruhám - pislogtam nagyokat.
-Ó, anyám, adok én neked olyan ruhát - dünnyögte. - Vedd fel az enyémet!
-Bucky, ez nem vicc!
-Valld be, hogy jó volt - nézett rám egy fél mosollyal.
-Ha ennyire menni akarsz, menj! - álltam meg, Ő pedig kérdő tekintettel fordult meg.
-Nem.
-De, menj. Tudod mit? El is küldelek. Szia! - indultam meg mellette, de Ő visszarántva nevetett fel.
-Jól van na, ne dühöngj - csitított. - Szerzünk egy ruhát.
-Nélküled is menni fog.
-Befognád? - vonta fel a szemöldökét, mire eltátott szájjal néztem rá.
-Fogd be Te!
-Indulás - biccentett.
-Tudod Barnes, kezdem azthinni, direkt tetted tönkre a ruhát! - meredtem rá.
-Nem vádolhatsz ezzel!
-Oh, dehogynem!
A park egyik padján ülve, a sültkrumplit a ketchupba mártva húztam a számat. Bucky a szemöldökét ráncolva nézett rám, míg Én nagyokat pislogva meredtem rá.
-Nem láttad még?
-Nem - rázta a fejét, egy szál sültkrumplit a szájába dobva.
-Ne szórakozz! Nincs olyan, aki ne látta volna az Alkonyatot! - meredtem rá.
-De. Én - biccentett.
-Szórakozol velem.
-Nem. Tényleg nem láttam.
-Na jó. Lehetetlen! - fordultam felé, mire halkan felnevetett. - Meg kell nézned. Kötelező! Kö-te-le-ző!
-Anyám - dünnyögött. - Mire vállalkozok?
-Szexi nyálas vámpír és vérfarkas pasikra - húzogattam a szemöldököm, majd kitört belőlünk a nevetés.
-Azt hiszem inkább kihagynám.
-Nem, nem! - ráztam a fejem. -Megnézzük.
-Soha - rázta meg a fejét. - Szóval... Ezt kell megkóstolnom? - forgatta a kezében a sajtburgert.
-Igen! - vigyorogtam rá, Ő pedig riadt tekintettel meredt rám.
STAI LEGGENDO
𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟
Casuale𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟 "...Én pedig a kezeimet leengedve testem mellé varázsoltam egy őszinte mosolyt az arcomra. -Rég láttalak, hollókám - mosolyodott el Nat is, Én pedig felszabadultan öleltem át nevetve. - Egy ideje nem hallan...