Igazából, azzal az apró ténnyel nem számoltam, hogy olyan erő lesz úrrá rajtam, amit nem tudok kontrollálni.
De hagyjuk is a felesleges dumát, inkább ugorjunk a sztoriba.
Eszméletlenül sajgott a fejem, sőt ha belegondolok, körülbelül mindenem.
Lárma és nyüzsgés volt körülöttem, szemeimet lassacskán, de hála Istennek sikerült kinyitnom. És szembe néztem a fölém hajoló Barnesszal.
Szorosan fogott karjaiban, a földön térdepelve, idegesen engem szólongatva, míg Wanda felénk sietett.-Basszus - kaptam a homlokomhoz azonnal, lehunyva a szemeimet.
-Mond, Te teljesen megőrültél? - hasított a levegőbe iszonyú dühösen James Buchanan Barnes hangja, aki talán szorosabban ölelt magához mint eddig valaha.
-Sikerült? - emeltem fel a fejem döbbenten, körbenézve. Wanda ideges, folyamatosan közeledő kiabálása, a többiek zavartsága hallatszódott. A terep sivár volt és üres. - Sikerült - lihegtem döbbenten, belenézve Barnes szemeibe, aki csak mondta a magáét.
-Mi történt? - kérdezte Steve a hátára rakva a pajzsot.
-Raven megőrült! - nézett fel rá dühösen kiabálva Bucky.
-Nem őrültem meg! - védtem magam azonnal, lefejtve Buck karjait magamról.
-Mit csináltál!? - ragadta meg a vállaimat Wanda azonnal, idegesen.
-Mi volt ez? - szállt le Sam.
-Ó istenem, hagyjátok már abba - kaptam a fejemhez szisszenve.
-Jól vagy? - ugrott mellém újonnan Bucky. Szemeiben az aggódás még is a düh fényei csillantak meg. -Elájultál, inkább pihenj le.. -kezdte.
-Nem, nem kell, jól va...- szóltam közbe.
-Raven! - harsant rám azonnal a fém kezű, így óvatosan leülve néztem fel barátaimra, akik döbbenten meredtek rám.
Aztán megnyílt a már jól ismert kapu. Ami alapból nem is lett volna rossz, kivéve azt a tényt, hogy Strange értem jött... Vagy is miattam. És elég idegesen.
-Te.. - kezdte dühben forrtyogva, mire azonnal felpattantam és döbbenten néztem a szemeibe.
-Mindenhol megtalálsz?! - kérdeztem ijedten, ám Ő megragadva a kezemet rántott magához.
-Mond még is mi a francot műveltél?! - ordított rám dühösen.
-Semmi baj nem történt! - védekeztem azonnal.
-Meg is halhattál volna! - kiabált velem. - A fekete mágia nem játék, eszement! - rángatta a vállaimat idegesen.
-Hagyjatok már! - szólaltam fel azonnal. -Megmentettem magunkat! Sikerült! - fogtam le erőm segítségével kezeit.
-Te szépen velem jössz - fogta meg a kezem.
-Nem! Strange! - visszakoztam azonnal, a kezeimet rángatva, de azonnal szinte, hogy már átdobott a túloldalra.
Döbbenten zuhantam a fa parkettára, ami egy óriási koppanássa tudatta, hogy földetértem. Döbbenten felkönyökölve fordultam meg a portál felé, a padlón fekve, mikor Barnes utánam lépett.
-Ne! - kiáltottam fel azonnal, ám Strange átlépett és a kapu bezáródott.
-Mond még is mit képzeltél? - kiáltott rám, lenézve.
-Sikerült, nem? - ültem fel azonnal.
-De milyen áron? - kérdezte Barnes idegesen.
-Oké, úgy álltok ott mint az Apám és a Férjem, akik rajtakaotak hogy meg akarom ölni magam - pattantam fel azonnal, mire Strange felvonta a szemöldökét, Barnes pedig a szemöldökét ráncolva fordult felém. - Nem történt semmi rossz.
-Dehogynem! - kiáltottak rám egyszerre.
-Megmentettem magunkat! - mutattam rájuk fenyegetően.
-Meghalhattál volna - kezdte Strange higgadtan.
-De nem haltam! - kiáltottam fel szórakozottan, aztán mivel Ők nem nagyon érezték olyan boldognak magukat, mosolyom automatikusan lehervadt. - Figyeljetek..
-Szólhattál volna - mondta Barnes azonnal.
-Ha nem teszem.. - kezdtem. - Túlerőben voltak. Vesztésre álltunk. Ki tudja, talán Steve meghalt volna. - mondtam. Vagy Te - mutattam Barnesra.
-Nem, Én nem - rázta meg a fejét hevesen.
-A harc neked itt vége - mondta Strange.
-Nem - vágtam rá azonnal, döbbenten felé fordulva. - Nem értem, miért...
-Ennyi, Raven - szólt közbe Barnes.
-Nem tilthatod meg, hogy megmentsem a világot! - néztem rájuk felváltva, döbbenten.
-Már pedig de - nyitotta meg a portált Strange.
-Stephen! - szóltam rá idegesen.
A mágus megtorpant, a kapu bezáródott, Strange pedig döbbenten fordult felém.
-Tessék? - kérdezte, Barnes pedig idegesen sétálgatva figyelte a történteket. - Minek hívtál engem?
-Thanos közeledik - szóltam szigorúan azonnal. - Szükséged lesz rám.
-Nem - mondta ki, Én pedig döbbenten kerekítettem ki a szemeim. - Viszlát - biccentett Barnesnak, aki biccentve fonta keresztbe karjait. Aztán Strange eltűnt... Bucky pedig maradt.
Döbbenten emeltem fel a fejem barátom ideges szemeibe meredve. Nyúzott borostás arca még így ideges vonásokkal is helyes volt. Rövid haja kócos, bőrkabátja koszos, ahogyan mindene. Csak úgy, mint nekem.
-Te miért nem... - tűrtem el kissé kócos hajam. - Miért nem mentél?
-Még érdekel? - dobta le fegyvereit a matrac mellé.
-Bucky - szóltam azonnal.
-Nem hagylak egyedül.
A szívem óriásit dobbant. Bár az utóbbi időben elhidegültünk egymástól, hiszen Asgardi látogatásom előtt voltunk utoljára úgy igazán szabadon együtt. Akkor, mikor még nem kellett félnünk Thanostól.
-Raven - szólongatott. - Raven! - lépett elém, felemelve a fejemet, ám én azonnal karjaiba borulva öleltem át szorosan, nyakhajlatába fúrva arcomat.
-Szeretlek - suttogtam.
-Jól vagy? - döbbent le azonnal.
Nem is volt csoda. James Buchanan Barnes az az ember volt, aki nem szokott hozzá a hirtelen érzelmekhez és érintésekhez. És itt voltam Én, kinek egészen túltengő érzelmek tomboltak testében és szüksége volt a fizikai érintésekre.
Ugyan így volt ez, amikor még csak alig ismertük egymást.
-Kérsz valamit? Vizet? Hozzak vizet? - kérdezte, szinte már-már mániákusan, nem tudva, mit is kezdjen egy bőgő huszonévessel.
Nem csodálkoztam, itt álltam a szobájában megint, viszont ezen alkalommal csak tévedésből, de most zokogva, magamat sajnálva és azon rágódva, hogy mit kezdjek magammal. A hirtelen stressz csak most jött le rajtam, amivel nem tudtam mit kezdeni, és nem akartam, hogy Bucky azt érezze, neki kell csinálnia valamit.
-Nem kell semmi.
-Egy ölelés? Zsebkendő? - pislogott nagyokat, zsebében matatva. - Basszus, nincs nálam zsepi - sziszegte. - A komódban biztos van - intett le, majd miután észre vette, hogy egy ideje nem szólalok meg, elhúzva a száját meredt rám.
-Kimegyek a kanapéra.
Egy mély levegőt véve engedtem el Barnest, aki viszont aggódóan nézett le rám.
-Ne haragudj - kezdtem azonnal.
-Inkább hallgass - húzott vissza magához szorosan átölelve, míg Én kiengedve a levegőt nyomtam arcára egy puszit.
YOU ARE READING
𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟
Random𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟 "...Én pedig a kezeimet leengedve testem mellé varázsoltam egy őszinte mosolyt az arcomra. -Rég láttalak, hollókám - mosolyodott el Nat is, Én pedig felszabadultan öleltem át nevetve. - Egy ideje nem hallan...