Miután kerek két napot eltöltöttem Scottal, aki felpörgött érkezésem miatt - fáradtan csuktam be a bejárati ajtót. Erőm segítségével a konyhában lévő kávéfőző el is indult, kabátomat lekaptam. Hajnali kettő volt. Kilépve magassarkú csizmámból bújtam bele mamuszomba és hosszúujjúm ujjait feltűrve léptem a konyhába.
-Raven - szólt egy már igazából nagyon ismerős hang, még is halálra rémisztett, így a konyhapulton heverő üvegpohár felreppent a levegőbe.
-Ó, te jó ég - kaptam el a poharat még időben, Barnes pedig megszeppenve lépett hátra azonnal. - Ne haragudj! - lépdeltem felé gyorsan. - Sajnálom. - fontam karjaim nyaka köré, egy puszit nyomva ajkaira.
-Megijesztettelek?
-Igen - vallottam be, elhúzva a számat. - Bocsánat - simítottam meg arcát.
-Későn jöttél - mondta, körém fonva karjait.
-Te pedig nem alszol - ráncoltam a szemöldökömet.
-Fair - vont vállat, ám a lila fény újra felvillant, s ezúttal az üvegpohár helyett a kávés bögre pihent kezeim között. - Ilyenkor kávé?
-Te nem alszol! - vágtam rá megint, Ő pedig felnevetett. - Starkék ide értek már?
-Nem, még nem.
-Ki van itthon? - kérdeztem mosolyogva.
-Sam, Wanda és Vízió, az a pók gyerek Parker, Bruce és... Néha Strange.
-Néha?
-Miután elmentél Scotthoz, az egész lakást feltúrta érted.
-Micsoda? - ráncoltam a szemöldökömet.
-Azt mondta, valami hülyeségre készülsz - mondta, nekem pedig leesett.
-Ooooh..... - engedtem el Barnest.
Strange a HYDRA felrobbantására gondolt.
-Mire készülsz? - kérdezte a szemöldökét ráncolva.
-Én? Semmire. Strange csak.. A fejébe vett valamit. - vontam vállat. - Alszunk? - mosolyodtam el, megsimítva arcát.
Bár Barnes arcán látszott, hogy baromira nem hisz nekem és faggatna amíg nem vallok be mindent, de rám hagyta.
A törölközőt magam köré csavarva töröltem le a párás tükröt. Barnes már a szobában volt, Én visszajöttem egy gyors zuhanyra. Megtöröltem arcomat, megtámaszkodtam a csapon, majd újra - ám ezúttal mikor felegyenesedtem, Strange állt mögöttem. A vállaimat megragadva rántott maga elé, a falnak szorítva, számra tapasztva a kezét, még mielőtt hangosan sikítanék a rémültségtől, ami végig áradt ereimben. Azonnal kikerekedett szemekkel a törölközőhöz kaptam, hogy ne hulljon le.
-Raven - kezdte feszülten. - Mond hogy letettél arról, hogy robbants. -suttogta szigorúan.
-Törölközőben vagyok - motyogtam a tenyerébe döbbenten.
-Tessék? - ráncolta a szemöldökét.
-Törölközőben vagyok! - kaptam el fejem.
-Hol érdekel az engem, nem vagyok Barnes! - szorított a vállamon. - Raven, komolyan kérdeztem.
-Mi a franc bajod van, hajnali három óra van és zuhanyzok! - meredtem rá.
-Nem, már nem.
-Strange, legyél már eszednél - igazgattam meg a törölközőt.
-Raven, ez fontos - nézett rám komolyan, és akkor vágott fejbe, hogy tényleg nem szórakozik.
-Nem tettem le róla - mondtam. - Legalább is 100%-ig nem. - mondtam. - De nem ott voltam. Scottnál voltam - söpörtem el hajam.
-Hagyd abba - mondta komolyan. - Tényleg. Most hallgass rám.
-Mi bajod, Strange? - kérdeztem oldalra biccentve a fejemet. - Aggódsz?
-Érted? - vonta fel a szemöldökét. - Soha nem tenném - vágta a fejemhez.
-Akkor meg? - söpörtem le kezeit magamról.
-A Wakandai sereg egyre erősebb. És egyre jobban keresnek minket.
-Nem csak Barnest? -meredtem döbbenten szemeibe.
-Nem. Téged... Wandát - sorolta. -Mindenki, akit csak befolyásolni tudna a Hydra.
-Ez... Mi? És még is mi a francot tudnának kezdeni velünk? - szorítottam a törölközőt magamhoz.
- Bármit - nézett komoran a szemembe.
-Oké, mi lenne, ha leszálnál rólam Strange? - vontam fel a szemöldökömet.
-Tessék? - meredt rám felvonva a szemöldökét.
-Hagyj. Nem érdekel a hülye paranoiád - néztem rá, hátralépve. - Nem számít.
-Életveszélyes, ha oda mész és robbantasz.
-Életveszélyes az is, hogy mindennap felkelek - nevettem fel hitetlenül. -És te magad is az vagy.
- Nem tudod, mit beszélsz - mondta, zsebre téve kezeit.
-Oh, dehogynem. Strange, meg tudom védeni magam - meredtem rá lesajnálóan.
-Érdekes, ha visszaemlékszem egy olyan alkalom sem rémlik, ahol sikerült volna - mondta ki szemrebbenés nélkül. - Hónapokkal ezelőtt még csak magadat sem merted kiismerni. És még most sem megy - mondta, Én pedig dühösen löktem meg vállammal, míg elhaladtam mellette, s a fürdőajtót kirántva néztem szemben a meglepett, nagy szemekkel ránk bámuló Barnesra, aki döbbenten próbálta értelmezni, mit keres Strange a fürdőben, velem egyszerre.
YOU ARE READING
𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟
Random𝐅𝐄𝐊𝐄𝐓𝐄𝐇𝐎𝐋𝐋Ó - 𝐦𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐟𝐟 "...Én pedig a kezeimet leengedve testem mellé varázsoltam egy őszinte mosolyt az arcomra. -Rég láttalak, hollókám - mosolyodott el Nat is, Én pedig felszabadultan öleltem át nevetve. - Egy ideje nem hallan...