'apa tu mama?'
'Wasiat arwah papa kamu berdua'
'wasiat? Apa yang dia tulis dalam wasiat tu?
'Pembahagian harta, papa kamu kan anak tunggal jadi dia akan berikan harta dia kat kamu berdua 100% tapi ada syaratnya'
'Hah, ada syarat pulak'
'Ye sayang, syaratnya ialah kamu berdua kena kahwin sebelum umur kamu berinjak ke 18 tahun'
'What seriously? 18 tahun muda lagi. Kenapa nak cepat cepat sangat?'
'Itulah syaratnya, Kay, Ash'
×××××××××××××××××××
'Ara~ boleh tolong aku tak?'
'Kau nak apa??'
'Tolong gantikan aku and keluar dengan Asher, please~'
'The heck, Asher Grey? Taknak aku. Tu tunang kau bukan tunang aku'
'Ala, please kali ni je kau tolong aku aku janji. Lagipun muka kita kan sama dia mesti tak cam punya'
'Taknak lah, Kenapa kau tak pergi sendiri je'
'Ala hari ni aku kena keluar dengan Daniel la. Pukul 8 baru balik.Tadi pula, Asher ajak aku keluar, takkan aku nak cakap no pulak. Dahla masa tu ada auntie Marina '
'Ish, yelah'
'Yea, sayang kau'
'Kali ni je tau, kalau kau suruh aku lagi' aku bagitahu Bonda perangai sebenar kau'
'Ai ai, Captain. Sikit sikit nak ugut'
'aku dengarlah'
'Sorry sorry'
×××××××××××××××××
'Bro, aku aku nak mintak tolong sikit boleh'
'Kalau kau suruh aku gantikan tempat engkau lepastu keluar dengan awek kau aku tak nak'
'Ala please, kali ni je'
'Kau ni suka menyusah kan aku aku bagitahu Mama yang kau ni simpan perempuan baru tahu'
'Ala, Kay. Jangan la. Betul aku cakap kali ni je. Kalau aku tipu kau boleh bagitahu mama'
'Hm'
'Boleh?'
'hm, last eh, kalau kau suruh aku lagi aku bagitahu mama'
'Okay, pukul 5 petang tau. Kata Pavilion. Nama dia Isabella'
××××××××××××××××××
'Mana pula jantan ni'
'kau Isabella ke?'
'Kau!?'
'Kau?!'
××××××××××××××××××
'Babe tu bukan, Kaysher dengan Isabella ke?'
'Eh gatalnya perempuan ni. Asher dia nak, Kaysher aku pun dia nak?'
'Tunggulah, nasib kau perempuan'
×××××××××××××××××××
'Hoi, perempuan jalang'
'Siapa perempuan jalang aku ke kau'
'kaulah, dahla Asher kau kebas, Kaysher aku pun kau kebas'
'Apa kau merepek ni? Mana ada aku kebas Kaysher kau. Semalam aku keluar dengan Asher la, kan baby?'
Asher hanya mengangguk mengiyakan.
'Kau jangan nak tipulah, aku tengok terang terang dekat depan mata aku yang kau keluar dengan Kaysher. Takkan kau nak cakap itu Ara nerd tu pulak'
'Apa masalah kau ni, takyah la babit kan dia. Dia takde kena mengena pun dengan hal ni. Jom la baby penat sayang layan perempuan sewel ni'
××××××××××××××××××
'Eh Tengku Arina kan? '
'Eh Tengku Marina. Lamanya tak jumpa. Sihat ke?'
'sihat je, eh Arina. Dah lama kita tak berhubungkan sejak kau kahwin dulu'
'Ala sorry la, aku punya handphone dulu tercicir masa aku pergi honeymoon dengan husband aku'
'Kau anak dah berapa? '
'Aku 3, 2 perempuan kembar 1 lelaki. Kau? Dah kahwin ke belum? '
'Dah tapi sekarang single mother. Suami aku dah meninggal excident. Anak aku 2 orang je kembar jugak tapi dua dua lelaki'
'Sorry eh, Marina. Aku tak tahu'
'Eh takpe, ni kedai kau ke?'
'Haah, ikutkan husband aku tak kasi aku kerja. Tapi aku berkeras juga. Tu yang dapat bukak bakery ni'
'Tipical Tengku Arina Natasya. Keras kepala'
Done trailer Twins Lover. Macam interesting tak?? Cerita ni idea dia keluar sendiri jadi terhasil lah buku ini. Jangan lupa vote tau guys. Bubyee...
YOU ARE READING
Twins Lover {Complete}✔️✔️
RomanceStart: 5/10/21 End: 20/3/23 Tengku Arabella Alexandra dan Tengku Isabella Alexandrea ialah kembar seiras tapi tak sama perangai. Ara ialah kakak manakala Bella ialah adik. Mereka berumur 17 tahun. Mereka juga terkenal di sekolah dengan gelaran "kem...