Chapter 14

912 46 4
                                    

Mereka pun masuk kedalam bilik pengetua.

'Hah! Ara, Kay. Sila duduk. Saya ada benda nak bincang dengan kamu berdua' kata Madam Umai.

Ara dan Kaysher pun mengambil tempat di hadapan Madam Umai manakala Pn. Rita, duduk di kerusi yang ada di sebelah Madam Umai.

'Okay, saya ada satu cadangan ni memandangkan minggu depan kita ada cuti so saya nak buat batch kamu semua ni happy and relax dulu sebelum SPM nanti. Jadi saya rasa saya kita pergi bercuti ramai ramai? 'cadang Madam Umai.

'Kat mana? ' tanya Ara.

'you guys suggest kan' kata Madam Umai.

'Saya suggest kan kita pergi sunway lagoon' kata Kaysher.

'Hm, first thing first, kita bercuti berapa hari? ' tanya Ara.

'3 hari 2 malam' kata Madam Umai.

'Hm, saya rasa baik kita pergi Langkawi. Banyak tempat yang kita boleh pergi' cadang Ara.

'Bagus juga, banyak tempat kita boleh pergi. So Kaysher? How about you?' tanya Madam Umai.

'I'm on it' kata Kaysher. Asalkan Ara bahagia, dia ikut je.

'okay, Rita, awak dah catat apa yang kami borak tadi?' tanya Madam Umai pada Pn. Rita.

'Dah Puan Umai' kata Pn. Rita.

'Okay kalau macam tu. Esok kita agihkan surat lawatan pada pelajar form 5 ye? Ara dan Kaysher boleh masuk kelas' kata Madam Umai.

'Baik, Madam' kata mereka serentak.

Mereka pun keluar dari bilik pengetua. Ara jalan mendahului Kaysher. Kalau boleh dia nak lari dari Kaysher.

'Ara' panggil Kaysher.

Ara buat tidak tahu dan teruskan berjalan.

Tiba tiba tangan Ara ditarik dan langkah Ara pun terhenti.

'Kau kenapa tak dengar ke aku panggil? ' tanya Kaysher dingin.

Ara hanya mendiamkan diri.

'When I talk to you, you look at me. Bukan tengok lantai. Muka aku ada kat lantai ke' kata Kaysher sambil mengangkat dagu Ara menggunakan jarinya.

'What do you want, Kaysher? Boleh tak jangan pegang pegang?' tanya Ara berani.

'habis bila jantan tu pegang kau, kau tak marah pula' marah Ara.

'Lelaki mana pulak? ' marah Ara pula. Berani dia naik kan suara?

'Lelaki yang sentuh kau semalam tu lah. And kenapa aku tak tahu yang nama kau ada tengku kat depan? ' tanya Kaysher pelik.

Ara tak tahu lah nak gelak ke nak marah dengar soalan biol si Kaysher tu.

'Kau ni kenapa suka hati dia lah. And sapa sueuh tak tanya kat bonda atau pun mama kau. Lepasla, Kaysher aku nak masuk kelas la' kata Ara kasar.

'rough spoken, huh! Jangan harap aku nak lepaskan kau' kata Kaysher lalu smirk.

'Habistu kau expect aku nak cakap apa dengan kau. "Sayang lepaskan saya" macam tu? ' bebel Ara.

'Ulang sekali lagi' kata Kaysher nakal.

'Fuck off' kata Ara menyampah. Dia pun merentap tangannya sehingga terlepas dari gengaman Kaysher.

Ara pun pergi dari situ. Dari jauh kedengaran sayup sayup suara ketawa Kaysher.

Ish, menyampah betul dia tuh!! Kata hati Ara.

×××××××××××××××××

Balik je dari sekolah, Ara melihat ramai tengah berbisik tentangnya dan tentang kembarnya Bella.

Twins Lover {Complete}✔️✔️Where stories live. Discover now