Hello, korang pergi dulu aku ada hal nak kena settel' kata Kaysher lalu End call. Dia melihat semula kearah Ara.
Kaysher melihat semula kearah Ara.
'So I free now. You can tell me who did this to you? ' tanya Kaysher.
'Kau ni tak faham bahasa ke? Jangan nak caring sangat boleh tak? Sikit je ni' kata Ara rimas.
'Kau duduk sini jangan pergi mana mana. Kalau tak aku ikat kau kat kerusi tu' kata Kaysher lalu keluar dari bilik Khas itu.
Ara pun pelik dengan perangai terbaru Kaysher yang tidak ambil peduli bertukar menjadi seorang yang peduli dan yang paling teruk memaksa pula tu.
'Apa yang dia makan sarapan dari. Tiba tiba ada mood nak bercakap dengan aku' monolog Ara pelik.
Dia turun dari meja itu lalu duduk di sofa sambil membaca novel yang dibawa tadi.
Tidak lama kemudian, dalam beberapa puluh minit. Akhirnya, Kaysher masuk semula dengan kain bersih dengan satu plastik Ice.
'Kau ni aku suruh jangan gerak kan. Degil la kau ni' kata Kaysher.
Kaysher pun duduk di sebelah Ara. Kain kecil dibentang lalu meletakkan ice tadi. Dan diikat seperti sup bunjut.
Kain tuaman tadi dituamkan ke pipi Ara yang kian membengkak.
'Eh, kau nak buat apa ni?' tanya Ara. Brain no use.
'Lap muka... Nak tuamkan kat pipi kau la' kata Kaysher.
Ara hanya membiarkan Kaysher menuamkan ice di pipinya.
Sekali sekala dia akan mendesis kesakitan dan setiap kali itulah Kaysher akan berhenti lalu meniup pipi Ara.
Tah kenapa Ara rasa senang diperlakukan begitu.
Tanpa Ara perasan muka Kaysher semakin menghampirinya. Ara sedang memejamkan mata itu tiba tiba berasa ada deruan nafas dimukanya.
Dia cepat cepat membuka mata dan terlihat Kaysher dihadapannya.
Ara terkaku. Dia ingin menolak Kaysher ke tepi tapi dia terkaku.
Kaysher pun melihat Ara yang terkaku. Senyum kecil dilemparkan. Melihat mata bulat Ara.
'why you look at me like that?' tanya Kaysher.
Ara yang terperasan dia sedang usya anak teruna orang terus bangun dari sofa.
'I should go now' kata Ara dan keluar dari situ. Mukanya merah habis.
Dia duduk di sebuah bangku dahulu sebelum balik ke kelasnya kerana ada lagi 15 minit sebelum boleh masuk ke kelas.
×××××××××××××××××
Ariq dan kawan kawannya berjalan disekitar taman itu.
Tiba tiba kawan Ariq yang bernama Zhaf mengusya seorang perempuan yang ada di sana.
'Eh korang korang tengok tu. Siapa yang duduk kat bangku tu Crush aku tu' kata Zhaf.
Ariq dan yang lain pun melihat kearah yang ditunjukkan oleh Zhaf.
'Eh, tu bukan kak Ara ke?' kata Ariq didalam hati.
'Yeke crush kau cer confess tengok' kata lagi seorang kawan Ariq, Nash.
'Tah, kau kan playboy sejati. Jatuh air muka beb ada crush ni' kata seorang lagi kawan Ariq, Emie.
'Okay, kau ingat aku goyang ke? Setakat perempuan macam tu, celah gigi aku jelah' kata Zhaf.
'Sembang banyak tak jadi apa bro. Kalau kau power sangat pergilah' tantang Ariq.
'Okay, kita lawan siapa yang dapat perempuan tu' kata Zhaf pantang dicabar.
YOU ARE READING
Twins Lover {Complete}✔️✔️
RomanceStart: 5/10/21 End: 20/3/23 Tengku Arabella Alexandra dan Tengku Isabella Alexandrea ialah kembar seiras tapi tak sama perangai. Ara ialah kakak manakala Bella ialah adik. Mereka berumur 17 tahun. Mereka juga terkenal di sekolah dengan gelaran "kem...