Chapter 64

767 51 0
                                    

Macam biasa sampai kat mall kenalah cari parking dulu kan? Takkan nak parking kereta merata pula kan? Ingat jalan bapak kau?

Sorry sorry teremo pulak... Hehehe...

Kaysher, Ara, Asher dan Bella bertemu di starbucks cafe sebelum melanjutkan perjalanan mereka dari kedai ke kedai.

Yang faham tu, fahamlah. Yang tak faham buat-buat faham. Tiberh..

'Baru makan tadi kot' kata Ara pada Bella dan Asher.

Ara dan Kaysher mengambil tempat di depan pasangan itu.

'Aku haus lah, tu yang aku suruh Ash singgah sini. Pergilah order air dulu' kata Bella.

'Takpelah aku dah kenyang. Awak nak?' tanya Ara pada Kaysher. Kaysher hanya menggelengkan kepalanya.

'Korang pergilah dating sana. Biar aku dengan Bella nak dating kat sini' halau Asher. Bella memandang kearah Asher dengan pandangan tidak percaya dengan kata-kata Asher. First time dengar. Hehehhe...

Rasa malu pula ... Bella memukul lengan Asher.

'Eh, tadi aku rasa kita datang sekali an? Tak cakap apa apa pun pasal dating?' kata Ara.

Ara terpandang disebelah sisinya dimana Kaysher berada. Tapi, bukan itu yang menarik perhatiannya tapi beberapa orang gadis yang sedang melihat kearah suaminya. Ada juga yang mengambil gambar diam-diam.

Apa ingat dia tak nampak? Ara tidak senang duduk. Tapi, dia perlu bertenang. Lama kelamaan makin menyirap pula dia tengok. Rasa nak baling je kasut kat sekor-sekor.

Kaysher dibelakang Ara perasan yang Ara melihat tajam kearah segerombolan gadis itu. Tapi dia hanya biar sahaja. Sebenarnya dia dah perasan dari tadi yang gadis gadis remaja itu melihat kearahnya dan Asher tapi dia membiarkannya sahaja.

'Alah, kau ni. Ni lah dinamakan unplanned dating. Kau pergi jelah jalan-jalan dengan Kay tu' halau Asher.

Pandangan Ara mula berbalik semula kearah Asher dengan muka yang marah.

'Halau eh, takpe kau tunggu lah' kata Ara geram. Dia terus melingkarkan tangannya di lengan Kaysher lalu laju menarik lelaki itu pergi dari situ.

Kaysher hanya mengikut tanpa bersuara. Bella menggelengkan kepalanya. Dia sibuk menikmati air starbuck yang berada di hadapannya.

'You tak baik tau halau Ara. Nanti dia balas balik baru tahu. You tengok muka tak puas hati dia tadi.' kata Bella.

'Ceh! Tak takut pun. Dia yang introvert macam tu, ada hati nak balas dendam dengan aku' kata Asher berlagak.

'Apa you ingat Ara tu introvert sangat. Sekali dia sakit hati, revenge dia sakit mat. Damage tinggi. I pernah kena dengan dia, I tahulah' kata Bella.

'Kesian, my wife ni. Dia buat apa? Nanti aku babab dia nanti' kata Asher.

Bella tersenyum.

'Dahlah, hari ni kita nak pergi mana?' tanya Bella.

'Pergi beli baranglah' kata Asher polos.

Bella mengangkat keningnya.

Tadi kata nak dating? Tapi just nak beli barang prom je. Baik dia ikut je Ara dengan Kaysher tadi.

'You kata nak dating. Nak dating kat mana?' tanya Bella pelik. Asal blur sangat laki aku hari ni?

'Ouh, you bak pergi mana? I ikut je' kata Asher.

'You janji, you ikut je I nak pergi mana?' tanya Bella meminta kepastian.

'Of course' kata Asher yakin.

Twins Lover {Complete}✔️✔️Where stories live. Discover now