Dalam 30 minit kemudian, murid murid dan cikgu-cikgu pun sampai di tapak perkhemahan.
Dihadapan mereka Ara, Bella , Asher dan Kaysher sudah beratur di hadapan bersama Arshan.
'Hi, semua, saya Arshan Rhean, korang semua boleh panggil saya Abang Arshan je' kata Arshan.
'Hi, Abang Arshan' kata murid murid perempuan di situ.
'okay, korang mesti ter tanya tanya kan kenapa Ara, Bella, Asher dan Kaysher ada kat depan ni kan? Ok sebelum tu kita ada tetamu VIP yang akan bersama sama dengan kita selama 3 hari 2 malam ni' kata Arshan.
'tanpa berbasa basi kita menjemput Ku Zarif' kata Arshan.
Tengku Zarif pun berjalan kearah hadapan murid murid tadi dengan muka yang ketat.
'Hensem nya Tengku Zarif tu' kata murid perempuan 1
'Kau rasa Tengku Zarif tu dah kahwin ke?' kata perempuan 2 kepada kawannya.
'Aku rasa belum dho. Nampak macam single lagi. Kalau jadi sugardaddy aku. Confirm aku bagi semua yang dia nak termasuk tubuh badan sekali pun' kata perempuan 3 pula.
'Dasar murah' kata hati Ara, Bella, Kaysher dan Asher serentak.
'Nama saya Tengku Zarif Arthur. Saya akan bersama anda semua 3 hari 2 malam ini' kata Tengku Zarif dingin.
Semua murid terdiam apabila Tengku Zarif membuka mulut. Takut maybe.
Ara dan Bella menahan ketawa apabila Ayahanda mereka keluarkan aura Ice Valcano nya.
'Okay, Thank you Tengku Zarif. Okay sekarang saya bagitahu korang semua kenapa mereka ada di belakang saya' kata Arshan.
'Mereka akan menjadi ketua kumpulan yang kita akan bahagi nanti. 1 kumpulan 8 orang. Dalam 1 kumpulan akan ada 1 guru pengiring dan 1 ketua yang mewakili kumpulan tu. So faham?' jelas Arshan.
'Faham, Abang Arshan' kata murid murid disitu.
'Okay sekarang kita bahagi kumpulan semua. Puan Umaira, murid kat sini ada berapa orang?' tanya Arshan.
'68 orang' kata Madam Umaira.
'Ramainya, okay saya perlukan lagi 4 orang. Siapa nak volunteer?' tanya Arshan.
Erissa angkat tangan
Emy angkat tangan
Erica angkat tangan
Harris angkat tangan
Daniel angkat tangan
Emerlda angkat tangan
Meddie angkat tangan
Danish angkat tangan
Adrian angkat tangan
'okay macam ni. Abang pilih random lah eh?' kata Arshan.
'perempuan dulu okay, awak yang baju merah tu datang depan dan Awak yang baju hijau tu. Meh sini' kata Arshan.
'nama korang apa?' tanya Arshan lagi pada 2 orang perempuan itu.
'Tengku Erissa Aulia. Panggil Erissa je' kata Erissa.
'Tengku Emerlda Isana. Panggil Emerlda je' kata Emerlda.
'Okay korang boleh berdiri di sana. Okay sekarang lelaki pula, kamu yang berbaju biru datang depan. Dan kamu yang berbaju hitam. Apa nama korang?' tanya Arshan.
'Tengku Daniel Benjamin. Panggil Daniel' kata Daniel.
'Engku Harris Azwa. Panggil Harris je' kata Harris.
'Cikgu, ada list nama tak? Saya nak bahagi kumpulan' kata Arshan. Pn Rita pun memberikan list nama kepada Arshan.
Kumpulan 1: ketua kumpulan dengan Tengku Arabella Alexandra dan pengiringnya tetamu VIP kita Tengku Zarif Authur, anak buahnya ialah Emy, Erica, Esther, Damien, Felix, Ammar dan Adrian. Semua nama ini sila ke satu tempat. Ketua dan pengiring sila ke kumpulan korang'
'Kumpulan 2 : ketua kumpulan Tengku Kaysher Grey dan pengiringnya Puan Tengku Umaira Adelleya , anak buahnya ialah Mason, Adriel, Nurin, Maya, Ideline,Betherine dan Cellion. Pengiring dan ketua kumpulan sila ke kumpulan korang'
'Kumpulan 3: ketua kumpulan Tengku Isabella Alexandrea dan pengiringnya Pn. Sharifah Juwita Naziha, anak buahnya ialah Kenzie, Syazwan, Wawa, Ben, Aizad dan Hanie. Pengiring dan Ketua kumpulan sila ke kumpulan korang'
'Kumpulan 4: ketua kumpulan Tengku Asher Grey dan pengiringnya Encik Ateen Carlos, anak buahnya ialah Dhira, Mario, Ayden, Fara, Lenna, Zhafir dan Kamal. Pengiring gan Ketua kumpulan sila ke kumpulan korang'
Kumpulan 5: ketua kumpulan Tengku Erissa Aulia dan pengiring Pn Sharifah Arrita Halizah, anak buahnya ialah Aida, Uzair, Leah, Aura, George dan Alex. Ketua kumpulan dan pengiring sila ke kumpulan korang'
Kumpulan 6: ketua kumpulan Tengku Emerlda Isana dan pengiringnya Puan Izzatul Aisyah, anak buahnya ialah William, Chris,puteri, Isma, Lexie, Hakim dan Eros. Ketua kumpulan dan pengiring sila ke kumpulan korang sila ke kumpulan korang.
Kumpulan 7: ketua kumpulan Tengku Daniel Benjamin dan pengiringnya Encik Kamaruddin Hassan, anak buahnya ialah Khaisara, Noel, Joel, Fia, Alieya, Nadhine dan Nafis. Ketua kumpulan dan pengiring sila ke kumpulan korang
Kumpulan 8: Ketua kumpulan Engku Harris Azwa dan pengiringnya saya, Arshan Rhean, anak buahnya ialah Javier, Everett, Merrick, Valérie, Alana, Dzemilia and Alora. Ketua kelas sila ke kumpulan korang. Saya kena jadi mc dulu.
Dan tamatlah pembahagian kumpulan.
'Okay sekarang kita buat aktiviti pertama dulu, iaitu pasang khemah dan masak. Ketua kumpulan dan pengiring boleh bahagikan kumpulan korang sama ada siapa yang cari air, cari kayu, masak, dirikan khemah dan sebagainya' kata Arshan.
'What' kata suara murid disitu. Kebanyakkannya perempuan tapi ada juga yang lelaki.
Tapi tak boleh kalah suara E-girl yang terlebih kuat itu.
'Kenapa ada masalah?' tanya Arshan.
'Masak diri kan khemah. Kita tidur kat sini ke?' tanya Erissa tidak selesa.
'Tidak, untuk hari ni kita tidur di sini, hari lain kita pergi ke tempat lain. Tapi still berkhemah' kata Arshan lagi.
'Ish, mesti banyak nyamuk. Habis merah merah badan I nanti' kata Erica pula.
'Kalau kau taknak tidur sini kau boleh balik sana. Semak je' bidas Bella tanpa melihat kiri dan kanan.
'kau ni kenapa eh perempuan? Bukan aku cakap dengan kau pun' bidas Erica pedas.
'okay, jangan gaduh gaduh . Nanti kita buat unggun api untuk halau nyamuk tu' kata Tengku Zarif.
'Baik Ku Zarif' kata Erica gedik.
'Okay sekarang kita boleh mula. 1 kumpulan 5 biji khemah ye. Jangan melebih nak ambil lebih satu' pesan Arshan.
'Okay, Abang Arshan' Kata semua murid di situ.
Done chapter 21. Chapter 22 ialah sambungan chapter ni so stay tune. Jangan lupa vote tau guys. Oklah bubyee...
YOU ARE READING
Twins Lover {Complete}✔️✔️
RomanceStart: 5/10/21 End: 20/3/23 Tengku Arabella Alexandra dan Tengku Isabella Alexandrea ialah kembar seiras tapi tak sama perangai. Ara ialah kakak manakala Bella ialah adik. Mereka berumur 17 tahun. Mereka juga terkenal di sekolah dengan gelaran "kem...