Asher membuka pintu tahanan dengan kasar. Bergema bunyi pintu yang terhentak kuat pada dinding.
Terdiam Daniel dari menjerit terpekik terlolong seperti tadi.
'Kau siapa? ' soalan pertama yang ditujukan pada Asher.
'Takkan kau tak kenal aku? ' tanya Asher sinis.
Asher mendekati Daniel lagi untuk menjelaskan penglihatan Daniel kerana setiap bilik tahanan ada 1 lampu sahaja tu pun lampu yang malap.
'Kau! Kau lelaki yang kahwin dengan girlfriend aku tu kan? Kau yang buat girlfriend aku tinggalkan aku kan? ' jerit Daniel seperti orang gila.
'Shh... Shh, kau jangan nak tuduh aku pula eh? Kau yang buat girlfriend kau tinggalkan kau' kata Asher pula.
'Kau tipu, aku sayangkan dia. Aku tak pernah sakitkan dia. Kau tahu tak? ' jerit Daniel lagi.
Asher membuat muka bosan.
'Dia ni tak sakit tekak ke dati tadi asyik menjerit je kerja dia' kata Asher didalam hati.
Asher mencengkam rahang Daniel dengan kuat.
'Kau tak pernah sakit kan dia? Kau lupa ke apa yang kau buat kat dia sampai dia trauma? Kau lupa ke. Meh sini aku tolong ingatkan' kata Asher dingin. Dia melepaskan rahang Daniel dengan kasar.
'Sakit la bodoh' jerkah Daniel.
'Sakit? Kalau aku buat ni sakit tak? ' tanya Asher lalu dia mengeluarkan pistol lalu menembak kaki Daniel.
BANG!!
'Arrgghhhh!! Kau nak bunuh aku ke apa ha bodoh!' kata Daniel sambil menahan perit di kakinya.
'Kaki tu untuk kau berjalan kearah isteri aku sebelum kau ..' kata-kata Asher terhenti disitu satu lagi peluru di benamkan di tangan Daniel.
BANG!!
'Argghhh!! Sssssakitttt' jerit Daniel.
'Sakit huh! Sakit?! Kau pukul isteri aku kau ingat dia tak sakit huh!! Kau memang cari pasal dengan aku! Sekarang kau terimalah balasannya' jerkah Asher didepan muka Daniel.
Sakit hati dia melihat muka Daniel. Daniel hanya menangis dengan nasib dirinya selepas ini. Mati jelah ada dalam fikirannya sekarang.
'Takde siapa boleh sentuh isteri aku. Lagikan nak sakiti dia. Siapa berani sentuh dia, korang akan berdepan dengan aku... FAHAM!!' Tengking Asher lagi. Dia geram. Aura membunuhnya sudah keluar. Nampaknya musuhnya itu akan segera ke neraka.
Muka Daniel ditampar kuat. Sakit hatinya apabila melihat Bella yang sering mengigau kejadian yang sama.
'Death Angel kau dah bersedia untuk tarik nyawa kau' kata Asher sinis. Muncung pistol dilaraskan pada kepala Daniel.
'Please, jangan b-bunuh a-aku. Aku minta m-maaf. Aku j-janji aku takkan buat dah. Aku j-janji' kata Daniel teresak-esak.
BANG!!
Bersepai otak lelaki itu di merata tempat.
'Mengikut data yang aku dapat, kau ni bukan boleh harap. Jadi tak guna kalau kau berjanji pun' kutuk Asher pada mayat Daniel.
Dia menyimpan pistol di poketnya semula. Dia pun keluar dari bilik tahanan Daniel tadi.
Asher menyuruh 2 orang anak buahnya untuk membersihkan tempat itu.
'Aku nak kau bakar mayat bangsat tu. Aku taknak tinggal apa apa pun walaupun setitis darah dia. Kau faham?' pesan Asher dingin.
'Baik Boss' akur 2 orang anak buahnya itu.
YOU ARE READING
Twins Lover {Complete}✔️✔️
RomanceStart: 5/10/21 End: 20/3/23 Tengku Arabella Alexandra dan Tengku Isabella Alexandrea ialah kembar seiras tapi tak sama perangai. Ara ialah kakak manakala Bella ialah adik. Mereka berumur 17 tahun. Mereka juga terkenal di sekolah dengan gelaran "kem...