Chapter 89

406 25 2
                                    

Victoria melihat bosan kearah Venessa yang baru masuk ke dalam rumahnya itu. Dah pukul 2 petang, baru nampak batang hidung gadis itu. Satu malam gadis itu tidak pulang ke rumah.

'Kau dari mana ni, satu hari aku tak nampak kau kat rumah?' tanya Victoria pada sepupunya.

'Aku dari luar la. Ala macam la kau tak biasa aku keluar malam, then balik time macam ni' kata Venessa lalu menuang air kedalam gelas.

'Tu dulu, Nov. Sekarang ni kau kena berjaga-jaga sikit. Mata-mata Ash ada kat mana-mana. Tu baru mata-mata Ash belum mata-mata Kay lagi. Kau jangan cari pasal Nov. Kalau diorang dapat kesan kau sekali dengan aku kena' pesan Victoria lagi.

'Babe, kau ni overthinking sangatla. Aku tahula nak jaga diri aku macam mana. Lagipun diorang takkan kenal aku lagi nanti sebab aku decide untuk buat pembedahan plastik kat Korea and kau kena ikut sekali sebab kaulah sumber kewangan aku' kata Venessa manja sambil mencuit dagu Victoria.

'Aku pula. Kenapa kau tak minta dengan sugardaddy kau yang kaya raya tu? Tahu nak perhabiskan duit aku je. Aku suruh kerja taknak' kata Victoria geram.

'Ala Babe, kau tak kesian ke dengan cousin kau yang dalam kesusahan ni? Kau jelah yang aku ada, kalau takde kau. Merempatlah aku' kata Venessa lalu duduk disebelah Victoria.

'Tau pun lain kali bersyukur sikit aku ni nak juga bela kau yang pemalas tahap babi ni' kata Victoria.

Venessa membuat muka. Tapi apabila Victoria memandang kearahnya cepat-cepat dia menukar expresi mukanya. Dia memberikan senyuman yang paling manis kepada Victoria.

'So kau jadi tak travel dengan aku?' tanya Venessa meminta kepastian.

'Hurm' jawab Victoria.

'Ye ke tak ni?' tanya Venessa lagi.

'Iya, iya. Dah la kau pergi sana' halau Victoria.

'Kau lah cousin aku yang boleh diharap sekali. I love you babe, forever' kata Venessa lalu memeluk Victoria dengan  erat.

'Nov! Pergilah sana kau bau lah. Pergilah mandi dulu. Aku dah wangi-wangi ni kau pergi peluk aku pula. Erghhh!' kata Victoria sambil bergelut bersama Venessa untuk melepaskan dirinya dari pelukan Venessa yang kuat.

'Alah, kau ni macam lah aku ni busuk sangat. Jangan nak mengada sangat eh. Meh sini' kata Venessa lalu bergelut dengan Victoria semula.

Tawa mereka pecah. Sudah lama mereka tidak bergurau senda begitu setelah meningkat dewasa dan sibuk akan kerja masing-masing.

'Dah la weh aku penat. Dah. Kau nak bagi aku putus nyawa ke macam mana?' kata Victoria sambil memegang dadanya yang semput akibat banyak tertawa.

'Buerkkk, biarlah aku nak peluk kau jugak' kata Venessa yang degil.

'Venessa Nova. Aku kira sampai 3 kalau kau tak lepaskan aku aku taknak ikut kau gi sana, kau pergilah sorang-sorang' ugut Victoria.

Terhenti Venessa seketika.

'Tapi kau dah janji' kata Venessa dengan muka tidak puas hatinya.

'Kalau kau nak aku ikut kau, kau pergi mandi sekarang. Kalau tak, kau pergilah sana sorang-sorang' kata Victoria.

'Ala kau ni tu pun nak berkira. Aku bukan busuk sangat pun. Cuba bau ni. Bau minyak wangi lagi' kata Venessa yang sememangnya susah nak mandi itu.

'Kepala hotak tau. Semalam kau tidur dengan jantan mana-mana. Kau ingat aku tak tahu? Pergi mandi sekarang sebelum aku terajang kau sampai bilik air tu' ugut Victoria lagi.

'Ish, yelah, yelah. Aku mandi la ni' kata Venessa pasrah dia pun berjalan kearah biliknya.

'Kalau aku masuk bilik kau, kau masih berguling atas katil siap kau. Aku terajang kau sampai bilik air tu' kata Victoria tegas.

Twins Lover {Complete}✔️✔️Where stories live. Discover now