Venessa pelik apabila dia masuk dalam pesawat, tiada satu orang pun selain mereka. Didalam pesawat juga sangat luas seperti privet jet.
'You kenapa dalam plane ni kosong. Kita masuk awal sangat ke?' tanya Venessa pelik.
'Ouh, sebab ni privet jet. I nak bawa privet jet baru cepat sampai' kata Ezra pada Venessa.
'Wow! I dah lama tak naik privet jet' kata Venessa excited.
'You naik privet jet dengan siapa sebelum ni?' tanya Ezra.
'Daddy I punya privet jet lah' kata Venessa dengan yakin.
Victoria di belakang pasangan tersebut melihat sekeliling ruangan privet jet itu.
Rasa macam familiar dengan deco privet jet itu. Dia cuba melihat lagi dengan lebih teliti.
'You dengan Vic tunggu sekejap eh? I nak ambil file office I' kata Ezra.
'Ha? You nak ambil kat mana? Beg dah bawa masuk dalam pj ni kan? Habis kalau nak berlepas dah macam mana?' tanya Venessa.
'Alah, you ni risau sangat lah. Tak payah risau. Ni kan privet jet I. Pilot pun kawan I lah baby. I boleh bagi arahan kat dia untuk tunggu I sekejap' kata Ezra.
'Kalau macam tu okaylah. You hati-hati tau' pesan Venessa.
'Okay baby. Sorry tau.' kata Ezra lalu dia mencium dahi Venessa sekilas.
'Tak de apa lah. Tu kan kerja you. Urgent kan?' kata Venessa. Ezra senyum kecil.
Ezra pun keluar dari pesawat. Victoria menghampiri Venessa.
'Laki kau pergi mana tu?' tanya Victoria pelik.
'Ambil file office dia apa tah. Kata nak travel, nak spend time dengan aku. Tapi sibuk dengan kerja-kerja dia tu' kata Venessa sebal.
'Eh, Nessa. Kau perasan tak dengan deco privet jet ni nampak familiar?' tanya Victoria yang masih tidak puas hati.
'Tah, kau tahu tak tadi aku hampir terlepas cakap pasal Asher. Nasib baik aku pandai cover' kata Venessa.
'Dia tanya apa?' tanya Victoria.
'Dia tanya aku, aku pernah naik privet jet dengan siapa. Aku cakap daddy punya' kata Venessa lalu tertawa perlahan.
'Daddy kau mana ada privet jet dho' kata Victoria.
'Aku gurau je. Takkan aku nak cakap aku pernah naik dengan Asher kot. Gila kau. Nanti kat sini juga dia putuskan aku. Tak sempat aku nak gi Korea' kata Venessa.
'Eh jap. Bila kau cakap pasal Asher, aku teringat something' kata Victoria lalu dia terfikir sesuatu.
Kaki berjalan kearah telefon hitam yang ada di depan pesawat.
Venessa yang melihat sudah kehairanan dengan tingkah sepupunya itu.
'Hello, Grey's air traffic control tower. We got you...'
Victoria terjerit kecil apabila mendengar kata-kata tersebut.
Cepat tangan Victoria meletakan semula gagang telefon yang dia pegang ke tempat asal dengan kasar.
'Vic, kau asal? Buat terkejut aku je' kata Venessa.
'Nessa, kita kena turun dari sini. Tempat ni tak selamat' kata Victoria panik.
'Kau kenapa? Kita nak fly dah kan?' marah Venessa.
'Jom jelah. Ikut cakap aku!' marah Victoria.
'Vic! Kau ni kenapa? Dari tadi lagi buat perangai. Aku penatlah. Kalau kau taknak ikut kau boleh turun sekarang! Jangan nak buat kecoh!' marah Venessa.
YOU ARE READING
Twins Lover {Complete}✔️✔️
RomanceStart: 5/10/21 End: 20/3/23 Tengku Arabella Alexandra dan Tengku Isabella Alexandrea ialah kembar seiras tapi tak sama perangai. Ara ialah kakak manakala Bella ialah adik. Mereka berumur 17 tahun. Mereka juga terkenal di sekolah dengan gelaran "kem...