Chapter 15

956 46 1
                                    

Ara masih lagi tidak boleh duduk diam didalam kereta itu.

'Kau boleh duduk diam diam tak? ' marah Kaysher.

'Kau nak bawak aku pergi mana hah! Aku nak balik la' kata Ara pada Kaysher.

'Kau ikut aku dulu then aku hantar kau balik' kata Kaysher pada Ara.

'Taknak aku ikut kau' kata Ara.

'Habis kau nak terjun? Terjun la' kata Kaysher.

'Kau cabar aku ke? ' tanya Ara.

Kaysher hanya mengangkat bahunya. Baru sahaja Ara mahu membuka pintu kereta itu. Kaysher cepat cepat Lock.

'Tadi kata suruh aku terjun. Ni kenapa kau lock pula' kata Ara tak puas hati.

Kaysher hanya diam sambil menumpukan perhatian pada pemanduannya.

×××××××××××××××××××

Sampai sahaja di mansion Grey's Empire. Ara mula takut apabila melihat mansion besar itu dikelilingi dengan orang berbaju hitam dan bermuka bengis.

Juga badan mereka besar besar.

Kaysher sudah masuk dahulu kedalam mansion tinggallah dia seorang diri didalam kereta Kaysher.

Dia mengambil keputusan untuk duduk didalam kereta sahaja.

Sedang dia mengeluarkan telefon tiba tiba ada orang ketuk tingkapnya.

Dia pun membuka pintu  kerana dia kenal lelaki itu. Kawan Kaysher, Martin.

'kenapa duduk dalam ni sorang sorang mana Kay?' tanya Martin.

Mario sudah masuk dahulu. Martin baru sahaja mahu masuk kedalam Mansion tiba tiba seorang anak buah Kaysher yang disuruh untuk alihkan kereta tiba tiba datang kepadanya.

Dan memberitahu yang ada seorang gadis berada didalam kereta bossnya.

'Dia dah masuk dalam' kata Ara.

'Dia tinggalkan you sorang sorang dalam kereta ni?' tanya Martin tidak percaya.

Ara hanya menganggukkan kepalanya.

Ara berasa selesa bercakap dengan Martin kerana Martin
tidak seseram Kaysher.

'Jomlah, I bawa you masuk dalam. Nak kena Kaysher tu, boleh dia tinggalkan tunang dia dalam kereta sorang sorang?' bebel Martin.

'You tahu pasal kitaorang?' tanya Ara.

'Tahu, I think semua orang dekat sekolah dah tahu pasal korang' usik Martin.

Muka Ara dah cuak.

'Macam mana diorang tahu? Ni mesti kerja korang kan?' kata Ara cuak.

'Hahahah, comel la you ni. Mana ada I dengan Mario je tahu' kata Martin.

'Ish, you ni saja je nak buat I cuak' marah Ara.

'Saja nak tengok muka cuak you. Mata you bulat sangat. Comel je. Btw, kenapa you taknak orang tahu yang you dah nak kahwin dengan Kay?' tanya Martin.

'Sebab kalau orang tahu. Nanti fans fans si Kaysher tu serang I macam mana. I taknak kena serang dengan diorang' kata Ara.

Martin kertawa.

Ye tak ye jugak eh. Si Kaysher tu dah la ada fanclub sendiri. Dah macam artis dah.

Tiba tiba kedengaran seseorang berdehem.

Martin dan Ara pun melihat orang yang berdehem tadi.

Alamak! Kaysher la guys.

Kaysher menikam tajam mata Ara. Ara pun melarikan pandangannya kearah lain.

Twins Lover {Complete}✔️✔️Where stories live. Discover now