12. Bölüm

2.9K 222 5
                                    

Adrian karşımda duruyordu ve bana gülümser bir şekilde bakıyordu.

Babam ayağa kalkıp yanıma geldi ve bana sarıldı.

''Ah! değerli kızım neden bana anlatmadın ? ''

Adrian geçen geceki olayı mı anlatmıştı ? 

''Baba şey-''

''Kraldan bir mektup geldi bizzat kraliyetin en yüksek rütbeli şövalye Adrian dizard getirdi. Senin için onur balosu düzenlemek istediğini bildirdi.''

Adriana bakış attım.

''Babacığım aslında gerek yoktu. Gerçekten...''

''Neden bana suçluları yakalamaya yardım ettiğinden bahsetmedin ? sen olmasaydın Adrian bu olayda yaralanabilirmiş gerçekten muazzam bir iş çıkarmışsın. Kral bu olaydan okadar etkilenmiş ki sana bizzat onur balosu düzenleyip , onur madalyası taktim edecekmiş. Bu itibarını ne kadar yükseltecek biliyor musun ? ''

Adrian boğazını temizledi ve söze girdi.

''Ben Kralın mesajını ilettiğime göre izin isteyip ayrılıyorum. İzninizle yarın ki onur balosunda görüşürüz...''

Kapıdan çıkarken bana bir kez daha gülümseyerek ayrıldı odadan.

Ben bu olayın gizli kalmasını istiyordum ! şimdi tüm gözler benim üzerimde olacak. Nasıl rahat bir hayat süreceğim ki böyle giderse ? Lanet olsun Adrian ! 

Babamın gözleri parlıyordu. Balo yarın akşamdı ve ben o balonun onur konuğu olmuştum. 

İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin