35. Bölüm

2.2K 154 3
                                    

Benedicte istem dışı sıkıca sarılıp ağlıyordum. Gerçekten çok mutlu olmuştum geldiğine...

''Mary tamam geçti.'' Dedi ve yüzüme baktı usulca.

Eliyle gözyaşlarımı silerken bir anda yanımızda Diablo belirdi.

Diablo sıkıca elimi kavrayarak kendine doğru çekti.

Neye uğradığıma şaşırmıştım.

''Çok yakınsınız Benedict onun benim eski nişanlım olduğunu unutmuşa benziyorsun?''

İkisinin gözleri birbirine kenetlendi.

Benedict elimi yakalayıp kendine çekti.

''Siz de leydi Sophia ile nişanlandığınızı unutmuşa benziyorsunuz?''

İki kardeşin arasında kalmıştım. Kendimi Diablonun elinden kurtardım.

''Neden gitmiyorsun buradan Diablo?'' dedim ve sert bir bakış attım yüzüne.

Diablo sadece beni izliyordu.

''Mary ben gerçekten de ne diyeceğimi bilmiyorum. Sadece ben-''

''Sana gitmen gerektiğini söyledim. Seni dinlemek istemiyorum. Benedict ile konuşmamın arasına giriyorsun.''

Şovalye Adrian, Veliaht prens Diablo'nun yanına geldi.

''Efendim kral dışarıda bekliyor.''

Adrian'ın bana üzgün bir biçimde baktı. Kafamı çevirdim. Haklı olduğuma kimse inanmamıştı. Onlara nezaket göstermeyeceğim.

Diablo sinirli bir şekilde gitti. Adrian da selam vererek ayrıldı odadan.

Salonda tek ikimiz kalmıştık.

''Benedict teşekkür ederim. Seni burada göremeyince seninde bana inanmadığını düşündüm özür dilerim. Gerçekten minnettarım.''

''Önemli değil Mary, başta bu olayı duyunca şaşırdım ama senin onları zehirlemeyeceğini biliyordum. Sen çok değiştin ve ben bunun farkındayım. Seni asla hapishane de bırakmazdım.''

Benedict'ten gözlerimi ayıramıyordum.

Diğerlerine karşı çok öfkeliydim. Özellikle Diablo'ya karşı içimde bitmek bilmeyen bir öfke vardı. Ondan ve onlardan intikam almalıydım artık.

Biraz düşündükten sonra aklımda bir fikir belirdi.

''Mary artık ayrılmalıyım. Sonra görüşürüz.''

Benedict gitmek üzereyken kolundan yakaladım.

''Benedict benimle evlenir misin?''

Benedict şaşkınca bana baktı.

''Ne?''

İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin