Mary'nin kalabalıkta yarattığı heyecan, karşı krallığın her köşesine yayıldı. İnsanlar, sonunda kendilerine bir lider bulmuş gibi hissediyor, Mary'nin etrafında toplanmaya başlıyordu. Kalabalığın coşkusu, Benedict'in kontrolünü kaybetmesine neden oluyordu. "Bu durumu nasıl düzeltebilirim?" diye düşünürken, içindeki çaresizlik büyüyordu.
Benedict, Sophia ve Gloria ile birlikte bir acil toplantı düzenlemeye karar verdi. "Artık zamanımız kalmadı," dedi Benedict, yüzü endişeyle doluydu. "Mary, halkı etkilemeyi başardı. Hemen harekete geçmemiz lazım. Onun destekçilerinin gücünü kırmalıyız!"
Sophia, "Belgeyi halk arasında daha fazla yaymalıyız. Mary'nin geçmişiyle ilgili kirli sırları ortaya çıkartmalıyız," önerisinde bulundu. Gloria ise, "Ama bunu ne zaman yapacağız? Şu anda her şey onun etrafında dönüyor," diyerek durumu sorguladı.
Benedict, "Daha fazla bekleyemeyiz. Mary'nin yanlışlarını, halkın gözünde belirginleştirecek bir plan hazırlamalıyız," dedi. Hızla planlarını geliştirdiler. Sophia ve Gloria, Mary'nin geçmişte yaptığı hataları bulmak için eski kayıtlara göz atmaya karar verdi. Bu sırada, Benedict ise destekçilerini toplamaya ve insanları yeniden kendi yanına çekmeye çalıştı.
Mary, karşı krallıkta büyük bir etki yaratmıştı, ama her şeyden önce Benedict'in hamlelerini de gözlemliyordu. "Onun yeni planını durdurmalıyız," diye düşündü. Damian ile birlikte, Benedict'in hangi adımları atacağını tahmin etmeye çalıştılar. "Halkın güvenini tekrar kazanmak için onu köşeye sıkıştırmalıyız," dedi Damian.
Bir akşam, Mary ve Damian, eski kayıtları araştırırken, karşı krallığın geçmişine dair önemli bir belge buldular. "Bu, Benedict'in karanlık geçmişini ortaya çıkaracak bir fırsat!" dedi Mary, heyecanla. "Onun, tahta çıkmak için nasıl hileler yaptığını gösterebiliriz."
Mary, bu bilgiyi kullanarak halkı tekrar bir araya toplamaya karar verdi. "Festivalin hemen ardından bir konuşma yapmalıyız. Bu belgeyi halkla paylaşacağım," dedi. Damian, "Evet, böylece Benedict'in güvenini daha fazla sarsabiliriz," diye onayladı.
Festivalin ardından kalabalık, Mary'nin konuşmasını dinlemek için tekrar toplandı. "Sevgili halkım! Bugün burada, sizin için önemli bir gerçeği paylaşmak için toplandım," dedi Mary, kalabalığın dikkatini çekerek. "Sizlere, güvenmediğiniz birinin gerçek yüzünü göstermek için buradayım."
Kalabalık, Mary'nin ne söyleyeceğini merakla bekliyordu. Mary, elindeki belgeyi havaya kaldırarak, "Benedict, bu krallığı ele geçirmek için her türlü yola başvurmuş bir sahtekardır! İşte burada, bu belgede onun karanlık geçmişi ve hileleri var!" diyerek kalabalığın öfkesini kışkırttı.
Kalabalıkta bir sessizlik hâkim oldu. İnsanlar belgeyi incelemeye başladıkça, öfkeleri de artıyordu. "Bu doğru mu? Onu nasıl affedebiliriz?" fısıldayan sesler yükselmeye başladı.
Benedict, halkın öfkesini duydukça çaresizliğe kapıldı. "Bu, benim düşüşüm olacak," diye düşündü. "Sophia ve Gloria ile birlikte bu durumu düzeltmek zorundayız." Fakat halkın gözündeki güveni sarsılmıştı.
Hızla Sophia ve Gloria'yı yanına çağırdı. "Bize bir şeyler yapmalıyız. Mary'nin halk üzerindeki etkisini kırmalıyız. Aksi takdirde, krallığımız tamamen kaybolacak!" dedi.
Sophia, "O zaman Mary'nin destekçilerini hedef alalım. Onları etkisiz hale getirmeliyiz," dedi. Gloria ise, "Bize en yakın olanları kullanarak, Mary'nin halkla kurduğu bağı kopartmalıyız," önerisinde bulundu.
Mary, bir akşam, kalabalığın ortasında dururken, karşısında Benedict'i buldu. "Beni durdurmak için ne yapacaksın?" diye sordu Mary, meydan okurcasına. "Halkın gözünde benimle yüzleşmeye cesaret edebilecek misin?"
Benedict, "Sen halkı manipüle ediyorsun. Onların güvenini sarsıyorsun!" dedi. "Ama ben, bu krallığın gerçeklerini onlara göstereceğim. Artık yeter!"
Mary, gülümseyerek, "Halkın gerçeklerle yüzleşmesini sağlamak benim işim. Senin karanlık geçmişin artık ifşa olacak," diye yanıtladı. İkisi arasında bir gerilim vardı; her biri diğerine karşı bir adım atmaya hazırdı.
Tüm bunlar yaşanırken, karşı krallıkta gergin bir atmosfer hâkimdi. Mary'nin destekçileri, Benedict'in düşüşünü hızlandırmak için çalışırken, Benedict'in adamları da Mary'nin etkisini kırmak için ellerinden geleni yapıyorlardı. Kargaşa içindeki krallık, bir savaşa doğru sürükleniyordu.
Benedict, halkın güvenini yeniden kazanmak için mücadele ederken, Mary de intikam arzusunu gerçekleştirmeye çalışıyordu. Bu karşılaşmalar, sadece ikilinin değil, tüm krallığın kaderini belirleyecek bir savaşa dönüşüyordu.
Bütün bu olaylar, Mary'nin geçmişiyle yüzleşmesine ve gerçek bir lider olma yolunda atacağı adımlara ışık tutuyordu. Gelecekte ne olacağı ise yalnızca zamanın elindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI)
FantasíaPeki ya sen içindeki canavarı keşfetmeye hazır mısın ? ... Bir gün gözünüzü okuduğunuz bir romanın içinde kötü karakter olarak açarsanız ne olurdu? #1 - Dram #1 - Tarihi #1 - Prenses #1 - Krallık #1 - Novel #1 - Karakter #1 - Büyü #1 - Mary #1 - Fa...