Neden böyle stres yaptığımı anlayamamıştım. Onunla gerçekten evlenip diğerlerinden intikam alacaktım ama sırf intikam için değil onunla gerçekten sevdiğim içinde evlenmek istiyordum.Belki de bu yüzden elim ayağım birbirine dolaştı.
Yüzüm kızarmıştı.
Onu gerçekten sevdiğimi farketmiştim.
Evet! Onu seviyorum.
Bu yüzden ona ilk önce ben evlenme teklifi edeceğim.
İki tarafımda ki melek ve şeytan kafalarını sallıyordu. Hep bir ağızdan "bu kız gerçekten akıllanmaz." Diyorlardı.
Kafamı salladım ve ona evlenme teklif edeceğim yeri düşünmeye başladım.
Kütüphane? Yatak odası? hayır hayır! fazla cürretkarca bir düşünce.
Buldum! Göl kenarı.
Evet orası çok güzel olur hava kararmadan orayı kolaçan etsem iyi olur.
Çekmecemden ve dolabımdan bir kaç şey aldıktan sonra giyinip mutfağa indim ve mutfaktan güzel yiyecekleri bir sepete alıp dışarı çıktım.
Bildiğim bir göl kenarı vardı. Gerçi biraz düşman krallığın oraya yakındı ama problem değil.
Ahırdan atı alıp göl kenarına doğru atla birlikte yol aldım.
Umarım kimse beni görmemiştir. Yine gizli işler çeviriyorum tanrım! en son atla kaçarken uçurumdan düşmüştüm umarım başıma tekrar bir şey gelmez. Melekler beni koruyun!
Göl kenarına yaklaşmıştım. At sürmek ne kadar güzelmiş. Hava tam kararmadan çıktığım iyi oldu akşam güzel bir sürpriz yapacağım burada.
Göl kenarına geldikten sonra atı bağlayıp biraz sebze verdim. At gölgede dinlenirken bende gölün bir kenarına örtü serip sepeti koydum. Bu göl aşıklar gölüydü. Çoğu insan burada evlenme teklifi ediyordu. Bugün burada kimsenin olmaması ne güzel.
Etraftan çiçekler topluyordum. Güzel bir ambians olucaktı.
Tanrım! Damian umarım beğenir. Onun evlilik teklifinden kaçarken ona evlilik teklif edeceğimi asla düşünmemiştir.
Çiçekleri toplamayı bitirince sepetimin olduğu yere gittim. Etrafı çiçeklerle donatmıştım.
Son çiçekleri yerleştirirken etraftan bir kaç tıkırtı gelmişti. Korkmuştum.
Kalkıp ne olduğuna bakacakken ayağım takılıp göle düştüm.
"Aaa!"
Tanrım! Bir klişe daha olamaz! Bu dünyaya girmiş olabilirim ama ben bir ana karakter değilim!
Elbisem beni aşağıya çekiyordu. Yine mi öleceğim! Hemde evlenecekken hayır!
Ne kadar uğraşsamda yüzeye çıkamadım.
Son havamı verirken birinin suya daldığını hissettim. Önümde belli belirsiz bir suret beni yakalayıp yukarıya çıkarıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI)
FantasíaPeki ya sen içindeki canavarı keşfetmeye hazır mısın ? ... Bir gün gözünüzü okuduğunuz bir romanın içinde kötü karakter olarak açarsanız ne olurdu? #1 - Dram #1 - Tarihi #1 - Prenses #1 - Krallık #1 - Novel #1 - Karakter #1 - Büyü #1 - Mary #1 - Fa...