Damian'ın sözleri içimdeki korkuyu tamamen söndürdü. Artık, geçmişin acılarını geride bıraktığıma emindim. Damian'ın ellerini sıkıca tuttum ve gülümseyerek ona baktım. "Sen yanımdayken her şeyin üstesinden gelebileceğimi biliyorum," dedim.
Damian, başını hafifçe eğerek beni onayladı. Düğün alanında toplanan misafirler, yaşanan olayın gerilimini yavaş yavaş üzerlerinden atmaya başlamışlardı. Damian'ın gücü ve kararlılığı sayesinde artık kimse Diablo'dan korkmuyordu. Güçlü bir kahraman gibi etrafa güven veren bir ifadeyle, misafirlere doğru döndü. "Bu gece bizim için bir başlangıç gecesi. Hepinizi burada görmekten onur duyuyorum ve hayatımızın bu yeni yolculuğuna hep birlikte adım atacağımız için çok mutluyum," dedi.
Kalabalık, Damian'ın sözleriyle tekrar neşelendi, herkes alkışlarla karşılık verdi. İçimde tarifsiz bir sevinç dalgası yükseldi. Damian bana döndüğünde, o güzel ve sevgi dolu bakışlarını üzerimde hissettim. "Sana bir sürprizim var," diye fısıldadı. Ardından elini uzatarak, beni düğün alanının tam ortasına doğru yönlendirdi.
Merak ve heyecan içinde ona eşlik ettim. Damian, gözlerime bakarak yumuşak bir sesle, "Bu gece yalnızca evliliğimizin değil, sana bir söz verdiğim günün de başlangıcı. Geçmişte ne yaşarsak yaşayalım, bu geceyi sadece sana adamaya karar verdim. Seninle birlikte her gün yeniden doğmak istiyorum," dedi. Ardından kalabalığa dönerek, "Sevgili misafirler, bugün Mary ile birlikte hayatımızın geri kalanını başlatmak için buradayız," dedi.
Gözlerim dolmuştu, Damian'ın her kelimesinde içim bir kez daha umutla doldu. Ardından, müzik yavaşça çalmaya başladı. Damian beni dansa kaldırdı; yavaşça, birbirimizin gözlerinin derinliklerine bakarak dans etmeye başladık. Etrafımızdaki herkes de sessizce bu büyülü anı izliyordu. Kendi dünyamızdaydık; tüm geçmişimizi, acılarımızı, korkularımızı arkada bırakmıştık.
Dans ederken, Damian'ın kalp atışlarını duyabiliyordum. Bu yakınlık, aramızdaki bağı daha da güçlendirdi. Beni sıkıca kendine çekerek, "Mary, artık hiçbir şeyden korkma. Birlikte olduğumuz sürece, her şeyin üstesinden geleceğiz," diye fısıldadı. Onun bu güven verici sözleri, ruhuma huzur getirdi.
Gece boyunca birbirimize sarılarak dans ettik, güldük, sevdiklerimizle vakit geçirdik. Yıldızlar gökyüzünde pırıl pırıl parlıyor, gecenin güzelliği kalbimize işliyordu. Diablo;Benedict, Sophia ve geçmişteki karanlık anılar artık geride kalmıştı. Damian ve ben, birbirimize verdiğimiz sözleri yerine getirmenin huzuruyla, bu mutlu geceyi beraber kutluyorduk.
Gecenin sonunda Damian bana yaklaştı ve "Hayatımız boyunca bu anı hatırlayalım," dedi. "İlk gecemiz, ilk adımımız, sonsuz sevgimizin temeli."
O anda, Damian'ın ellerini sımsıkı tuttum ve ona baktım. Hayatımız boyunca, sevgiyle, inançla, birbirimize bağlı kalarak her türlü engeli aşacağımıza söz verdik. Bu özel gece, hayatımızın geri kalanına anlam katacak bir anı olarak hafızamızda yer etti.
O gece yıldızların altında Damian'la birlikte hayatımızın ilk sayfasını yazdık; kaderimizi birlikte inşa edeceğimiz, sevgi dolu bir gelecek bizi bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI)
FantasyPeki ya sen içindeki canavarı keşfetmeye hazır mısın ? ... Bir gün gözünüzü okuduğunuz bir romanın içinde kötü karakter olarak açarsanız ne olurdu? #1 - Dram #1 - Tarihi #1 - Prenses #1 - Krallık #1 - Novel #1 - Karakter #1 - Büyü #1 - Mary #1 - Fa...