72. Bölüm

42 7 0
                                    

Diablo'nun düşüşü, karşı krallıkta büyük bir paniğe yol açtı. Sarayda, Benedict'in tahta çıkmasının ülke için ne anlama geldiğine dair endişeli fısıldaşmalar yayıldı. Krallığın soyluları ve halkı, yeni liderin tutumunun belirsizliği nedeniyle kaygı içindeydi. "Benedict, ne kadar adaletli olabilir?" diye düşündüler. "Sophia ve Gloria'nın yanında olması, onun için bir tehlike mi? Yoksa kendi çıkarları için mi hareket ediyor?"

Bu belirsizlik, Mary'ye ulaşan haberlerle daha da derinleşti. Mary, doğduğu krallığın yaşadığı kaosu duyduğunda, Diablo'ya duyduğu üzüntüyü bir kenara bırakarak, kendi halkının acısını hissetmeye başladı. "Orası benim evimdi," diye düşündü, gözleri dolarak. Yine de Mary, karşı krallığa yardım etmenin yollarını aramaya karar verdi. Kalbinde, bu kaosun sona ermesi için bir şeyler yapma arzusu vardı.

Aynı zamanda, Benedict'in iktidar hırsı ve Sophia ile Gloria'nın onun etrafındaki etkisi, Mary'nin içindeki intikam duygusunu kabartıyordu. "Onlar, benim hayatımı elimden almaya çalıştılar" diye düşündü öfkeyle. "Eğer onlara bir ders vermek istiyorsam, bu kaosun içinde fırsatlar bulmalıyım."

Damian, Mary'nin intikam arzusunu duyduğunda, hemen onun yanında olmaya karar verdi. "Senin yanında olmak ve bu adaletsizliğe karşı savaşmak istiyorum," dedi Damian. "Benedict, Sophia ve Gloria'nın zayıf noktalarını bulabiliriz. Onları hapse attırmak için plan yapmalıyız."

Mary, Damian'ın desteğiyle birlikte, karşı krallıkta yaratılacak bir kaosun ardından intikam almanın yollarını aramaya başladı. "Onların güçsüzlüklerini kullanmalıyız," dedi. "Benedict ve destekçileri, korkularından dolayı hata yapacaklardır. Ben de onlara karşı bir karşı hamle yapmalıyım."

Bu sırada, karşı krallıkta başlayan huzursuzluklar, Mary'nin harekete geçmesi için bir fırsat oldu. Hem geçmişini kurtarma hem de düşmanlarına bir ders verme kararlılığıyla, Mary'nin planları giderek şekillenmeye başladı.

İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin