42. Bölüm

1.8K 131 4
                                    

Bugün buradan gideceğim. Evime son bir kez veda edip, terkedeceğim buraları.

Terketmek zorundayım.

Kimsenin beni bilmediği yerlere gidip güzel bir hayat kuracağım. Hayatımda artık aşk olsun istemiyorum.

Bir kez daha olmayacak...

At arabası bulup evime gittim.

Odama girip dikkat çekmeyecek şekilde bir çanta aldım ve sadece içine altınlar ve mücevherler doldurdum. Bir kaç günlük kıyafet ve pelerin koydum içine bunlar yeterli olmalıydı.

Odama son kez bakıp çıktım.

Hoşça kal odam...

Aşağı indim ve hizmetçiler beni selamladılar.

''Efendim erken geldiniz bir yere mi gidiyorsunuz?''

Ne yalan uydurmalıydım? acaba Veliaht Prensin malikanesinde kalacağımı mı söylesem?

''Ben Veliaht Prensin malikanesinde kalacağım.''

''Yanınıza başka bir şey almak istemiyor musunuz? sizin için hemen hazırlarız.''

''Hayır bunlar yeterli teşekkür ederim.''

Onlara gülümseyip sarıldım.

''Hoşça kalın. Her şey için teşekkürler...''

''Hoşça kalın efendim.''

Onlara veda edip dışarı çıktım.

At arabasına binip ormanlık alanda biraz yürüyüş yapacağımı söyleyip indim.

Evet buradan sonrasını gideceğim.

Biraz yürüdükten sonra düşman krallığın sınırına yaklaştığımı farkettim.

Buradan sonrasını geçmeliydim sonra bambaşka bir hayatım olacaktı.

Sınırı geçtikten sonra bir daha yürümeye başladım. Bir kaç saat yürüdükten sonra yorulup biraz mola verdim.

Çok terlemiştim. Bu kıyafetler orman için uygun değildi. Çantamdan günlük kıyafetler aldım ve elbisemi onunla değiştirdim. Çok rahatlamıştım.

Elbisemi çantama koydum ve pelerini üzerime geçirdim.

Biraz yürüdükten sonra bir kaç kişinin sesi gelmeye başladı.

Bunlar erkek sesiydi.

''Seni lanet bugün öleceksin!''

Bu sesler biraz aşağıdan geliyordu neyseki biraz tepedeki ağaçlıklara yakındım. Ağacın arkasına gizlenip aşağıya baktım.

İki kişi ayaktaydı ve yerde 3 adam yatıyordu.

Ayakta kalan iki kişiden biri hayduta benziyordu. Diğeri ise iyi giyimli bir soyluya.

Haydutun elinde silah vardı. Diğerinin eli ise boştu.

Buradan gitmeli miydim yoksa yardım mı etmeliydim bilmiyorum. Yeni bir hayat kurmak isterken başıma gelen olaya bak!

Biraz daha eğilip aşağıya bakarken ayağım kaydı.

''AAA!''

Yanlışlıkla haydut adamın üstüne düşüp onu bayılttım.

Ürperip ayağa kalktım. 

Karşımda şok olmuş bir soylu vardı.

''Sende kimsin?''

''Şey ben-''

Gözüm yerde yatan diğer adamın karşımda ki soyluya silah doğrulttuğunu gördüm.

''Dikkat et!''

Silahı ateşleyip beni vurmuştu.

Kahretsin! yine mi vuruldum!

Karşımdaki soylu yerdeki silahı alarak yerdeki haydut adamı vurdu.

Ben ise vurulduktan sonra kendimden geçmiştim.




İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin