74.Bölüm

45 7 0
                                    

Mary'nin kalabalıkta yarattığı etki, karşı krallığın atmosferini hızla değiştirmişti. İsyan ateşi yavaş yavaş alevleniyor, insanlar artık seslerini yükseltmeye cesaret buluyordu. Mary, bu durumu lehine çevirmek için harekete geçti. "Artık geri dönüş yok," diye düşündü, kararlılıkla. "Benedict'in düşüşü, benim zaferim olacak."

Benedict, kalabalığın öfkesini kontrol altına almaya çalışırken, Sophia ve Gloria'yla birlikte bir araya gelerek yeni bir strateji geliştirmek zorunda kaldı. "Bu durumu değiştirmek için daha proaktif olmalıyız," dedi Benedict, yüzü endişeyle doluydu. "Mary'nin halkı manipüle etmesine izin veremeyiz."

Sophia, "Bir festival düzenleyerek halkın ilgisini başka yöne çekebiliriz. Onlara bizim güçlü bir liderliğimiz olduğunu hatırlatmalıyız," önerisinde bulundu. Gloria, "Ama bu festivalde ne gibi etkinlikler düzenleyeceğiz? Halkın öfkesi, eğlenceden daha ağır basıyor," diye yanıtladı.

Benedict, bir an için duraksadı, ardından "Festivalin teması halkın birliğini simgelemeli. Onları tekrar bizlere bağlamak için en güçlü mesajı vermeliyiz," dedi. "Bunu yapmalıyız, ama bu sırada Mary'nin planlarına karşı da dikkatli olmalıyız. Onun ne yaptığını bilmeliyiz."

Bu arada, Mary ve Damian, halkın gözünde güvenlerini kazanmanın yollarını araştırıyordu. "Mary, insanların daha fazla desteğini almak için ne yapabileceğimiz üzerine düşünmeliyiz," dedi Damian. "Benedict ve destekçilerinin organizasyonunu takip edelim. Festivalin etkisini azaltmalıyız."

Mary, "Evet! Kalabalığa katılmalıyız. Onlara, benim ve halkın birliğinin ne kadar önemli olduğunu göstermeliyim," diyerek kararlılık dolu bir ifade takındı. "Benedict'in bu festivalini alt üst edelim. Bu, onların gerçek niyetlerini ifşa etmemiz için harika bir fırsat."

Festival günü geldiğinde, saray etrafı renkli bayraklarla süslenmişti. Kalabalık, çeşitli etkinliklerle eğleniyor, ama arka planda huzursuzluk devam ediyordu. Benedict, sahnedeki konumunu almak için halkın önüne çıktı. "Sevgili halkım, bugün burada bir araya geldik. Bu festival, bizim birliğimizi simgeliyor. Biz, güçlü ve kararlı bir liderlikle daha iyi bir geleceğe yürüyebiliriz!" dedi.

Ancak, Mary'nin planı da devreye girdi. Kalabalığın en yoğun olduğu anlarda, Mary ve Damian, gizlice insanları harekete geçirmeye başladılar. "Bu festivalde gerçekleri görün! Benedict, sizi manipüle etmeye çalışıyor!" diye bağırarak kalabalığa sızdılar. İnsanların dikkatini çekmek için belgeleri havaya kaldırdılar.

Kalabalık, Mary'nin sesiyle çalkalandı. "Benedict'in gerçekte kim olduğunu bilin! Onun halkı nasıl kullandığını görün!" diye haykırdı. Kalabalık içinde yankılanan ses, Benedict'in planlarını alt üst etmeye başladı.

Kalabalık, Mary'nin sözleriyle çalkalanmaya başlamıştı. Bazı insanlar "Gerçekten de bu doğru mu?" diye sorgulamaya başladı. Diğerleri ise, "Benedict bizi nasıl kandırdı?" şeklinde fısıldıyordu. Halkın öfkesi, her geçen an daha da büyüyordu. Mary, bu durumun tam zamanında geldiğini düşündü; artık kalabalığı kendi lehine çevirmeliydi.

Benedict, kalabalıktaki huzursuzluğu görünce panikledi. "Beni dinleyin! Ben sizler için buradayım!" diye bağırdı, ama halkın gözünde güveni azalmıştı. Sophia ve Gloria, bu durumu kontrol altına almak için ne yapacaklarını bilemediler. Kalabalık, Mary'nin yanında toplanmaya başlıyordu.

Mary, fırsatı değerlendirmek için sahneye doğru ilerledi. "Sevgili halkım, Benedict'in sözlerine değil, gerçeklere inanın!" dedi. "Bizim aramızda, bu krallığı tehdit edenler var. Onları durdurmalıyız! Bizim liderliğimize ihtiyacımız var!" Kalabalığın coşkusu, Mary'nin sözleriyle daha da artıyordu.

Sahnedeki çekişme, krallığın kaderini belirleyecek büyük bir çatışmaya dönüşüyordu. Mary, halkın desteğini kazanmayı başarmıştı ve artık karşı krallığın yeni liderliğine bir adım daha yaklaşmıştı. Benedict, kaybettiği destek ve artan huzursuzluk içinde çaresizdi. "Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?" diye düşündü.

Benedict, halkın gözünde kaybettiğini anladığında, Sophia ve Gloria ile birlikte bir araya geldi. "Mary'nin planını durdurmalıyız, aksi takdirde her şeyimizi kaybedeceğiz," dedi. Ancak, Mary'nin halk üzerindeki etkisi gitgide artıyordu ve durum, Benedict için her geçen gün daha da zorlaşıyordu.

Artık, Mary'nin intikam arzusu ve halkın desteklediği yeni bir liderin doğuşu, karşı krallıkta devrim niteliğinde bir değişime yol açmak üzereydi. Benedict, Sophia ve Gloria'nın geçmişteki düşmanlıklarının bedelini ödemeleri kaçınılmaz hale gelmişti. Kaosun ortasında, krallığın geleceği belirsizlikle doluydu.

İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin