Zaman çok çabuk akıp gitmişti ve ertesi gün olmuştu. Balo vakti gelip çatmıştı.
Hizmetçiler beni erkenden uyandırıp hazırlıklara başlamışlardı.
Gül banyosu ve özel çiçek yağlarıyla vücudumu derinlemesine temizlemişlerdi. Saçlarımı tararken bir taraftan giyeceğim kıyafetleri gösteriyorlardı. Balo için oldukça ihtişamlı zümrüt yeşili elbise ve ona uygun zümrüt takılar ve ayakkabılar hazırlamışlardı.
Oldukça yorucu bir gün olacağı aşikardı.
Bana korse ve içliklerimi giydirdiler korse beni nefessiz bırakacak kadar dardı.
Neden bu işkencelere katlanmak zorundayım !?
Bugün baloda neler olacağını kestiremiyorum. Veliaht prensin olacağı kesindi çünkü babası bu baloyu düzenliyordu.
Onları görmek istemiyordum ama maalesef katlanmak zorundaydım.
Giyindikten sonra saçlarımı yaptılar ve yüzüme pudra sürmeye başladılar.
Yüzüme bir kaç rötuş yaptıktan sonra aynaya baktım. Çok muhteşem gözüküyordum.
Aşağıya kahvaltıya inmiştim. Annem hala hazırlanıyordu , babamın ise odasında işleri vardı. Anlaşılan tek başıma kahvaltı yapacaktım.
Karnımı güzelce doyurduktan sonra masadan kalktım. Tekrar odaya dönmek zorundaydım balo için ekstra kıyafet seçmem gerekiyordu.
Odamda tekrar tekrar kıyafet seçimleri yaptıktan sonra yorgunluktan bitmiştim.
Adrian senden nefret ediyorum !
Huzurlu bir hayat sürmek isterken beni soktuğun şu duruma bak !
Daha öğlen bile olmamıştı ve sabahtan beri koşuşturuyordum.
Saatler sonra saat 4 civarına geliyordu ve yavaş yavaş hazırlıklar tamamlanmıştı.
At arabası gelmişti.
Makyajımı ve saçımı tekrar yapmışlardı ve güzel esanslar sürmüştüm cildime.
Babamlarla beraber gelen at arabasına bindik.
Balo salonuna kısa bir süre sonra varmıştık.
Heryer kalabalıklaşmaya başlamıştı. Kendimi toparlayıp heyecan yapmamaya çalıştım.
Balo salonuna girince gözler bana dönmüştü. Annem sırtıma dokundu ve gülümsedi.
''Sorun değil endişelenme sen onur konuğusun ondan bakıyorlar.''
Bende gülümsedim.
Kralın bulunduğu yere doğru ilerlerken veliaht prens ile prenses Sophia ile göz göze geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI)
خيال (فانتازيا)Peki ya sen içindeki canavarı keşfetmeye hazır mısın ? ... Bir gün gözünüzü okuduğunuz bir romanın içinde kötü karakter olarak açarsanız ne olurdu? #1 - Dram #1 - Tarihi #1 - Prenses #1 - Krallık #1 - Novel #1 - Karakter #1 - Büyü #1 - Mary #1 - Fa...