16. Bölüm

2.9K 205 7
                                    

Oh hayır!

Kuzey krallığından Connell Alvin mi?

Kitapta yer alan 3. ana karakterlerden biri?

Connell, Veliaht prensten nefret ediyor çünkü prenses Sophia'ya aşık ve sırf bu yüzden Mary'e kendini aşık etmeye çalışmıştı. Mary ilk başta ona karşı olan bu ilgiden hoşlansada kullanıldığı gerçeğini kısa bir süre sonra öğrenip hayata küsmüştü.

Yine Mary'i kullanmaya çalışan biri daha!

Şimdiden bana sokulmaya başladı bile.

Bilerek başta beni tanımıyormuş gibi yaptı! Beni ayartmaya çalışıyor.

Ah hayır bebeğim ben buna izin vermem üzgünüm.

Dans ederken ayağının üzerine bastım .

Başta acımadığını ileri sürerek devam etmeye çalıştı ama her defasında yine basmaya devam ettim.

"Prenses bence bunu bilerek yapıyorsunuz? ne oldu dansımdan hoşlanmadınız mı?"

"Ah! ne diyorsunuz Sör Connell tabii ki yanlışlıkla basıyorum. Çok sakarım bu günlerde o kadar sakarım ki birini gerçekten incitebilirim."

Ve tekrar ayağına bastım.

"Ah yine mi!?"

"Çok özür dilerim ayağınız gerçekten acıyor olmalı."

Müzik bittikten sonra herkes dansı bırakmaya başlamıştı. Yanımıza Veliaht prens ile Sophia gelmişti.

"Bu ne sürpriz Mary benim dışımda biriyle dans etmen büyük bir olay"

Connell'in koluna girdim.

"Neden olmasın Veliaht prens? sizden daha yakışıklı ve daha centilmen biriyle dans etmiş olmam sizi rahatsız mı etti?"

Herkes gözlerini kocaman açmıştı. Connell bunu söylememden memnun olacak ki hafifçe gülümsemişti. Sophia , Veliaht prensin kolundan tutuyordu.

Veliaht prens kaşlarını çatarak birşey söylemeden uzaklaştı. Sophia'yı geride bırakmıştı.

Connell bana birşey söylemek için döndüğünde ona gözlerimi kısarak donuk bir bakış attım.

"Sör Connell bir daha benimle görüşmeyin, bu söylediklerimin hepsi yalandı. Beni aptal yerine koymanıza izin vermeyeceğim ben aptal değilim bana karşı ilginizin olmadığını biliyorum."

Dönüp giderken kolumdan tuttu.

"Bekle! neden sana karşı bir ilgim olmadığını düşünüyorsun? ne olduğunu anlamıyorum?"

Kolumu çektikten sonra cevap verdim.

"Çünkü bu dünyada beni seven ve anlayabilen kimse yok bunu biliyorum."

Arkamı dönüp balo salonundan ayrıldım.


İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin