71.Bölüm

50 9 0
                                    


Benedict ve Sophia, Diablo'yu devirmek için hazırladıkları planın ilk adımlarını atarken, sarayın içinde bir dizi gizli buluşma gerçekleştirdiler. Sophia, Diablo'nun zayıf yönlerini ve sırlarını bir bir öğrenerek, Benedict'e her şeyi anlattı. Bu sırada, Gloria da saray içinde Diablo'nun güvenini kazanarak Benedict'in planını desteklemeye devam etti. Gloria'nın Diablo'ya yakın oluşu, planın işleyişini hızlandırıyordu.

Bir akşam, Gloria, Diablo ile yaptığı konuşmada, sarayda yayılan söylentilerden bahsetti. "Diablo, sarayda sana karşı bazı huzursuzlukların olduğunu fark etmiyor musun? Halkın arasından, seni zayıf gördüklerine dair fısıltılar duymaya başladım," dedi. Diablo, bu sözler karşısında tedirgin oldu. Son zamanlarda Mary'yi kaybetmenin verdiği öfke yüzünden çevresine karşı ilgisiz davranıyordu. Gloria'nın sözleri onu düşünmeye sevk etti; halk arasında bu şekilde görülmek, taht için tehlikeli bir duruma yol açabilirdi.

Diğer yandan Sophia, Diablo'ya Mary'nin mutluluğunu hatırlatarak onun hırsını daha da körüklemeye çalışıyordu. "Mary, Damian'ın yanında mutlu bir hayat sürüyor. Sen ise burada kendini mahvediyorsun, oysa ki bu durumu değiştirebilirdin," diyerek Diablo'yu kışkırtıyordu. Diablo, Sophia'nın sözleriyle hem öfkeleniyor hem de Mary'yi tekrar elde etme düşüncesine kapılıyordu. Ancak, içinde bulunduğu bu hırslı hal, onun zayıf yönlerini iyice belirgin hale getiriyordu.

Benedict, Diablo'nun bu dengesiz ruh halini kullanarak sarayda kendi destekçilerini toplamaya başladı. Halkın, onun adaletli ve kararlı duruşuna olan güveni, Benedict'e sadakatle bağlanmalarını sağlıyordu. Benedict'in yanında birikmeye başlayan bu destekçiler, Diablo'nun tahtı kaybetme tehlikesini daha da artırıyordu.

Bir süre sonra, Benedict, Sophia ve Gloria ile buluşarak son adımı konuşmak için gizlice bir araya geldi. Sophia, gözlerinde intikam ateşiyle, "Artık herkes Diablo'nun zayıflığını görüyor. Mary'nin onu terk etmesi, onun ne kadar güçsüz olduğunu tüm saraya gösterdi," dedi. Gloria ise, Benedict'e güven dolu bir bakış atarak, "Diablo'nun çöküşünü görmek için sabırsızlanıyorum. Bu plan başarıyla sonuçlandığında, krallığın en güvenilir danışmanı olarak yanında olacağım," diye ekledi.

Bu sırada, sarayda yayılan bu huzursuzluk ve ayaklanma dedikoduları sonunda Diablo'nun kulağına kadar gitti. Öfkeden deliye dönen Diablo, destekçilerini toplamak için uğraşsa da artık çok geçti. Benedict'in güçlü duruşu ve halk arasındaki itibarı, onu sarayın yeni lideri olarak görmelerine neden oluyordu. Diablo, tahtını ve halkın desteğini hızla kaybetmeye başlamıştı.

Benedict, planın başarıyla ilerlediğini gördükçe kendinden daha emin bir hale geldi. Sonunda, sarayda büyük bir toplantı düzenleyerek tüm soyluları ve danışmanları bir araya topladı. Diablo, bu toplantıya çağrıldığında içeri girdiğinde herkesin ona soğuk bakışlarla baktığını fark etti. Gözlerini kardeşi Benedict'e dikti; Benedict ise sakin ve kararlı bir ifadeyle ayağa kalkarak söze başladı:

"Diablo, bu krallık sana artık güvenini kaybetmiştir. Saraydaki herkes, senin zayıflıkların yüzünden krallığımızın tehlike altında olduğunu düşünüyor. Mary'yi kaybettikten sonra ne hale geldiğini hepimiz gördük. Bu krallığın, güçlü ve adaletli bir yöneticiye ihtiyacı var," dedi.

Diablo, kardeşine öfkeyle bakarak, "Bunu bana nasıl yaparsın, Benedict? Sen benim kardeşimsin," diye bağırdı. Ancak artık saraydaki herkes, Benedict'in yanında durarak Diablo'yu taht yolundan çekilmeye zorladı.

Benedict gülümsüyordu. ''Hep bu anı bekledim.'' Diye haykırdı. ''Her gün bu anı gözledim ve senin devrilişini hayal ettim. Beni hiç sevmediğini biliyorum ama bende seni hiç sevmedim Diablo.''

Sophia, bu anı izlerken gözlerinde intikamını almanın verdiği tatminle Benedict'e gülümsedi. Gloria da Benedict'in yanında durarak yeni bir dönemin başladığını hissetti. Diablo ise yıkılmış ve aşağılanmış bir şekilde tahtını terk etmek zorunda kaldı.

Benedict ve Sophia'nın intikam dolu planı başarıyla sonuçlanmıştı. Diablo artık geçmişte kalmış, Benedict ise tahtın yeni sahibi olarak krallığını yönetmeye hazırdı. Gloria da Benedict'in en güvendiği danışmanlardan biri olarak onunla birlikte bu yeni döneme adım atıyordu.

Artık taht, Benedict'in ellerindeydi; ancak Sophia ve Gloria ile kurduğu bu ittifakın, ona ne tür bedeller ödetebileceğini sadece zaman gösterecekti.

İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin