Benedict arkasını dönüp gitmişti.
Bende peşinden gidip kapıdan çıkarken bir anda Connell belirdi.
''Mary!''
Bir anda beni kollarının arasına sarmıştı.
''Connell bırak beni!''
Kollarını gevşetip yüzüme baktı.
''Tanrım! Mary sen gerçekten kurtulmuşsun.''
Connell'i görmeyeli epey zaman geçmişti varlığını bile unutmuştum tüm bu sorunlardan.
''Evet kurtuldum ama benim gitmem gerekiyor.''
''Mary vazgeçmelisin.''
''Neden bahsediyorsun?''
''Sizi duydum. Böyle bir konuyu mahkeme salonunda konuşmak gerçekten iyi yürek yemiş olmalısın.''
Ah! aklımdan çıkmış. Doğru pat diye bu konuyu burda konuşmak elbette ki insanlar olucaktı burada.
''Beni korkutmaya mı çalışıyorsun?''
''Hayır. Sadece bundan vazgeçmelisin diyorum. Bir konuda sana açık olacağım Mary başından beri sana oyun oynuyordum. Sana gerçekten aşık değildim hala değilim sadece eğlenceli bir kız olduğun için seninle vakit geçirmek keyif vericiydi. Başta buraya sinirlendiğim için geldim Sophia'ya yaptığın şey yüzünden öfkelendim. Ama buraya geldikten sonra her şeyi öğrendim ve sana olan öfkem geçti. Ne kadar aptal bir aşığım değil mi? hala Sophia'yı seviyor oluşum... bu aşk tam bir lanet değil mi? fazla uzattım konuyu neyse asıl mesele Benedict sandığın gibi biri değil Mary lütfen onunla evlenme.''
''Ne demek istiyorsun? nasıl değil?''
''Benedict sandığından daha farklı birisi ve bunu bilmek istemezsin.''
Güldüm beni kesin kandırmaya çalışıyordu.
''Bende gerçekten ciddi bir şey söyleyeceksin diye seni dinliyorum. Ahahaha gerçekten komiksin.''
Tebessüm ettikten sonra uzaklara daldı.
''Aşk bir lanet biliyorsun. Bunu kendin tecrübe etmelisin ileride seni uyarmadığımı söyleme. Ama illa intikam almak istiyorsan benimle evlenebilirsin istiyorsan? kim bilir belki sana gerçekten aşık olurum.''Dedi ve yaklaşıp alnımdan öptü.
''Kes şunu!''
Güldü ve arkasını dönüp gitti.
Giderken el salladı.
''Hayatta iyi şanslar prensesim.''
Arkasından bakarken düşüncelere daldım.
Benedict hakkında gerçekten saçmalıyordu. Farklıdan kastı kötü birisi olmasını mıydı? onu mu ima etmişti. Benedict tanıdığım en iyi karakterlerden birisiydi ve kitabın kötü karakteri olacak birisi değildi, sadece yan rolü olan biriydi. Kitabın kötü karakteri olarak bilinen birisi sadece bendim...
Connell'in söylediklerini kafamdan sildikten sonra düşündüm.
Şimdi ne yapacaktım? tekrar Benedicte evlenme mi teklif etmeliydim? bana çok kızmıştı gerçekten onu kızdırmak istememiştim...
Düşüncelerimden kurtulup karar verdim. Benedictle ne olursa olsun evlenecektim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Canavar (TAMAMLANDI)
FantasyPeki ya sen içindeki canavarı keşfetmeye hazır mısın ? ... Bir gün gözünüzü okuduğunuz bir romanın içinde kötü karakter olarak açarsanız ne olurdu? #1 - Dram #1 - Tarihi #1 - Prenses #1 - Krallık #1 - Novel #1 - Karakter #1 - Büyü #1 - Mary #1 - Fa...