────── -: ✧ :- ──────
────── -: ✧ :- ──────
┌────── -: ✧ :- ──────┐
ACT IV, ROZDZIAŁ V
obietnica życia
└────── -: ✧ :- ──────┘
────── -: ✧ :- ──────Wszyscy mieszkańcy Trzynastki zostali wezwani na przemówienie prezydent Coin. Finnick stał pomiędzy Victorem, który na rękach trzymał Mercy, a Jonathanem.
Na mównice wyszła prezydent dystryktu i staneła przed mikfornem.
— Dzień dobry. — rozbrzmiał głos, na który Mercy chciała się skrzywić. — Dziękuje, że przerwaliście swoje zajęcia.
— Jakbyśmy mieli jakiś wybór. — szepnął blondyn z siódemki.
Victor lekko się zaśmiał, a Finnick tylko skinął głową. Stali i słuchali Coin, czekając na informacje dotyczące uwolnienia ich rodziny.
— Katniss Everdeen zgodziła się zostać twarzą naszej sprawy i pomoże zjednoczyć dystrykty przeciwko Kapitolowi. — Victor wbił uważne spojrzenie w starszą kobietę, czekając czy wywiąże się z obietnic, czy jednak będzie iść wprost na porażkę. — W zamian za to obiecałam pójść na pewne ustępstwa.
— Czy Hope wróci? — spytała szeptem rudowłosa, swojego brata.
— Miejmy nadzieję. — odszepnął, poprawiając ją na swoim boku.
— Po pierwsze, dołożymy wszelkich starań, aby odbić Zwycięzców przetrzymywanych w Kapitolu. Peetę Mellarka. — po pomieszczeniu rozniosły się krzyki oburzenia, a rodzeństwo Sparks po prostu przyglądało się Katniss, która szła w ich kierunku. — Johannę Mason.
— Poprosiliśmy też o Annie. — szepnął Victor do Jonathana i Finnicka, gdy postawił Mercy na ziemię, aby mogła podejść do dziewczyny z Dwunastki, do której się zbliżyła w ostatnim czasie.
— Annie Crestę. — starsza kobieta zrobiła krótką przerwę, a czarnowłosy wiedział, że imię jego siostry ledwo przejdzie przez usta Coin. — Oraz Nadzieję Rebelii, Hope Sparks. Po uwolnieniu zostaną ułaskawieni niezależnie od działań wymierzonych w naszą sprawę.
Wszędzie słychać było oburzenie mieszkańców Trzynastki.
— Świetnie. To świetnie, Katniss, Vic. — powiedział Finnick ze szczerością w głosie.
— Jeśli Katniss Everdeen nie wywiąże się z obowiązków, umowa zostanie unieważniona. Dziękuje za uwagę. Poproszę do powrócić do codziennych obowiązków.
Trójka przyjaciół spojrzała po sobie ze zmartwieniem, a Katniss poczuła pocieszający uścisk dłoni od najmłodszej Sparks.
***
Hope siedziała obok Johanny, przytulając młodszą dziewczynę do boku. Próbując powstrzymać łzy bólu, który odczuwała przy najmniejszym ruchu. Jednak mimo to gładziła ramię swojej najlepszej przyjaciółki z nadzieją, że uwierzy, że wszystko dobrze się skończy.
CZYTASZ
HOPE DIES LAST | finnick odair
Fanfiction❝ ─ ona jest nadzieją na leprze jutro. przy niej NADZIEJA UMIERA OSTATNIA. ❞ ┌────── -: ✧ :- ──────┐ HOPE DIES LAST └────── -: ✧ :- ──────┘ 。゚☆: *. FINNICK ODAIR .* :☆゚. ↳ historia o tym jak HOPE SPARKS zdaje sobie sprawę , że...