────── -: ✧ :- ──────
────── -: ✧ :- ──────
┌────── -: ✧ :- ──────┐
ACT V, ROZDZIAŁ VI
prawda czy nie ?
└────── -: ✧ :- ──────┘
────── -: ✧ :- ──────Po kulturalnej wymianie zdań, pomiędzy Gale'em a Hope, wszyscy szli w ciszy, obserwując otoczenie. Rudowłosa głównie trzymała się Finnicka, Victora i Jonathana starając się w ten sposób opanować nieustający strach o ich bezpieczeństwo.
Do uszu Hope trafił dźwięk holo, a Boggs gestem ręki kazał im się zatrzymać.
— Kokon. Kryć się. — poinformował.
Grupa ruszyła za dowódcą, po czym zatrzymali się, gdy Boggs poszedł do Katniss.
— Strzel między te dwa budynki. — poinstruował młodą dziewczynę.
Ekipa Cressidy ustawiła się do nagrania, reszta jednostki przykucnęła za plecami Katniss, która ustawiła się w wygodnej dla siebie pozycji. Po czym wypuściła strzałę pomiędzy budynkami, powodując wybuch. Finnick automatycznie przyciągnął Hope bliżej siebie, a kobieta Odair spojrzała na brata. Wszystko było okej.
W końcu ogień zgasł, a jednostka stanęła z klęczek.
— Czysto.
I z tymi słowami ruszyli w dalszą drogę.
***
Po wielu godzinach w końcu zrobili przerwę, kryjąc się w zniszczonym budynku. Hope siedziała obok Finnicka, opierając głowę o jego ramię. Przed nią siedzieli Victor i Jonathan, którzy prowadzili według nich ważną rozmowę. Według małżeństwa Odair była komiczna.
— No ale dlaczego? — zapytał blondyn, patrząc na czarnowłosego, który siedział po jego lewej stronie.
— Nie wiem. Tak wszyło. — bronił się nieudolnie jego przyjaciel.
— Jak wyszło? Przypadkiem pocałował moją siostrę? — dopytywał.
— Tak, w sumie to tak. — stwierdził Victor, przypominając sobie pierwszy pocałunek z Johanną.
— No ale dlaczego? — powtórzył pytanie, a Hope nie mogła się już powstrzymać i się zaśmiała.
— Jonathan ja ci to wyjaśnię. Wiesz, kiedy dwoje ludzi się w sobie zakochuje... — niedane było Hope dokończyć.
— Zakochuje się?! Czy ty zakochałeś się w mojej siostrze?! — krzyknął totalnie zaskoczony.
— No tak. — stwierdził oczywistym tonem Vic.
— Ale dlaczego?
— Nie no ja wychodzę. — stwierdziła Hope, widząc załamanie swojego brata i zszokowaną twarz Mason'a.
CZYTASZ
HOPE DIES LAST | finnick odair
Fanfic❝ ─ ona jest nadzieją na leprze jutro. przy niej NADZIEJA UMIERA OSTATNIA. ❞ ┌────── -: ✧ :- ──────┐ HOPE DIES LAST └────── -: ✧ :- ──────┘ 。゚☆: *. FINNICK ODAIR .* :☆゚. ↳ historia o tym jak HOPE SPARKS zdaje sobie sprawę , że...