Jos pasakyta suma šiek tiek didoka, bet jei atvirai...
- Būčiau pasiūlęs ir daugiau.
Sumurkiu jai prie plaukų. Velnias kaip nuostabiai kvepia. Jaučiu kaip ji įsitempia, bet ir suvirpa. Šūdas. Jaučiu ši naktis bus tikrai gera. Nebeatsimenu kada reikėjo mokėti už naktį su moterimi, dažniausiai jos puldavo pačios į lovą, reikėdavo tik išaiškinti, kad tai tik seksas ir nieko daugiau. Gal ir gerai, bus sumokėta ir nereiks sukti galvos. Negalvos apie santykius, vestuvinę suknelę ir žiedą su deimantu.- Velnias. Taip ir galvojau.
Sukikena ji ir mano vyriškumas vėl grįžta į paauglystės laikus, atsistoja vien nuo balso... Po perkūnais...Nebetverdamas savam kailyje paliečiu jos pečius ir vėl ta nelemta elektros srovė. Nusikeikęs tyliai mintyse priglaudžiu lūpas prie jos kaklo. Ji aikteli, tačiau išlenkia kaklą, kad lengviau prieičiau. Jos odos skonis pasakiškas ir švelni kaip šilkas. Prisiglaudžiu prie jos, kad parodyčiau kaip jos geidžiu, nes mano draugužis prisispaudžia prie jos nuostabaus užpakaliuko. Ji vėl aikteli.
- Skaniai kvepi, norėčiau pamatyti kaip tu atrodai šviesoje...
Bučiuodamas jos pečius sumurmu.- Bet? Visada būna bet...
Jos užkimęs balsas dar padidina mano geismą.- Taip, bet...
Pats neatpažįstu savo balso.
- Bet mane taip žavi mintis, kad aš tavęs tiksliai nematau, o tik galiu jausti. Kad mes nepažįstami ir tai taip erotiška. Nenorėčiau sugadinti šios fantazijos. Ką manai?
Sulaikęs kvapą laukiu jos reakcijos. Čia prieblanda, matau tik aiškiai jos figūra, kuri primena dar vienos moters formas... Net negalvok Dovydai!- Manau, kad man tai taip pat patinka. Po visko nežinosime kas tokie esame. Nebus painumo ir bus tik ši naktis.
Sumurkia ji išriesdama nugarą ir labiau priglunda. Kas ši moteris? Tai tiesiog tobula. Jokių komplikacijų ir meilių seilių...- Rojus.
- Juk toks ir klubo pavadinamas.
Tai jau taip. Hmmm. Seksuali ir dar turi smegenų, tobulas derinys. Jei nedirbtų čia, manau, norėčiau, kad būtų mano sekretorė. Šypteliu nuo tokios minties. Nevykęs sumanymas, nes negalėčiau dirbti ir susikaupti. Įsivaizduoju ją pasilenkusę prie stalo, o aš iš nugaros ją dulkinu. O taip, mano draugužis vien nuo tokios minties dar labiau sukietėja. Šūdas. Ji šiek tiek pasitrina į mane ir mano visas kraujas suteka į vieną vietą... Po galais. Tyliai nusikeikiu, o ji sukikena. Tai ragana, matau, kad žino kokį poveikį daro vyrams.- Saugaisi? Sveika?
Maldauju pasakyk taip... Nes norėčiau čia ir dabar į ją įsikverbti, ją pažymėti. Kažkoks pirmykštis noras pasidaro toks stiprus, kad net pats išsigąstu savo jausmų. Kas čia dabar po velniais? Jau antrą kart šiandien prarandu kontrolę! Apskritai kai grįžau į Lietuvą ir pamačiau Mėtą, mano pasaulis apsivertė aukštyn kojomis. Geismas. Kažkoks paaugliškas nesusipratimas, hormonų audros. Šūdas, šūdas ir dar kartą šūdas.- Taip ir taip. Saugausi nuo nėštumo ir mūsų sveikatą tikrina dėl darbo kas dvi savaites. Todėl manau gali būti ramus.
Jos balsas ramus ir gražus, bet kartu ir tvirtas, tarsi ji būtų net gal įsižeidusi. Gal šiek tiek buvau netaktiškas. Velnias. Reikėjo suptiliau to pasiteirauti.- Atleisk, buvau grubus. Tiesiog noriu, kad viskas būtų gerai.
Švelniai sukuždu.
- Žiauriai tavęs noriu, bet tu manau ir pati tai žinai.
Mano draugužis baigę suplėšyti kelnes.- Taip.
Jokio kuklumo, įžūli mergiotė. Bet mane tai žavi. Ji tikra moteris nuodėmė. Atsidūstu ir pasilenkęs palaižau vietelę po ausim. Ji tarsi katė sumurkia ir tas garsas mane užvaldo. Nebetverdamas daugiau nei minutės nuėjęs iki durų jas užrakinu ir šypteliu, nežinau kodėl, bet atrodo ši naktis bus pati geriausia mano gyvenime...
YOU ARE READING
Raudonas šviesoforas (Baigta)
RomanceMėta - palikta tėvų likimo valiai. Užsispyrusi, ugninga, mėgsta riziką. Prisižadėjusi niekada neįsimylėti. Dovydas - netekęs tėvų dar visai neseniai. Verslininkas, žodžio žmogus, mėgsta nugalėti. Pasižadėjęs atkeršyti tėvus nužudžiusiai moteriai. Li...