Velnias. Kas čia buvo? Juk jaučiau, kad jai patinka. Kodėl atstūmė? Tačiau nespėjus net raiškiai susidėlioti mintis ji mane griebia ir kaip katė nuvelka švarką, grubiai trukteli marškinius kurių sagos pabyra po visą patalpą.
- Atleisk.
Bet iš balso suprantu, kad jai ne velnio nerūpi. Mano draugužis jau buvęs kietas tapo plieniniu.- Moterie, tu mane pribaigsi.
Suriaumoju, o ji tik sukrizena ir man patinka tas garsas. Ji negaišdama laiko velkasi savo katės kostiumą. Aš paseku jos pavyzdžiu ir išsineriu iš marškinių, toliau keliauju prie kelnių. Per rekordinį greitį esu visiškai nuogas, pakeliu akis, o ji likusi tik su aukštakulniais. Po galais. Aš žuvęs. Tamsoje jos figūra dangiška. Ji tobula. Ji pamoja piršteliu ir aš einu iš paskos jos, velnias, šiuo metu sekčiau ją ir į pasaulio kraštą. Tačiau mes tik pasiekiame sofa. Šūdas. Mes tikrai tai darysime. Čia. Dabar. Aš toks susijaudinęs, kad net pačiam baisu. Tikiuosi nebaigsiu anksčiau laiko. Dieve, lyg būčiau paauglys. Kokia nesąmonė!Ji išsidrebia ant sofos ir aš neatsimenu, kad kada ką esu matęs kažką erotiškiau...
- Šūdas.
Nusikeikiu, o ji tik vėl sukikena ir piršteliu pamoja, kad ateičiau prie jos. Varge, taip noriu pasinerti į ją, kad net skauda. Atsiklaupiu prie sofos ir užuodžiu jos susijaudinimo kvapą. Mano burnoje susirenka seilės ir užsimanau jos paragauti. Šiaip nesu didelis mėgėjas oralinio sekso, tačiau nežinau kodėl, bet taip nieko daugiau nenoriu, kaip suteikti jai patį didžiausią malonumą. Pasilenkiu ir priglaudęs lūpas pabučiuoju ją ten. Ji aikteli.- O varge.
Ji sudėjuoja, o man tai žiauriai patinka. Ji visą susijaudinusi, tokia drėgna. Hmmm. O aš dar tik pradėjau. Nieko nelaukęs pradedu jos ragauti ir liežuviu randu jos jau pritvinkusį klitorį, švelniai sukandu ir vėl atleidžiu. Ji pradeda dejuoti, pasinaudoju dar ir pirštais, iš pradžių neatitraukdamas liežuvio įkišu vieną pirštą ir pradedu jį judinti, kaip netrukus tikiuosi judės ir mano varpą joje. Tada padidinęs tempą ir antrą. O ji toliau dejuoja ir jaučiu kaip įsitempia jos kojų raumenys. O taip, ji jau arti ribos. Staiga sušunka ir patiria orgazmą. Mano ego išsipučia iki begalybės.Baigus jai virpėti negaištu laiko ir pakilęs virš jos į ją įeinu.
- Šūdas. Kaip gera.
Ji tobula, neatsimenu kada taip buvo gera. Velnias. Tuoj baigsiu net nepradėjęs. Susitelkiu ir stengsiuosi galvoti apie tai kaip nebaigti. Sustingstu. Mėšlas. Nenoriu baigti kaip koks nesubrendęs paauglys.- Kas nutiko?
Girdžiu kai ji sukužda, bet man reikia laiko surikiuoti mintis.- Palaukt, nejudėk.
Šiaip ne taip ištariu. Ji tik įsitempia po manimi, bet tyli ir nieko daugiau nedaro. Tačiau jos vidiniai raumenys, kuriuose yra dabar mano draugužis, susitraukinėja. Šūdas.- O tu gana didelis.
Sukužda ji ir savo nuostabiomis rankomis keliauja nugara iki užpakalio ir jį spusteli. Velnias. Kaip jai tai pavyksta. Jos pora judesių ar frazių mane nugingluoja galutinai. Papurtęs galvą susikoncentruoju ir pradedu judėti.- O tu gana ankšta.
Atkertu jai, gal kalbantis pavyks neapsikvailinti, ir nebaigti anksčiau laiko. Norėčiau, kad ir ji baigtų su manimi. Pradedu judėti pirmyn atgal tuo pačiu ritmu. Palenkęs galvą apžioju jos tobula spenelį ir sukandęs dantimis timpteliu. Ji lyg suurzgia, o man tas garsas nukeliauja iki penio. Ranka susirandu kitą jos spenelį ir pradedu su juo žaisti. Ji net aikteli ir išriečia nugarą, taip dar giliau įeinu į ją.- O taip!!!
Ji pradeda dejuoti ir jaučiu kaip jai nedaug reikia todėl paleidęs spenelius ranka nuslenku kur esam susijungia ir paliečiu jos kauburėlį, o tuo metu neriu prie jos jau laukiančios burnos. Ji pasiekia orgazmą ir aš lūpomis sugeriu jos visas dejones.Po galais...
VOUS LISEZ
Raudonas šviesoforas (Baigta)
Roman d'amourMėta - palikta tėvų likimo valiai. Užsispyrusi, ugninga, mėgsta riziką. Prisižadėjusi niekada neįsimylėti. Dovydas - netekęs tėvų dar visai neseniai. Verslininkas, žodžio žmogus, mėgsta nugalėti. Pasižadėjęs atkeršyti tėvus nužudžiusiai moteriai. Li...