,,Dneska ses uvolnil z práce dřív," konstatoval Jean po mém příchodu.
,,Mm, zlákal jsi mě na jídlo," přikývl jsem s úsměvem.
,,Vzal jsem nějaký jídlo z tý nový čínský restaurace vedle," řekl mi a začal vybalovat jídlo z tašky.
,,Nejdřív si hodím sprchu, pak se k tobě přidám," oznámil jsem mu.
,,Vždyť ti to vystydne, Erene," povzdychl si Jean. Nechtěl jsem ho zbytečně štvát a tak jsem si nakonec vyndal z kapsy mobil a klíče, hodil je na stůl a posadil se za něj.
,,Jaký jsi měl dnes den?" zeptal se mě a podal mi příbor.
,,Dneska jsi nějaký výřečnější," poukázal jsem na fakt, že se mnou poslední dobou příliš nekomunikoval.
,,A ty zamlklejší," odvětil stroze.
,,Hodně práce. A zítra to bude ještě horší," pokrčil jsem rameny. Zazvonil zvonek a já vstal, abych otevřel nezvanému hostu, který mě vyrušil od jídla.
,,Dobrý den, tohle pošťák omylem hodil do mé schránky a když bydlím hned vedle, tak jsem si říkal, že vám to sem hned hodím," usmál se na mě náš soused a podal mi obálku s mým jménem.
,,To jste hodnej, moc děkuju," zdvořile jsem poděkoval.
,,Není vůbec zač. Mějte se, nashle," mávl nad tím rukou.
,,Vy taky, nashle," rozloučil jsem se a dveře za sebou zabouchl. Podíval jsem se na obálku a zjistil, že se stejně jedná jen o nějakou reklamu. Hodil jsem ji na botník a pokračoval zpět do kuchyně. Jean už ale neseděl u stolu, ale stál před ním a nasraně se na mě díval. Zprvu jsem nechápal, ale pak jsem si všiml mého mobilu v jeho ruce.
,,Co je?" zeptal jsem se na naprosto zbytečnou otázku.
,,Právě ti někdo poslal zprávu 'jsem od tebe chvilku a už mi chybíš', nevíš od koho to může být?" prskl po mě.
,,To teda nevím, vrátíš mi ten telefon?" natáhl jsem k němu ruku.
,,Aha, nic ti to neříká jo? Máš ho pojmenovanýho jako Levi, pořád ti to nic neříká?!" křikl po mě.
,,Ty se mi hrabeš v mobilu? To je dost ubohý," řekl jsem mu a mobil mu vytrhl z ruky.
,,Cože? Ten mobil ležel na stole, ani jsem na něj nesáhl, když se vtom rozsvítil displej a přišla ti miloučká zpráva od tvýho milence!" zařval rozčíleně.
,,Tak to není," zavrtěl jsem hlavou. Vzal mě za triko a přitáhl k sobě, načež si ke mně čichl dřív, než jsem ho od sebe stačil odstrčit.
,,Cítím ho z tebe," zlomil se mu hlas.
,,Jasně, je z tebe teď snad čuchací pes?!" zařval jsem po něm první kravinu, která mi přišla na mysl.
,,Přišel jsi rovnou od něj, co?" znechuceně se na mě zatvářil.
,,Ne," odsekl jsem.
,,Jasně, tohle znamená to tvoje "hodně práce". Kurva, Erene! Slíbils, že to skončilo a já ti to, do prdele, věřil!" zničeně se jednou rukou chytil za hlavu.
,,Slíbil jsem, že k němu nepůjdu a já u něj nebyl!" hájil jsem se.
,,Co mi tím chceš, sakra, říct?! Dal jsi mi slib a moc dobře víš, co znamenal a rozhodně neznamenal jen to, že k němu nepůjdeš, to sis zase jen ty převrátil, aby sis obhájil svoje kurevský chování! Erene tak řekni, byl jsi s ním?!" byl vytočený čím dál víc.
,,Byl u mě v ateliéru," přiznal jsem.
,,Do hajzlu! Proč, Erene? Proč mi to děláš?" zatínal zuby a v očích měl slzy. Sklopil jsem pohled a mé oči se také zalily slzami.
,,Měl jsi s ním něco?" zeptal se mě, ale já stále se sklopenýma očima mlčel.
,,Tak měl?!" vyštěkl po mě a vzal mě za ramena, aby se mnou zatřásl a já se mu podíval do očí. Viděl to na mě.
,,Spal jsi s ním, co?" hlesl a po tvářích mu steklo pár slz.
,,Tak spal?!" zařval a silně stiskl má ramena.
,,Jo!" vyštěkl jsem nazpět a odstrčil ho od sebe. Hned na to mi Jean uštědřil takovou facku, že jsem pár kroky musel chytit ztracenou stabilitu. Dlaní jsem se chytil za tvář a naštvaně se na Jeana podíval.
,,Tak tohle jsi udělal naposledy," zavrčel jsem.
,,A tys mě naposledy podvedl, je ti to jasný?!" rozkřikl se.
,,Myslíš si, že tímhle toho docílíš, jo?" zamračil jsem se.
,,Nesnaž se tu vinu svalit na mě! Chceš, abych si myslel, že tvoje nevěra je moje vina? Ne! Seš akorát sobeckej hajzl, kterej si nedokáže uvědomit, co tím způsobuje někomu, kdo za ním stojí celou dobu. Když jsi to udělal poprvý i podruhý, pořád jsem tu byl a snažil se to překousnout a jít dál kvůli tomu, že tě miluju a že vím, jaký byl náš vztah než jsi ho posral! Ale teď je to naposledy, já už nevydržím víc, chápeš?!" křičel a zároveň brečel.
,,Proč to furt děláš? Chybí ti sex? To dokážu pochopit, ale zkus taky pochopit ty mě a jak odporný pro mě je s tebou spát, když vím, že zároveň spíš s někým jiným," začal spíš už jen brečet než křičet. Otočil se ke mně zády a otřel si obličej od slz.
,,Běž se osprchovat, nechci ho tu cítit," zašeptal naprosto zničeným hlasem a odešel do ložnice, kde se zavřel. Pomalým krokem jsem přešel do koupelny a svezl se po zavřených dveřích na zem. Přitáhl jsem si kolena k sobě, opřel o ně svou hlavu a nechal svým emocím volný průchod.
ČTEŠ
Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]
FanfictionRozchodem všechno končí. I to dobré, i to špatné, zkrátka všechno. Končí jedna etapa života, je jedno, jak velká, kus vašeho srdce umře. Ale když něco končí, něco nového začíná. Končí jeden vztah a nový začíná, tak to přeci chodí, nikdo za to nemůže...