21.

163 29 4
                                    

,,Erene, ty brečíš?" odtáhl se ode mě Levi a více přikryl mé téměř nahé tělo peřinou. Proč to zase končí u Leviho v posteli?

,,Levi, já tě strašně moc chci, ale nemůžu, promiň," otřel jsem si tvář a posadil se na posteli, abych se mohl zvednout a odejít, což jsem měl udělat už dávno.

,,Erene, počkej," chytil mě za ruku Levi a strhl mě zpět na postel.

,,Vždyť já tě do ničeho nenutím. Nechceš se se mnou vyspat? V pořádku. Chápu to. Pokud to tak budeš chtít, už se tě ani nedotknu. Jen prosím neodcházej. Buď tu se mnou do rána, ráno si můžeme s čistou hlavou o všem promluvit," pousmál se na mě.

,,Ale o čem chceš mluvit? Já mám přítele, tím naše debata končí," vysvětlil jsem ostře.

,,Přesto seš tady," hlesl a pohladil mě po vlasech.

,,Necháváš si je narůst?" promnul mezi prsty pramínek mých vlasů.

,,Mm, nelíbí se ti to?" přikývl jsem.

,,Všechno na tobě se mi líbí," usmál se a já cítil motýlky v břiše.

,,Pojď si lehnout, musíš být unavený," zvedl peřinu a já pod ní opět vklouzl.

,,Můžu se tě dotýkat?" zeptal se opatrně a já přikývl. Dlaní mi začal bloudit po těle a mé vzrušení se opět stupňovalo.

,,Levi," pípl jsem, kdy se malíčkem dotkl mého naběhlého rozkroku, zatímco dlaní hladil podbříšek.

,,Promiň," řekl a pak mě k sobě přitáhl, aby mě mohl objímat, zatímco se snažil usnout. Ležel jsem zády k němu a on natisklý na mě a rukou stále jemně přejížděl po břiše. Nemohl jsem takhle usnout, Leviho vůně všude kolem mě doháněla k šílenství a jeho doteky stonásobně. Množství alkoholu si ale vybralo svou daň a já po nějaké době přeci jen usnul. Ráno jsem vedle sebe nikoho necítil a pousmál se při myšlence, že to možná byl jen sen. Pomalu jsem otevřel oči zrovna když na noční stolek někdo pokládal skleničku se šumákem.

,,Promiň, vzbudil jsem tě?" podíval se na mě pár uhrančivých šedých očí.

,,Levi," vyslovil jsem rozespale.

,,Jak ti je? Nevypil jsi toho zrovna málo, tak jsem ti radši připravil vyprošťovací šumák," posadil se vedle mě na postel. Skleničku jsem od něj vděčně přijal a ten hnus na jeden zátah vypil.

,,Není mi tak blbě, jak bych si asi zasloužil," uchechtl jsem se.

,,Tohle je poprvé za hodně dlouhou dobu, co jsem spal bez probuzení až do rána," řekl Levi a já pohledem musel uhnout.

,,Děkuju," dodal a políbil mě do vlasů.

,,Hm," hlesl jsem.

,,V kuchyni jsem připravil snídani," usmál se a v jeho tváři byla vidět neuvěřitelná spokojenost.

,,Děkuju," usmál jsem se nazpět a začal jsem se vyhrabávat z postele. Očima jsem po okolí postele hledal nějaké kusy svého oblečení, abych nemusel být jenom ve spodním prádle.

,,Oblečení máš v koupelně, předpokládal jsem, že si budeš chtít ze všeho nejdřív dát sprchu," odhadl mé rozhlížení.

,,Znáš mě dobře," podrbal jsem se na zátylku a vyrazil do koupelny, kde jsem si dal pořádně studenou sprchu, abych se probral. Oblékl jsem se a zběžně si vysušil vlasy ručníkem. Když jsem ale přešel do kuchyně, zjistil jsem, že při pohledu na Leviho v domácím oblečení pijícího svůj tradiční černý čaj mi studená sprcha byla stejně k ničemu. Rozlilo se mi po těle příjemné teplo a příčina toho všeho se na mě jen nevinně dívala.

,,Vystydne ti kafe," konstatoval, když jsem na něj němě zíral už nějakou dobu. Posadil jsem se a pustil se do snídaně.

,,Erene, můžeme si promluvit?" začal opatrně. Jen jsem přikývl.

,,Co pro tebe tohle znamená? Chci říct, že to není normální stav, kdy se do sebe dva lidi zamilujou a začnou spolu chodit. Naše situace je o dost složitější a věřím, že hlavně pro tebe. Nechci na tebe nějak tlačit, ale včera jsi přiznal, že ke mně cítíš totéž co já a já ti chci říct, že u mě máš náruč otevřenou vždycky a přijmu tě bezpodmínečně," řekl a já na něj překvapeně zíral.

,,Já ale chodím s Jeanem," šeptl jsem.

,,Já vím, ale přece s ním nebudeš, když miluješ někoho jiného," zavrtěl nechápavě hlavou.

,,Ale já ho miluju," oponoval jsem.

,,Erene, ty se s ním nechceš rozejít?" pozvedl obočí.

,,Ne," řekl jsem rozhodně.

,,A-A co bude teda dál?" zeptal se mě s obavami v hlase.

,,Nevím, ještě jsem o tom nepřemýšlel," odpověděl jsem popravdě.

,,Chceš mu lhát?" zamračil se. Proč se o to tak stará?

,,Ne, lhát mu rozhodně nechci," zavrtěl jsem hlavou.

,,Takže mu řekneš, že jsi byl přes noc u mě? Co si myslíš, že jako udělá?" zeptal se vážně.

,,Pohádáme se, ale to není tvoje věc," odsekl jsem.

,,Co když ti zase ublíží, Erene?" zvýšil trochu hlas.

,,To nebyl Jean, ale Reiner," vysvětlil jsem.

,,To je přeci jedno. Erene, zůstat tu. Zůstaň tady se mnou," naléhal.

,,Díky za snídani," zvedl jsem se a bez rozloučení opustil jeho byt.

Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]Kde žijí příběhy. Začni objevovat