8.

331 31 4
                                    

,,Ahoj, Levi," usmál se na mě Eren, když jsem po několikátém drnčení zvonku otevřel dveře.

,,Ahoj, pojď dál," oplatil jsem mu úsměv. Eren se poslušně zul ještě před vchodem do bytu a boty si vzal do ruky, aby je následně položil na botník.

,,Dáš si čaj? Nebo kafe?" zeptal jsem se, když jsme prošli chodbou dovnitř bytu.

,,Ne, děkuju," řekl a zarazil se v obýváku, kde byla stále na televizním stolku zarámovaná naše společná fotka.

,,Máš tu pořád naši fotku." hlesl vykolejeně. Jen jsem pokrčil rameny a opřel se o zeď u vchodu do obýváku.

,,Mám na to mnoho krásných vzpomínek," odvětil jsem mu a vzpomněl si, kdy a kde byla fotka pořízena. Jak moc šťastní jsme byli a jak jsme si zrovna tuhle akci užili.

,,To ano," uchechtl se Eren.

,,Ta svatba byla jeden trapas za druhým," zasmál se a vzal fotku do ruky.

,,Myslíš to v tom autě?" zazubil jsem se při vzpomínce, kdy jsme při cestě ze svatby dostali chuť jeden na druhého a zaparkovali na ne úplně odlehlém místě.

,,Kdo by čekal, že na nás zaklepají policajti," prohrábl si nervózně vlasy a fotku vrátil zpátky na své místo.

,,Nutno dodat, že jsi na nás velmi hlasitě upozorňoval," podotkl jsem a Eren po mě koukl stydlivým pohledem.

,,Vážně si nic nedáš?" zeptal jsem se pro jistotu.

,,Ne, jen si vezmu ty věci a půjdu, nerad bych tě zdržoval," zavrtěl hlavou Eren.

,,Čekal jsem, že se alespoň chvilku zdržíš. Dlouho jsme se neviděli a myslel jsem si, že bychom si mohli promluvit," podíval jsem se na něj možná trochu prosebně.

,,A o čem jsi chtěl mluvit?" podíval se na mě tázavě.

,,Tak obecně o všem. Tři roky jsem o tobě neslyšel, zajímá mě asi tak všechno," pokrčil jsem rameny neurčitě.

,,Tak chvíli bych se zdržet mohl," pokýval nakonec hlavou.

,,Můžeme vedle, z té kavárny udělali hospodu. Majitel je manžel jedné mé kolegyně v práci, určitě nám tam místo najde i v pátek večer," nabídl jsem mu a Eren se nejprve zamyslel.

,,No, vlastně proč ne. Už dlouho jsem takhle nikde nebyl a dneska jsem dodělal své stávající zakázky, zítra nemusím pracovat, takže se i napít můžu," nakonec přikývl Eren a já se nad jeho zodpovědným chováním usmál. Tak přeci jen se trochu změnil.

Seděli jsme, povídali si a pili dost dlouhou dobu. Vůbec to mezi námi nebylo divný, po pár panácích se Eren uvolnil a začal se mnou mluvit úplně otevřeně o všem.

,,Mrzí mě, jak to s námi dopadlo," řekl jsem už dost posilněn alkoholem.

,,Hm, mě taky," sklopil smutně pohled do své skleničky. Rozhostilo se mezi námi ticho a já ho chytil za ruku. Podíval se na mě a usmál se. Poskočilo mi srdce pod tíhou jeho naprosto dechberoucího úsměvu.

,,Musím si odskočit," řekl a opilým krokem vyrazil k toaletám. Mezitím přišel číšník, se kterým jsem se už dobře znal.

,,Ještě něco vám přinesu?" zeptal se mile.

,,Přines nám ještě jednoho panáka na cestu a účet, zaplatím to. Myslím, že už máme docela dost," přiznal jsem. Zaplatil jsem náš účet a když Eren potácivým krokem přešel znovu ke stolu, kopl do sebe posledního panáka a vyrazili jsme ven.

,,Zavolám si taxíka," řekl a začal v kapse lovit mobil.

,,Počkej a co ty věci, pro který sis přijel?" pozvedl jsem obočí a on se zarazil.

,,No jo. Tak si dojdu pro věci a pak si zavolám taxíka," opravil se a vyrazil ke vchodu do bytu. Nohy se mu pletly a já přemýšlel, jestli ho raději nemám přes noc nechat u sebe, aby do svého bytu vůbec v takovém stavu dorazil.

,,Ty nejsi zvyklý moc pít, viď?" zasmál jsem se mu, když se pokoušel zvednou bednu svých věcí ze země.

,,Ukaž, pomůžu ti," řekl jsem mu a chytil ho za ruku, abych ho od bedny odstrčil a mohl ji zvednout sám. Když ale ucítil mé sevření své ruky, pohlédl na mě a váhavým krokem se ke mně přiblížil.

,,Erene," šeptl jsem, když se ocitl v mé těsné blízkosti, kdo ví, jestli omylem nebo schválně. Druhou rukou jsem ho pohladil po tváři a přitáhl si ho do polibku. V tu chvíli jsem se cítil, jako bych znovu našel ztracenou polovinu své duše, abych mohl být zase šťastný. Eren mi omotal ruce kolem krku a já si jeho tělo přitáhl blíž k tomu svému rukama na jeho zádech.

,,Erene," vzdychl jsem nedočkavě do vášnivých polibků.

,,L-Levi," oplatil mi a já už nečekal vůbec na nic a začal svého milovaného zbavovat oblečení. Strhl jsem mu mikinu z těla a odhodil ji někam pryč, načež jsem mu začal svlékat triko a následně i kalhoty. Strčil jsem ho na velkou postel a sám si rozepnul kalhoty a stáhl z hrudi své triko.

,,Chci tě, Erene," šeptl jsem s takovou touhou v hlase, až jsem sám svůj tón hlasu nepoznával. Eren se na mě provokativně podíval a já nepotřeboval nic jiného. Vysoukal jsem se z kalhot a zbavil Erena jeho trenýrek. Oba jsme už nazí leželi natisklý na sobě pod peřinou a naše chlouby se nedočkavě třely o sebe. Eren škrábal a kousal a já takový nával slasti nemohl vydržet. Ze šuplíku jsem vylovil gel a lehce jím potřel svůj naběhlý úd, načež jsem vlhkými prsty sjel i k Erenově otvoru. Chtěl jsem si ho připravit, ale Eren se už nedočkavostí prohýbal a sám mi proti prstům přirážel.

,,Na to se vyser," řekl a přetočil mě na záda. Obkročmo si na mě vylezl a pomalu dosedal na můj už připravený úd. Hlavu zaklonil a slastně vydechl, když dosedl úplně. Začal se rytmicky nadzvedávat a dosedat a musím říct, že se mi ze vzrušení a Erenova velmi divokého počínání začala motat hlava.

,,E-Erene, z-zpomal," procedil jsem skrz zaťaté zuby a snažil se vydýchávat, abych se hned neudělal. Eren se na mě posměšně podíval.

,,Už nemůžeš?" skousl si ret a já se na svého milence zamračil. Prudkým pohybem jsem ho strhl pod sebe a jednu jeho nohu vyšvihl na své rameno. Začal jsem do něj přirážet, jak smyslu zbavený a Eren vzdychal a křičel moje jméno. Tak strašně moc vzrušující to bylo, že chvíli po tom, co jsem se udělal, jsem potřeboval zase. Erena jsem nenechal vydechnout a ani on mě, i když na něm byla opilost hodně znát.

Čekal jsem tři roky, abych takovou noc s Erenem zažil a chtěl bych říct opět, ale nevzpomínám si, že by naše milování bylo někdy takovéhle. Bylo to umocněno alkoholem, odloučením, láskou. Už jsem ho ale nikdy nehodlal pustit ze svého náruči.

Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]Kde žijí příběhy. Začni objevovat