Erena jsem nebyl schopný v pantoflích, které jsem si v rychlosti nazul, dohnat. Vrátil jsem se tedy zpět do baráku a už z chodby naštvaně křičel.
,,Erwine, ty idiote!" neudržel jsem vztek a vrazil jsem do ložnice, kde se po sobě válel Erwin s Mikem.
,,Můžeš mi, kurva, vysvětlit, proč jsi něco takovýho řekl?" nasupeně jsem na něj zíral.
,,Říkal jsi, že ti mám příště sex hlásit dopředu, aby sis mohl dát sluchátka," pokrčil rameny.
,,To jsi neslyšel, že tu je Eren? Víš, jak to, do prdele, znělo?!" založil jsem si ruce v bok.
,,Odkdy se zase stýkáš s Jaegerem? Nemá čistě náhodou někoho?" zamračil se na mě.
,,To je přece jedno! Je to moje věc. Udělal jsi to naschvál?!" štěkl jsem po něm.
,,Ne! Nikoho jsem neslyšel, ale kdybych slyšel, došel bych mu něco říct a za rámeček by si to nedal," odsekl naštvaně.
,,Co? Co se do toho máš ty co plést?!" okřikl jsem ho.
,,Jsem tvůj nejlepší přítel a moc dobře vím, co s tebou jeho sobecký zacházení dělá! Trápí tě a ubližuje ti, protože je to spratek zahladěnej jen sám do sebe!" oplatil mi.
,,Takhle o něm mluvit nebudeš, ti říkám!" udělal jsem pár kroků k posteli a varovně na něj ukázal prstem.
,,Nebo co?" pozvedl obočí.
,,Kluci, přestaňte se hádat," vložil se mezi nás Mike.
,,Levi, snažíme se tě jen chránit. Víme, jak jsi jím poblázněný, ale možná to už není láska, ale nějaká posedlost. Vždyť ti ubližuje a ty se necháš," zakroutil hlavou Mike nechápavě.
,,Věříš na osud? Nebo na osudového partnera? I kdyby ne, tak já jo. Každý něčemu věří, tak nechte i mě. On je můj osudový partner a i když to teď bolí, že je s někým jiným, nemůžu mu to mít za zlý, protože i já mu v našem vztahu strašně ubližoval, aniž bych chtěl. Pořád nás to oba k sobě táhne. Přišel za mnou, protože ho Jean podvedl. Byl zoufalý a vy jste tomu ještě nasadili korunu tím, že si myslí, že chrápu s někým jiným!" vztekal jsem se.
,,Zoufalý? To on začal podvádět a podváděl i jeho i tebe, má co si zasloužil! I kdybys někoho měl, tak on taky, může ti vůbec něco vyčítat? Proč si prostě nenajdeš někoho jinýho?" rozhodil rukama Erwin.
,,Protože to nejde! Zkoušel jsem to a nejde to. Nic se nevyrovná tomu, když se na mě podívá on," pokusil jsem se vysvětlit, ale marně. Oni mají svou pravdu a já zase svou. Převlékl jsem se a vyrazil za Erenem. Zkusil jsem ateliér, ale tam nikdo nebyl, a tak jsem vyrazil k jeho bytu. Když jsem spěšně přiběhl ke vchodovým dveřím Erenova bytu, vyšší hnědovlásek vycházející ze dveří do mě vrazil. Spadla mu z ramene jeho taška a on se pro ni s naštvaným mumláním sehnul.
,,Erene," dostal jsem ze sebe udýchaně a osoba přede mnou se na mě překvapeně podívala. Silně jsem ho chytil za ruku.
,,Erwin mluvil o sexu, ale ne se mnou, Erene," dostával jsem ze sebe okamžitě slova přímo k věci, aby mi hned nikam neutekl bez mého vysvětlení.
,,Co to meleš, volal tvoje jméno!" pokusil se mi vysmeknout, ale neúspěšně.
,,Vzpomínáš na Mika? Takový vysoký blonďák. S Erwinem spolu začali chodit, je to nějaká doba. Včera jsme se opili a spali u mě. Na gauči by se oba těžko vyspali, tak spali v ložnici a já na gauči. Jsou jak nadržení králíci a ráno to na ně přišlo a byli slyšet až kam. Řekl jsem jim, ať mě příště upozorní, že si dám sluchátka," vysvětloval jsem dál a druhou rukou vylovil mobil z kapsy, kde našel nějaké fotky ze včerejška, které na můj mobil pořídil Mike. Byl tam Mike s Erwinem v objetí a já stál s flaškou vedl nich. Ukázal jsem mu fotku a Eren se tvářil zmateně.
,,Miluju tebe, s nikým jiným nic nemám, Erene," ujistil jsem ho a on si viditelně oddychl.
,,Levi," semkl rty k sobě a oči mu zvlhly.
,,Já vím," přikývl jsem a hned roztáhl své ruce. Mou náruč okamžitě přijal a jeho ruce spočinuly na mých zádech.
,,Pojď, pojedeme ke mně, můžeme si promluvit, když budeš chtít," pokusil jsem se ho utěšit. Bylo to ode mě zlý, nepřeju mu nic zlého, ale jestli ho Jeanova nevěra dohnala do mé náruče, jsem za to rád. Chci být s ním a dám mu všechno, obětuju mu celý svůj život, je mi úplně jedno, co mě to bude stát. On je můj osud, moje láska a já ho budu držet, chránit a milovat, dokud to půjde.
Když jsme přijeli ke mně, odemkl jsem a vpadl spolu s Erenem do bytu. Uviděl jsem dva blonďáky snídat v mé kuchyni a tak jsem Erena nasměroval do obýváku, jelikož jsem netušil v jakém stavu je ložnice. Eren tiše zapadl do křesla a bloudil sám ve svých myšlenkách, zatímco jsem z kuchyně zaslechl vášnivý rozhovor.
,,Erwine, uklidni se," krotil svého přítele Mike.
,,Moc dobře víš, co to s ním dělá a ten sobeckej parchant ho týrá furt dokola," opáčil Erwin.
,,To je moje věc. Bylo to fajn, ale byl bych rád kdybyste už šli," vložil jsem se do jejich debaty, když jsem z obýváku přešel do kuchyně.
,,Levi-"
,,Erwine, je to můj život, laskavě se do něj nepleť," zastavil jsem ho v jeho morálních řečech. Naštvaně vstal a s Mikem v patách, který se na mě ještě omluvně podíval, odešel.
Vrátil jsem se k Erenovi a posadil se na gauč naproti němu.
,,Co chceš teď dělat?" zeptal jsem se ho naprosto narovinu.
,,Nevím. Nechci je teď vidět, ani jednoho. Nedokážu pochopit, jak takovou odpornou věc mohli udělat," pronesl zhnuseně.
,,Zůstaň se mnou, Erene. Nikdy ti neublížím, přísahám. Začneme spolu znovu, najdeme si nový byt a na všechno tohle zapomeneme," klekl jsem si před něj a povzbudivě ho chytil za ruce. Nejprve jsem mu chtěl připomenout, že on začal podvádět a já se na jednu stranu Jeanovi až tak nedivím. Každý z nás jedná ze svých sobeckých pohnutek. Jean se chtěl pomstít za to, že se Eren nedokáže ode mě odpoutat a já si chci Erena udržet už za každou cenu. Kdo z nás je víc sobecký? Co my si máme vyčítat?
ČTEŠ
Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]
FanfictionRozchodem všechno končí. I to dobré, i to špatné, zkrátka všechno. Končí jedna etapa života, je jedno, jak velká, kus vašeho srdce umře. Ale když něco končí, něco nového začíná. Končí jeden vztah a nový začíná, tak to přeci chodí, nikdo za to nemůže...