Epilog

171 18 2
                                    

,,Erene, vnímáš mě?" zamračil se na mě Levi, zatímco mi cpal pod nos další a další papíry.

,,Asi jsem se utopil v tvých očích," hlesl jsem s úsměvem a upil z hrnku kafe.

,,Ty to děláš schválně, moc dobře víš, že když řekneš něco takovýho, všechno ti odpustím," povzdychl si Levi.

,,No jo. Tak dobře, povídej," odložil jsem hrnek na okraj stolu a zběžně se rozhlédl po menší útulné kavárně, abych pak pohledem opět spočinul na Leviho tváři.

,,Asi bych výběr zúžil na tyhle dva. Tenhle je super, v klidné lokalitě a vejdeme se do limitu. Tenhle má zase super dostupnost a je tam pokoj navíc, ale přešvihli bychom limit o něco," řekl mi.

,,Hypotéku máme předběžně schválenou i na víc. Líbí se mi tenhle, ale taky záleží, jak to bude vypadat v reálu. Navrhuju říct makléři, že chceme vidět tyhle dva, ale tenhle jako první a když se nám bude líbit, tak do toho druhýho už ani nemusíme," zamyslel jsem se nad tím a Levi se na mě pousmál.

,,Ještě nějaké starosti tíží tvou hlavu?" usmál jsem se na něj.

,,Ne. Přemýšlel jsem stejně, tak já mu zítra zavolám," přikývl Levi a papíry ze stolu zase uklidil.

,,Jdeš zítra do práce?" pohlédl na mě se zájmem.

,,Ne, zítra jsem jenom tvůj," zavrtěl jsem hlavou.

,,Jenom můj jsi snad pořád, ne?" pozvedl obočí.

,,Jistě že," zazubil jsem se a chytil ho za ruku na stole.

,,Tak si zítra můžeme udělat odpočinkový den v posteli," navrhl.

,,Někdo mi tu dělá návrhy," mrkl jsem na svého přítele.

,,Jsem nahoře!" vykřikl jsem pohotově hned, jak mi Leviho pohled docvakl.

,,Zapomeň," přivřel oči Levi.

,,Slíbil jsi, že se budeme střídat," poukázal jsem.

,,Řekl jsem jednou za čas," opravil mě.

,,No a zítra bude ten čas," zasmál jsem se.

,,Co se, proboha, stalo s tím nevinným klukem ze střední?" protočil pobaveně očima.

,,Dospěl, s tím se budeš muset smířit," pokrčil jsem rameny.

,,Pokud chceš stihnout ten film, měli bychom vyrazit," zamluvil to Levi a podíval se na hodinky na čas. Zkontroloval jsem mobil a usoudil, že má pravdu. V rychlosti jsme dopili a vyrazili ke kinu.

,,Erene," hlesl ke mně Levi před vchodem kina a hlavou ukázal k procházejícímu páru. Zvedl jsem hlavu od mobilu a podíval se na dvě známé tváře.

,,Erene," usmál se Armin, když se naše pohledy střetly.

,,Ahoj, Levi. Dlouho jsme se neviděli. Jdete do kina?" zazubil se na mého přítele, který jen přikývl.

,,Ahoj, Jeane," pozdravil jsem svého bývalého.

,,Vypadáš dobře, Erene," pousmál se na mě. Od svatby kluků jsme se navzájem stranili, nevídali jsme se, nekontaktovali se.

,,Díky," hlesl jsem.

,,Je fajn vás zase vidět spolu, vypadáte spokojeně," řekl Armin mile a Jean se po něm neurčitým pohledem podíval.

,,Jo, vy taky. Dali jste se dohromady?" zeptal jsem se.

,,Ne, to ne, jsme jen kamarádi. Zašli jsme si na jeden film, který jsme chtěli jen oba vidět. Vlastně jsem si teď začal s jednou holkou, je skvělá," zasmál se Jean a Armin přitakal.

Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]Kde žijí příběhy. Začni objevovat