Vzbudil mě něčí hlas a kdosi po mě něco hodil. Rukou jsem nahmatal polštář a odhodil ho ze svýho obličeje. Proč po mě někdo hází polštář? Líně jsem pootevřel oči a uviděl nad sebou stát Bertholdta rudého vzteky.
,,Ah, Bertholdte," zamumlal jsem rozespale a nevrle. Bolela mě ruka, měl jsem jí přeleženou. Pohnul jsem se a chtěl svou ruku dát do jiné polohy, ale v tu chvíli jsem zjistil, že ležím na Reinerovi a svou ruku mám pod ním. Reiner si mnul oči s nechápavě se rozhlédl. Pochopil jsem, jak to asi vypadá a nervózně se zasmál.
,,Ať už tohle vypadá jakkoliv, není to tak," začal jsem se obhajovat.
..Tohle máš naučený říkat Jeanovi?" prskl po mě naštvaně. V životě jsem neviděl Bertholdta naštvanýho. Popravdě se málokdy vyjadřoval celou větou. Byl jsem fakt překvapený. Vymotal jsem se z gauče, abych mohl vstát a už ta situace nebyla tak trapná, ale to jsem se přepočítal.
,,Baví tě to? Když jsi už zničil svůj vztah, budeš ho ničit i ostatním?!" štěkl po mě a tentokrát i Reiner překvapeně vyvalil oči.
,,Bertholdte, uklidni se, prosím, tohle je jen nedorozumění," snažil jsem se mu to vysvětlit, ale mou snahu přerušila facka, kterou mi dal. Reiner mě okamžitě chytil, abych nespadl, jelikož jsem stál sotva na nohou sám o sobě. S Reinerem jsme na Bertholdta naprosto beze slov zírali a Bertholdt vypadal sám ze sebe překvapený.
,,Bertholdte, ty žárlíš?" spadla Reinerovi brada.
,,Tyvole, dobré ráno, Sherlocku," zavrčel jsem a mnul jsem si bolavou tvář.
,,J-Já..." začal koktat Bertholdt.
,,Můžete mě všichni přestat furt mlátit?! Nejsem váš otloukánek," rozkřičel jsem se.
,,Vraž taky Reinerovi, to on mě objímal, když jsme spali!" křikl jsem po něm.
,,Fakt tomu nepomáháš, Erene. Bertholdte nic nebylo, snad mi věříš, ne? Eren měl nějaké problémy se Jeanem a já ho jen utěšoval," podíval se na něj nevinně Reiner.
,,Kvůli tomu jsem přišel. Musel jsem Jeana vést do nemocnice, protože ožralej rozšlapal střepy. Teď je u nás a vyspává kocovinu," řekl a Reiner se po mě tázavě podíval.
,,Ale když to jdu oznámit svému a jeho partnerovi, najdu je spolu spát v objetí toho druhýho," zamračil se vyčítavě.
,,Celou noc jsme pracovali, byli jsme strašně vyčerpaný," začal se hájit Reiner.
,,Jo a nebo taky začínám chápat tu tvoji práci přes noc a neustálý přesčasy," sklopil pohled, otočil se na patě a zmizel z ateliéru.
,,Seš v pohodě, Erene?" zeptal se Reiner a zvedl dvěma prsty mou tvář za bradu, aby se podíval.
,,Nic mi není," odstrčil jsem ho od sebe.
,,Spíš jestli budete vy v pohodě," sklopil jsem pohled.
,,Jasně že jo," zasmál se.
,,Nevypadalo to, že by tomu na sto procent věřil," upozornil jsem ho.
,,Je jen naštvaný, protože moc prožívá i to se Jeanem a najednou nás viděl takhle. A když mi nebude věřit, tak mu to prostě ukážu," pokrčil rameny.
,,Ukážeš?" nechápal jsem. Ukázal na roh místnosti, ale já nic neviděl.
,,Erene, seš taky dneska pomalejší. Kamera, chápeš? Což mi připomíná, že jsem si chtěl stejně ověřit, jak to pracuje," vysvětlil.
,,K-Kamera?" hlesl jsem a pozorněji se podíval do rohu místnosti. V rohu mezi obrazy byla umístěná kamera, která naprosto splívala s interiérem a já si ji vůbec nevšiml.
,,Kdy jsi mi chtěl říct, že sem nainstaluješ kameru?" vyjel jsem po něm.
,,Erene, už je tu čtrnáct dní a odsouhlasil jsi to. Ty si to nepamatuješ? Bral sis volno a mezitím jsem říkal, že to sem nainstalujou, protože je tu už dost drahý vybavení. A měli tu akci při koupi dvou je instalace zdarma. Navíc jsme to psali do rozpočtu interiéru, Erene, vnímáš někdy?" zamračil se na mě. Je pravda, že jsem byl poslední dobou některý dny trochu víc mimo, ale že bych si tohle vůbec nepamatoval.
,,Dvě? Kde je ta druhá?" zeptal jsem se ho.
,,V pracovně. Ty sis jí nevšiml? Jedna by stačila sem ke vchodu, ale když to bylo výhodný dal jsem druhou do místnosti s nejdražším vybavením," pokrčil rameny a já nasucho polkl. Rozešel se do pracovny a sedl ke svýmu počítači. Rozhlédl jsem se a nakonec malou nenápadnou bílou kameru uviděl. To jsem byl sakra slepej nebo co?!
,,Jak dlouho tam jsou záznamy?" podíval jsem se na Reinera.
,,Tady uvidím 48 hodin zpátky, ale na cloudu jsou ještě starší záznamy. Podle velikosti cloudu," vysvětlil a v počítači otevřel aplikaci, kde se objevila dvě okna se záznamy obou kamer najednou.
,,Akorát nevím, jak se to posouvá, tak to musím přetočit asi celý," hlesl.
,,Reinere, musím ti něco říct!" vykřikl jsem, když jsem si uvědomil, co tam uvidí.
,,Co?" podíval se na mě.
,,Můžeš to prosím zastavit?" zeptal jsem se nervózně, když jsem viděl stále se přetáčející video a zrovna to začalo dnem, kdy sem přišel Levi.
,,Proč?" zamračil se nechápavě.
,,Vysvětlím ti to, jen to zastav," okřikl jsem ho a Reiner video zastavil. Zastavil to ale v moment, kdy Levi vcházel do dveří. Reiner se na obrazovku zamračil.
,,Erene?" podíval se na mě.
,,Prosím vypni to," začal jsem panikařit.
,,On sem za tebou chodí Levi?" zeptal se mě.
,,Byl tu jen jednou," hájil jsem se.
,,A?" vytřeštil na mě oči.
,,Prostě to vypni," sáhl jsem mu na myš a omylem video opět zapnul. Video se záhadně posunulo na nejhorší okamžik, jaký mohlo. Už jsme na sebe byli nalepeni nazí.
,,Do prdele, vypni to!" zařval jsem na něj.
,,Do hajzlu, co to je?" vyvalil oči na obrazovku Reiner.
,,Vypni to!" zařval jsem.
,,Seklo se to, nejde to!" řval zpátky a snažil se klikat všude možně.
,,Sakra!" praštil jsem do stolu a pohotově vypl celý monitor. Chvilku jsme jen byli ticho a Reiner se na mě naprosto nevěřícně podíval.
,,Ty se tu nestydíš brečet nad tím, že tě Jean podvedl, když jsi ho den před tím podvedl taky?" hlesl.
,,Váš vztah už nemůže bejt víc odpornej a toxickej," prskl po mě.
,,Reinere, to nedokážeš pochopit, s Levim je to prostě jiný," snažil jsem se vysvětlit nevysvětlitelný.
,,Seš akorát víc nechutnej. To se jako vychrápeš s Levim, jdeš domů a tam se vychrápeš s Jeanem?" zamračil se na mě.
,,Tak to není, s Jeanem spolu už chvíli nespíme," přiznal jsem.
,,Takže proto tohle?" ukázal na počítač.
,,To ne, nejde o ten sex," zavrtěl jsem hlavou.
,,To jsem viděl," protočil očima.
,,S Levim se prostě cítím jinak, jako bych s ním prostě měl být, chápeš?" rozhodil jsem rukama.
,,A co Jean?" zavrtěl nechápavě hlavou.
,,Jeana i přes to všechno miluju, nechci se ho vzdát," odpověděl jsem mu.
,,Erene, ty seš chorej. Vy oba. Vlastně všichni tři! Jak na tohle můžete přistoupit? Jdu domů, tohle poslouchat fakt nechci," řekl mi Reiner, vzal si věci a odešel z ateliéru.
ČTEŠ
Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]
FanfictionRozchodem všechno končí. I to dobré, i to špatné, zkrátka všechno. Končí jedna etapa života, je jedno, jak velká, kus vašeho srdce umře. Ale když něco končí, něco nového začíná. Končí jeden vztah a nový začíná, tak to přeci chodí, nikdo za to nemůže...