,,Cože? Zbláznil ses? Nemůžeš odejít ze svatby," zavrtěl nechápavě hlavou Jean.
,,Já musím. Přísahám, že jsem co nejdřív zpátky," otočil jsem se k odchodu.
,,Erene! To, sakra, nepočká do zítra?" chytil mě za ruku a otočil mě zpět k sobě.
,,Bojím se, že bych toho mohl litovat, kdybych to neudělal teď. Fakt musím, promiň," vysmekl jsem se mu a s kyticí v ruce běžel ven na hlavní silnici, kde jsem si zavolal taxík. Od Leviho bytu jsme byli kousek a tak jsem za chvíli už běžel po schodech nahoru ke dveřím bytu a rychle zaťukal. Nic se nedělo, tak jsem zaťukal i zazvonil. Nervózně jsem přešlapoval na místě, než mi otevřel dveře muž mého srdce.
,,Erene, co tu děláš? A co to máš na sobě?" vytřeštil na mě oči.
,,Promiň mi to, Levi, ale já nemůžu jen tak zapomenout a jít dál. Miluju tě a to z celýho srdce a jen a jen tebe. Omlouvám se, že mi to tak trvalo si to uvědomit, ale já o tebe musím bojovat. Myslel jsem si, že si budu do konce života vyčítat, že jsem se s tebou tenkrát rozešel, ale toho, že bych o tebe teď nebojoval, bych litoval daleko víc," vysypal jsem ze sebe udýchaně.
,,Jsi opilý?" vytřeštil na mě oči.
,,Ještě ne," zasmál jsem se.
,,Levi, uvědomil jsem si, že v životě můžu být šťastný jen s tebou. A pokud to ještě pořád v srdci vnímáš stejně, tak buď můj už napořád. Přísahám, že už budeme jen my dva," řekl jsem.
,,E-Erene, já-"
,,Já tě miluju. Když jsme spolu začali zase něco mít, bylo to tak strašně intenzivní, tohle zažívám jen s tebou a chci to zažívat dál, do konce svýho života. Levi Ackermane, vezmeš si mě?" klekl jsem si na pravé koleno před Leviho a podal mu kytici, kterou jsem na svatbě chytil. Levi na mě vytřeštil oči.
,,Zbláznil ses? Jasně, že ne! Ani spolu nechodíme, nevezmu si tě," zavrtěl rozhodně hlavou.
,,Naprosto jsem se zbláznil do tebe. Pak tedy pojďme na rande. Začněme spolu zase chodit, pojďme si najít společný bydlení, pojďme spolu žít," naléhal jsem.
,,Zpomal! Erene, já nevím, jestli do toho chci znova jít. Naposledy mě to strašně zasáhlo a já se bojím, že se zase spálím. Už bych asi přišel o rozum, kdybys mi znovu takhle ublížil," pronesl smutně.
,,Já ti rozumím a je mi to strašně líto, věř mi. Jen bych chtěl ještě jednu šanci. Pojďme na to tedy pomalu. Půjdeme na rande a uvidíme. Nemusíš mi teď nic slibovat, jen mi dej naději, že to ještě můžu napravit," zaprosil jsem a vstal z pokleku ze země.
,,Já nevím," sklopil pohled.
,,Levi," chytil jsem ho za tvář a něžně ho políbil. Cítil jsem motýlky v břiše, chvění celého těla. Naprostá euforie. Je to tak, s tímhle člověkem mám být.
,,Erene," šeptl Levi mezi polibky.
,,Potřebuju tě ve svým životě, Levi. Řekni mi, potřebuješ i ty mě v tom svým?" podíval jsem se do jeho přivřených očí.
,,Od chvíle, co jsem tě poprvé viděl mám pocit, že nic ve svým životě nepotřebuju víc, než vídat tvoji tvář. Proto tak strašně trpím pokaždé, když ode mě odejdeš," lítostivě se na mě podíval.
,,Pokud o to ještě stojíš, tak ti slíbím, že mě uvidíš každý den až do konce života. Dej mi šanci napravit největší chybu, kterou jsem kdy udělal, a tou byl rozchod s tebou," řekl jsem.
,,Do hajzlu, Erene. Jsem v tom zase. Jestli mi znova ublížíš tak přísahám, že už ti to nikdy neodpustím," upozornil mě. Usmál jsem se a znovu ho políbil.
ČTEŠ
Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]
FanfikceRozchodem všechno končí. I to dobré, i to špatné, zkrátka všechno. Končí jedna etapa života, je jedno, jak velká, kus vašeho srdce umře. Ale když něco končí, něco nového začíná. Končí jeden vztah a nový začíná, tak to přeci chodí, nikdo za to nemůže...