39.

138 25 3
                                    

,,Co je?" zeptal se mě.

,,Co je? Hrabe ti? Cos to tam předváděl?" obořil jsem se na něj.

,,Cos to předváděl ty?" zamračil se na mě.

,,O čem to, sakra, mluvíš?" nechápal jsem.

,,To ses chtěl kurvit s nějakým striptérem nebo co?" naprosto nechápavě na mě zíral.

,,C-Co? Jaký kurvit? Co je, sakra, špatnýho na tom, se s někým seznámit a normálně se bavit?" zavrtěl jsem hlavou.

,,Normálně bavit? Nenech se vysmát! Normálně jsi s ním flirtoval!" křikl po mě.

,,A i kdyby jo, tak co? Přestaň se chovat, jako bychom spolu furt chodili!" naštval jsem se na něj.

,,Ty se tak přestaň chovat! Od chvíle, co jsi přijel, vysíláš dost smíšený signály. Tak chceš se mnou být nebo ne?!" vztekal se.

,,Dost jasně jsi mi teď ukázal, proč spolu nejsme! Jsi chorobně žárlivý, nejradši bys zmlátil kohokoliv, s kým se dám jen tak do řeči," vyčetl jsem mu.

,,Takže ty jsi mě podváděl, ale důvod proč spolu nejsme je, že jsem chorobně žárlivej. Posloucháš se?" vyjel po mě.

,,Udělal jsem chybu, já to vím a uznávám to, ale dokážeš to uznat i ty? Držel jsi mě hrozně zkrátka, byl jsem strašně na uzdě a pokaždé, když se se mnou nějaký kluk dal do řeči, bál jsem se, abys ho nezabil. A jen tak mimochodem, ty jsi mě taky podvedl! Chci být ve vztahu, ve kterém se cítím volně a svobodně, nechci kouli na noze, chápeš mě aspoň trochu? Chci lásku, ale chci i důvěru," snažil jsem se svoje myšlenky nějak vyjádřit.

,,Takže ses se mnou cítil moc na řetězu, a proto jsi mě podvedl s člověkem, který tě držel na řetězu ještě víc, jo?" pozvedl obočí Jean.

,,Levi si to ale všechno uvědomil, co dělal v našem vztahu špatně, nechápu, proč se do něj furt navážíš. Levi se hrozně změnil v tomhle," zastal jsem se Leviho.

,,Fajn, tak proč s ním teda nejseš?" založil si paže na hrudi.

,,Jdi do háje, Jeane," strčil jsem do něj a chtěl jít zpátky dovnitř, protože pro mě diskuze skončila.

,,Erene!" chytil mě za ruku a přitáhl si mě silou zpátky.

,,Dám ti cokoliv chceš, ale nechci se o tebe dělit," chytil mou tvář do dlaní a díval se mi přímo do očí.

,,J-Jeane," dostal jsem ze sebe.

,,Znám tě, Erene. Díváš se na mě, ale díváš se jinak než ses na mě díval dřív. Řekni mi, že se mýlím, že mě pořád miluješ, protože já tebe jo," dotkl se svým čelem toho mého.

,,Jeane," zavřel jsem oči, protože jsem cítil přicházející slzy. Jemně políbil mé rty. Nechal jsem oči zavřené a snažil sám pochopit své pocity. Nebylo to fér. Vůči Jeanovi mé city nebyly vůbec fér.

,,Jeane, prosím tě, promiň mi všechno, co jsem ti udělal, já vím, že jsem ti hrozně ublížil. Mám pocit, že nejvíc jsem ti ublížil tím, že jsem s tebou začal vůbec chodit," odtáhl jsem se od něj a lítostivě se na něj podíval.

,,Erene, něco se stalo, že jo?" zašeptal a mě se začaly valit slzy po tvářích.

,,Vybral sis místo mě Leviho, je to tak?" dostal ze sebe těžce.

,,Hm, ale Levi to mezi námi dneska definitivně ukončil," vzlykl jsem a po Jeanových tvářích začaly stékat slzy jedna po druhé.

,,Proč Levi? Co na něm vidíš, Erene?" zeptal se Jean a rukávem si otřel slzy z tváře, ale nové si dál nacházely cestičku po jeho tváři.

,,Mám prostě pocit, jako bychom se nikdy neměli rozejít. Ale rozešli a já mám strach, že to je něco, čeho budu už navždycky litovat," vysypal jsem ze sebe.

,,Já jsem takovej idiot," chytil se za hlavu a posadil se na lavičku.

,,Doufal jsem, že se ke mně vrátíš a ty celou dobu myslíš jen na Leviho," složil si hlavu do dlaní.

,,Jeane," sedl jsem si k němu.

,,Byl jsem vždycky ten druhej?" zeptal se mě.

,,Jasně, že ne. Jeane, byl jsi pro mě všechno, když jsme spolu byli," ujistil jsem ho.

,,Ale stačilo potkat Leviho a byl jsi z něj zase mimo. Já jsem nikdy nikoho nemiloval tak, jako tebe, jak se s tím můžu vyrovnat? Co je tohle za zkurvenej život, když ani jeden z nás nakonec nebude šťastnej? Ani já, ani ty, možná ani Levi," nešťastně zíral do svých dlaní.

,,To bude asi kvůli tomu, že život není pohádka. Ale přece jen někdo šťastný je," řekl jsem mu a ukázal rukou ke vchodu, kde se líbal Reiner s Bertholdtem.

,,Aspoň někdo," povzdychl si Jean.

,,Miluju tě, Jeane. Jen ne tak, jak bych doopravdy chtěl a jak mi rozum radí a myslím, že by to k tobě bylo nefér, kdybych ti tohle neřekl. Ale možná se jednou probudím a budu toho litovat, ale teď to tak cítím a nechci k tobě být už neupřímný," přiznal jsem se mu s těžkostí v srdci.

,,Hm," přikývl sklesle.

,,Hej, kluci! Hledali jsme vás!" křikl Bertholdt, když nás uviděl a ruku v ruce k nám s Reinerem přišli.

,,Asi bychom měli jít domů, ale skvěle jsme se bavili-"

,,Co se stalo?" zarazil Reinera Bertholdt, když viděl naše uslzené tváře.

,,Potřebovali jsme si o nás trochu promluvit," vysvětlil jsem.

,,Ale asi to nedopadlo zrovna nejlíp, co?" klekl si Bertholdt k Jeanovi a podíval se zblízka na jeho nešťastnou tvář. Ten jen přikývl.

,,To mě moc mrzí, kluci," řekl Reiner.

,,To se stává," řekl Jean a i přes smutek, který cítil, se usmál.

,,Aspoň jsme vyčistili to napětí mezi námi a zítra to bude dobrý," podíval se na mě a já mu pohled oplatil.

,,Měli bychom vyrazit domů," řekl Reiner.

,,Běžte, já to mám trochu dál, tak si zavolám taxíka," odpověděl jsem jim a z kapsy vytáhl mobil.

,,Nemusíš na hotel, Erene. Můžeš spát u nás," nabídl mi Reiner.

,,Díky, ale stejně bych ráno musel na hotel pro oblečení," vysvětlil jsem mu.

,,Dobře, tak se uvidíme zítra v deset u nás," rozloučili jsme se a já si zavolal taxíka do hotelu, kde jsem hned po sprše zapadl do postele a tvrdě usnul.

Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]Kde žijí příběhy. Začni objevovat