38.

149 23 11
                                    

Hluk, hudba, blikající světla, spoustu alkoholu a taky spousta kluků v dost velkém věkovém rozpětí. Reiner a Bertholdt do sebe hodili pár panáků a odebrali se na taneční parket. Bar byl vcelku hezky a velmi zajímavě řešen. Do baru se šlo po schodech dolů, kde bylo udělané mezipatro a na mezipatře bar a prostor na sezení. Z barových židlí bylo vidět dolu na parket, kam z baru vedly další schody. Bylo to fajn, protože i když jsme s Jeanem seděli na barových židlích v mezipatře kus od tanečního parketu, pořád jsme na Reinera a Bertholdta viděli. U baru navíc bylo alespoň slyšet vlastního slova, kdežto dole už vůbec.

,,Jsou jak malí. Musíme je hlídat, aby se udržovali jen tak v náladě, na zítřek musí být fit," řekl Jean a kývl směrem k nim.

,,Nech je se bavit a přidej si do toho toniku ještě panáka ginu, ať nejsi tak upjatej," zakřenil jsem na něj. Upil jsem ze své sklenice a podíval se na mobil na čas. Je pravda, že se odsud musíme dostat v rozumným čase, abychom se všichni na zítřek vyspali.

,,Co Levi?" sklopil pohled do skleničky a má nálada se okamžitě změnila.

,,Proč o něm mluvíš?" zamračil jsem se na něj.

,,Protože se to nabízí," odvětil mi.

,,Jako proč?" dotázal jsem se.

,,Viděl ses s ním už?" podíval se na mě zaujatě.

,,K čemu ti tahle informace bude?" nakrčil jsem obočí a svým tónem hlasu dal najevo, jak se mi tato konverzace příčí.

,,Nemusí mi to k něčemu být, prostě mě to zajímá," pokrčil rameny neurčitě.

,,Viděl, stačí?" odpověděl jsem.

,,A?" zaujatě si mě prohlížel.

,,A co? Sedím tu s tebou, ne s ním, nevidíš?" odsekl jsem.

,,Ale chtěl bys tu být spíš s ním?" nepřestal se mě ptát, i když mu muselo být jasný, že o tom mluvit nechci.

,,Jeane, dost!" praštil jsem do stolu.

,,O Levim se bavit už prostě nechci," ruply mi nervy a Jean se na mě překvapeně podíval. Vtom naštěstí začal program striptérů, kteří na malé pódium přišli tři. Každý byl něčím jiný, jeden byl blonďák, dva tmavovlasí, dva byli potetovaní, ale všichni byli docela namakaní. Měli dost pěkný sesynchronizovaný tanec s dost odvážnými prvky a samozřejmě většina pohybů velmi svůdných. Nebudu lhát, kurevsky se mi to líbilo, zejména jeden. Tmavovlasý, jednu ruku a hrudník potetovaný, nebyl přemakaný, ale hezky vyrýsovaný svaly. Než jsem se nadál, skončilo to s příslibem ještě dalšího vystoupení tu noc.

,,Jsou dobrý!" zazubil jsem se.

,,Prosím tě, co je na tom?" odfrkl si Jean a protočil očima.

,,Závidíš jim, co?" popíchl jsem ho.

,,Tobě se líbí, viď?" podíval se směrem, jakým jsem se já díval na tmavovláska.

,,Jako je hezkej, to asi uzná každý tady," zasmál jsem se.

,,Hm, je trochu podobný Levimu," odvrátil svůj pohled od něj. Překvapeně jsem na něj vykulil oči. V čem se, sakra, podobá Levimu?

,,Proto se ti líbí, ne?" dodal.

,,Jak dlouho mě s tím ještě budeš provokovat?!" vyštěkl jsem po něm vztekle. V reakci na můj zvýšený hlas pozvedl obočí. Zhluboka jsem se nadechl, abych se uklidnil a přestal myslet na Leviho. Dneska tu jsme z jinýho důvodu než jsem já nebo Jean, nehodlám to těm dvěma zkazit.

,,Jdu něco zařídit," zvedl jsem se ze židle a odešel ke schodům, po kterých šel nahoru právě onen tanečník.

,,Ahoj, mohl bych tě o něco poprosit?" zastavil jsem ho a zdvořile se ho zeptal. Nejprve si mě prohlédl od hlavy až k patě a pak se mi s úsměvem podíval do tváře.

,,Pokud to bude v mých silách, tvé přání je mi rozkazem," odpověděl a široce se na mě usmál. Chvíli jsem nemohl vůbec nic říct, jelikož jeho úsměv byl až dechberoucí. Působil tak příjemně.

,,Mám támhle dva kamarády, kteří mají zítra svatbu. Myslíš, že bys je mohl nějak třeba zahrnout do dalšího představení? Spíš tedy jen toho světlovlasého, ten vysoký tmavovlasý je strašný stydlín," ukázal jsem směrem k bednám, kde trojčili mí přátelé.

,,Toho namakance?" ujistil se.

,,Jo, v tom zeleným triku," zasmál jsem se.

,,Dobře, není problém," kývl hlavou a věnoval mi ještě jeden úsměv než se omluvil a odběhl pryč.

,,Co jsi s ním řešil?" zamračil se na mě Jean, když jsem se vrátil ke stolu.

,,Uvidíš," usmál jsem se a raději změnil téma, dokud nezačalo jejich další vystoupení.

,,Pojď, tohle bude prdel," vzal jsem Jeana za ruku a táhl ho na parket za Reinerem a Bertholdtem. Ještě než jsme tam stačili dojít, dva z účinkujících kluků vytáhli Reinera na pódium. Posadili ho na židli doprostřed pódia a  v tancích u něj se všichni tři vystřídali. Je pravda, že některé věci, které na něm předváděli, možná byli trochu moc odvážný a malinko jsem se bál, aby to Bertholdt nevzal špatně, ale ten si svého nastávajícího se smíchem natáčel. Z pódia si mě všiml tmavovlásek, se kterým jsem mluvil a hned na to ke mně natahoval ruku, aby mě také dostal na pódium. Ruku jsem mu podal a nechal se vytáhnout nahoru. Reiner nejprve vypadal trochu vyděšeně, ale po chvíli si to začal pořádně užívat, stejně jako já. Tmavovlásek svou sundal svou košili a tak jsem měl nádherný výhled na jeho kérky na hrudi. Skousl jsem si spodní ret a řekl si, když už sranda, tak pořádná a sundal si i já svoje triko. Lidi začali ještě víc ječet a tmavovlásek naproti mě se zasmál. Přešel ke mně a natiskl se přímo na mě. Svou nohu měl mezi mýma nohama a já tu svou zase mezi jeho. Chytil mě za boky a ještě více si mě k sobě přitiskl. Začal se v rytmu lehce pohupovat a musím uznat, že hýbat se uměl vážně skvěle. Otočil si mě k sobě zády a dlaní mi stiskl krk.

,,Pěkná kérka," zašeptal mi. Po chvíli jejich vystoupení, kterého jsme s Reinerem byli součástí, skončilo a my s Reinerem seskočili z pódia zpátky ke klukům. Reiner mi podal mé tričko, které jsem si hned znovu oblékl.

,,Erene! Co to bylo?" smál se Bertholdt a poplácal mě po rameni.

,,Tobě by za to normálně měli zaplatit," přidal se Reiner.

,,Pojďte na panáka," vzal jsem Reinera kolem ramen a vedl ho po schodech nahoru k baru. Všichni čtyři jsme se sešli u baru a přiťukli si panáky, když k nám dorazil už opět oblečený tmavovlásek z pódia.

,,Můžu tě na něco pozvat?" podíval se na mě.

,,Jasně," usmál jsem se na něj. Po chvíli už mi podával panáka a sám si z baru jednoho bral.

,,Na zdraví," usmál se a mrkl na mě.

,,Co znamená to tetování?" zeptal se mě.

,,Svobodu. Jsou to křídla svobody," vysvětlil jsem.

,,Pěkný," řekl a pohladil mě po tváři.

,,Jsi moc hezký," dodal a zbloudilý pramínek mých vlasů, který se nechytil do drdolu, mi svými prsty dal za ucho.

,,Nerad kazím zábavu, ale s někým tu je, takže by sis měl dát zpátečku," ozval se za mnou Jean a chytil tmavovláskovu ruku.

,,Jeane," vytřeštil jsem na něj oči.

,,To je tvůj přítel?" zeptal se mě tmavovlasý kluk.

,,Ne, to je-"

,,Jo, problém?" postavil se přede mě v ochranářským gestu.

,,Ne, já to jen nevěděl, nelezu nikomu do zelí," zvedl ruce tmavovlásek a raději nás obešel a odešel pryč.

,,Jeane, můžeš na minutku? Hned!" křikl jsem po něm a naštvaně se vydal ven před bar.

Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]Kde žijí příběhy. Začni objevovat