36.

164 27 17
                                    

Vyprávěl jsem jim u jídla o všem možném, co jsem viděl a zažil a hodně jsme se u toho i nasmáli.

,,Dost o mně, jak jste si tu žili vy?" mávl jsem rukou nad dalšími otázkami.

,,No Reiner měl dost práce , když na to byl sám," řekl Bertholdt.

,,Ale prosím tě, Eren mi dost pomáhal i na dálku. Ber to tak, že budu mít zase víc času na tebe, když už se Eren vrátil. Doufám, Erene, že tu už zůstaneš," otočil se na mě Reiner.

,,Mám to v plánu, jen musím nějak vyřešit bydlení co nejdřív," přikývl jsem.

,,Když jsme u toho, co ti řekl Jean? Mohl na tobě oči nechat," zazubil se Reiner.

,,Reinere! Je to poprvý, co se od rozchodu viděli a po takový době, nech jim trochu prostoru," napomenul ho Bertholdt.

,,Víte, že s někým chodí?" zeptal jsem se jich. Oba si povzdychli.

,,Nechodí spolu, jen se vídají, chodí ven, do kina, na večeře a tak. Jean s ním zatím prý ani nechce nějak chodit, jen to spolu zkouší," vysvětlil Bertholdt.

,,Jo, ale ani nevíme, kdo to je," protočil očima Reiner.

,,Já to vím," ozval se Bertholdt a tím si získal naší pozornost.

,,Jak to, sakra, víš?" uhodil na něj Reiner.

,,No, Jean mi to řekl. Ale musel jsem mu slíbit, že to nikomu neřeknu," vysvětlil.

,,Tak to vyklop, kdo to je?" obořil se na něj Reiner.

,,Neslyšel jsi? Slíbil jsem, že to nikomu neřeknu," odmítl.

,,Ale no tak. Budeme přeci manželé a ti před sebou nemají tajemství," uculil se Reiner.

,,Ani tohle nezabere. Prostě to fakt nesmím říct," odmítal Bertholdt.

,,A známe ho?" ptal se dál Reiner.

,,Reinere, nemůžu to říct," povzdychl si Bertholdt.

,,Ale tak aspoň, jestli ho známe," nedal se Reiner.

,,A dáš pak už pokoj?" zamračil se na něj tmavovlásek a Reiner neochotně přikývl.

,,Jo, známe ho," řekl nakonec.

,,Hm. Když jsem ho ale teď tak viděl, přišlo mi, že by se k Erenovi nejradši hned vrátil," řekl Reiner a já sklopil oči.

,,Bože, Reinere," okřikl ho jeho nastávající.

,,Co je? Taky jsi ho přece viděl," pokrčil rameny.

,,Třeba to ale Eren prostě cítí jinak," opáčil Bertholdt a oba dva stočily své pohledy ke mně.

,,J-Já zatím nevím," usmál jsem se rozpačitě.

,,Nebo ses už rozhodl pro Leviho?" povzdychl si Reiner.

,,Měl jsem dost času o tom přemýšlet a asi tuším, koho si mý srdce vybralo. Ale chtěl jsem si to ještě ověřit tím, jak budu reagovat, když je poprvý po tak dlouhý době uvidím," usmál jsem se.

,,Takže kdyby to byl Jean, snažil by ses ho získat zpátky, i když se teď vídá s někým jiným?" zeptal se mě Bertholdt.

,,Prosím tě, jaký snažení, viděl jsi ho stejně dobře jako já. Stačilo by slovo a vrátil by se k němu," oponoval mu Reiner.

,,Myslím, že to vidíš moc jednoduše," usadil ho Bertholdt a Reiner jen protočil očima.

,,Jste jak manželé po třiceti letech," zasmál jsem se jim.

Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]Kde žijí příběhy. Začni objevovat