15.

178 26 8
                                    

,,Aah, bolí mě hlava," hlesl Jean zmoženě, když se probral.

,,Nemáš tak moc pít," odvětil jsem mu a přitáhl si ho zpět do náruče.

,,Erene," povzdychl si a více se ke mně natiskl.

,,Půjdu ti udělat nějakou snídani, bude ti pak líp," pohladil jsem ho po vlasech.

,,Buď tu ještě se mnou," zakňučel. Tomu se nedalo odolat.

,,Stojí ti," šeptl mi po chvíli.

,,Já to cítím, Jeane, nemusíš na to upozorňovat," protočil jsem očima a Jean se zasmál. Trochu se ode mě odtáhl a přes hlavu si přehodil peřinu. Rukou mi stáhl spodní prádlo a můj úd si vzal rovnou do úst.

,,D-Do hajzlu," sykl jsem a prohnul se pod nečekaným útokem z Jeanovi strany. Svými pohyby mě dováděl k orgasmu mílovými kroky a já ho s radostí nechal. Když jsem se blížil k vrcholu, Jean ale přestal a zády ke mně si opět lehl.

,,Si děláš srandu, doufám!" zamračil jsem se na něj a on jen pokrčil rameny. Natiskl jsem se na jeho záda a dlaní mu přejel po rozkroku, který se také dožadoval pozornosti. Skopl jsem své spodní prádlo z mých kolen a jeho spodní prádlo stáhl tak, jak mi to jeho poloha dovolovala. Jemně jsem ho honil než jsem z jeho úst uslyšel slastné vzdychání. Přetočil jsem se na svou polovinu postele a ze šuplíku nočního stolku vyndal gel, který jsem si nanesl na prsty.

,,Vážně takhle po ránu?" zahuhňal do polštáře.

,,Ty sis začal," kousl jsem ho do ucha a prsty s gelem přejel po jeho otvoru.

,,Mm," prohnul se, když jsem do něj vstoupil jedním prstem a já ho přiměl lehnout si na břicho, abych k němu měl lepší přístup. Přidal jsem druhý prst a přišlo mi, že je dost uvolněný a připravený. Nasadil jsem si kondom, jemu svými koleny jeho nohy roztáhl od sebe a špičkou do něj vnikl.

,,Erene, pomalu!" vyjekl Jean bolestně.

,,Ale, ale, ale. Princezna se ozvala. Víš, že ty na mě taky většinou zrovna něžný nejsi, viď?" šeptl jsem mu do ucha, ale zastavil se v činnosti.

,,Nemůžu za to, že ho mám velkýho," uchechtl se. Chytil jsem ho za vlasy a přirazil.

,,Cože jsi říkal?" zeptal jsem se ho, když bolestně sykl.

,,Jestli mě natrhneš, tak tě zabiju," pootočil hlavu a nebezpečně se na mě podíval. Pod tímhle jeho pohledem taju. Skousl jsem si ret a pomohl mu na kolena. Použil jsem víc gelu a opravdu opatrně do něj pronikal. Dalo mi práci se udržet na uzdě po naší odmlce, když normálně jsme spolu spali prakticky denně. Vypadalo to, že Jeanovi to dělalo ještě větší potíže a netrvalo dlouho než se udělal. Pokoušel se vydržet moje poslední hrubé přírazy, než jsem dosáhl orgasmu i já, pak se zmoženě sesunul do polštářů.

,,Jestli nebudu moct chodit, je to tvoje vina," vydechl unaveně.

,,Nějak jsi vypadl z formy," usmál jsem se a své rty přitiskl na ty jeho. Chvíli setrval a užíval si to, než jsem se odtáhl a odebral do sprchy. Za chvilku se ke mně přidal i Jean.

,,Docela mě to probralo z tý kocoviny," řekl a sjel mé nahé tělo pohledem.

,,Chceš ještě jedno kolo?" spokojeně jsem se na svého přítele zazubil.

,,Klidně, ale tentokrát jsem nahoře," ušklíbl se a dlaní mi přejel po krku. Nikdy jsme neměli příliš jemný sex. Byl nespoutaný, žhavý, někdy až drsný a nám se to tak líbilo. Byl to náš způsob vášně, který zažíváme jen spolu. Ani jeden z nás tohle s bývalými neměl a přitom jsme po tom asi skrytě toužili. Neměli jsme problém o tom mluvit a nacházet způsoby, jak si vzájemně udělat dobře. Poznávali jsme se tím nejen navzájem ale hlavně sami sebe.

,,Necháváš si narůst dlouhý vlasy?" zeptal jsem se ho, když jsem si uvědomil, že už si delší dobu nebyl zkrátit vlasy na svou obvyklou délku.

,,Trochu jsem se inspiroval od tebe. Líbí se ti to?" pokrčil rameny a prohrábl moje vlasy, které byli na mé poměry už taky poněkud delší.

,,Já si je chci nechat narůst. Každopádně sedí mi to k tobě, nech si je delší," usmál jsem se.

,,Fajn," přikývl.

,,Sakra, někdo volá," protočil jsem očima nad mým zvonícím mobilem.

,,Vždyť je sobota," povzdychl si Jean. Vylezl jsem ze sprchy, v rychlosti se lehce otřel a mobil vzal do ruky, abych ho hned přijal.

,,Erene, to je dost, v kolik se dneska sejdeme?" uslyšel jsem Reinerův hluboký hlas.

,,Reinere, nestačilo napsat zprávu?" povzdychl jsem si.

,,Promiň, vyrušil jsem tě v něčem?" okamžitě změnil na svůj omluvný tón hlasu.

,,Ani ne," mávl jsem nad tím rukou.

,,To je Reiner? Zeptej se ho kdy a kde se sejdeme!" zakřičel na mě ze sprchy Jean.

,,A o čem se s ním asi bavím?" protočil jsem očima.

,,Haha, tohle mi chybělo," zasmál se Reiner našemu obvyklému pošťuchování.

,,Tak v pět před vstupem někde? To si zavoláme, kde budeme čekat, stejně přijdete pozdě. Tak zatím," rozloučil se tak rychle, že jsem se ho ani nestačil zeptat na včerejšek. Zněl ale spokojeně, tak to asi dopadlo dobře. To se každopádně dozvím až se s nimi uvidím.

,,S klukama se máme sejít v pět. Jdu teď udělat snídani," houkl jsem směrem k Jeanovi.

,,Díky!" ozvalo se nazpět.

Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]Kde žijí příběhy. Začni objevovat