Seděl jsem doma v teplákách, na klíně měl svůj notebook a snažil se pracovat. Musel jsem co chvíli zavřít oči a odpočinout si. Měl jsem celý oko fialový a sebemenší dotek mě bolel. Pokusil jsem se během dne i uklidit byt, protože mě opouštěla motivace i nálada pracovat, ale na druhou stranu jsem musel něco dělat. Otevřel jsem domytou myčku a s povzdychnutím vyndal kus rozbité skleničky. Dovyklízel jsem zbytek myčky a pak se pokusil střepy opatrně vyndat z filtru. Vtom ale zazvonil zvonek a já sebou leknutím škubl. Prstem jsem sjel po střepu a ani jsem se nenadál, krev mi stékala po celé ruce. Dal jsem ruku pod proud studené vody, ale když se zvonek ozval podruhé, vodu jsem zastavil a šel k domovnímu telefonu.
,,Ano?" zavolal jsem.
,,Ahoj, tady Levi," ozvalo se a já chvíli přemýšlel, jestli jsem slyšel dobře.
,,Pustíš mě dál, nebo mám šplhat po balkonech?"
,,Čtvrté patro," hlesl jsem jen a tlačítkem ho pustil dovnitř. Jeho poznámku o balkónech jsem úplně ignoroval, protože mi to v danou chvíli vážně nepřišlo vtipné. Proč sem, sakra, přišel? Když se otevřel výtah, vystoupil z něj pohledný černovlasý muž, oproti mě i velmi upravený. V rukách držel bednu a s překvapeným výrazem přešel rovnou k našim dveřím.
,,Co se ti, proboha, stalo, Erene?" vykulil na mě svoje šedé oči. Podivil jsem se jeho reakci, až po chvíli jsem si uvědomil, jak mám zmalovaný ksicht a z mé ruky na zem padají kapky krve.
,,Sakra!" zaklel jsem vztekle.
,,Pojď dál," zavolal jsem za sebou jen a zmizel v koupelně, kde jsem si prst ošetřil.
,,Jen jsem si řízl o střep, který jsem vytahoval z filtru myčky. Může se k tomu jak k penězům, fakt!" zanadával jsem si a setřel kapky krve z podlahy. Levi mezitím položil bednu na zem do předsíně a vešel chodbou do kuchyně.
,,Ono bohatě stačí, když vycvakneš a vytáhneš celej ten filtr," poučil mě, sundal si sako, vyhrnul rukáv košile a jednou rukou sáhl do myčky, odkud za chvilku vytáhl celý filtr a dal ho do dřezu.
,,Neříkej mi, že dva chlapi v domácnosti nedokážou vyndat filtr z myčky," pozvedl obočí a posměšně se na mě podíval.
,,Jsem tu sám a nikdy jsem to prostě nedělal," hájil jsem se naštvaně.
,,Erene, tohle ti udělal Jean?" přešel ke mně a pozorně se zadíval na mé pravé oko.
,,Ne, to ne. Jeho kamarád. Vlastně náš kamarád. Je to Jeanův kamarád a můj spolupracovník. Ale jo, udělal to ze stejného důvodu, jaký máš na mysli," vysvětlil jsem mu a na krok od něj poodstoupil. Byl moc blízko, začínal jsem z něho být nervózní.
,,Rozešli jste se?" zeptal se mě a opřel se o kuchyňskou linku.
,,Levi, proč jsi přišel?" zamluvil jsem to.
,,Neviděl jsi tu bednu? Nechal jsi jí u mě, tak jsem ti jí přivezl," pokrčil rameny.
,,Obešel jsem se bez těch věcí tři roky, myslím, že bych to bez nich přežil," zavrtěl jsem nechápavě hlavou.
,,Jak jsi vůbec zjistil, kde bydlím?" zamyslel jsem se.
,,Řekl jsi mi, že bydlíš vchod od té kavárny. Nebylo tak těžký dojít ke kavárně a o vchod vedle najít na zvonku jméno 'Jaeger'," pousmál se.
,,Levi, děkuju, ale asi bys měl už jít," řekl jsem mu po chvíli ticha.
,,Miluju tě, Erene," pohlédl mi zpříma do očí.
,,Proboha. Levi, prosím, odejdi, než jeden z nás řekne něco, co nebudeme moct vzít zpátky," požádal jsem ho.
,,Neříkej mi, že pro tebe ta noc nic neznamenala," zavrtěl nevěřícně hlavou můj bývalý přítel.
,,Znamenala pro mě akorát bolest a trápení, Levi. Jean se mnou od tý doby nemluví a nepřeju si nic jinýho, než vrátit čas a neudělat takovou hovadinu. Vždyť já si to ani nepamatuju, byl jsem úplně mimo, nechápu, jak jsi to mohl vůbec udělat! Pochybuju, že jsem tušil, co se okolo mě děje," ztrácel jsem svůj klid.
,,Nechci ti kazit tvou představu, kterou si teď jistě obhajuješ své jednání, ale takhle to nebylo. Moc dobře jsi věděl co a s kým děláš, Erene. Kdybys byl tak mimo, jak ty říkáš, určitě bys nekřičel moje jméno a sám nechtěl další kolo, hm?" založil si paže na hrudi a zamyšleně se na mě díval.
,,Vypadni!" zařval jsem na něj vztekle, ale on ke mně jen pomalu přešel. Chytil mě za mikinu, abych od něj nemohl couvnout a podíval se mi do očí.
,,Když mi řekneš, že nic necítíš, že tě to nechává naprosto chladným, odejdu a nechám tě být, slibuju," řekl a já nechápal o čem mluví. Až když přitiskl své rty na ty mé jsem pochopil o čem byla řeč. Bylo to něco neskutečného. Jako bych se vrátil zpátky na střední a Levi mě na chodbě vzal od všech mých kamarádů stranou a věnoval mi procítěný políbení. Nechápal jsem kolik jedna jediná zkurvená pusa dokáže vyvolat vzpomínek a pocitů. Začalo mě zvláštně šimrat v podbříšku a já věděl, že jsem v tom až po uši. Odtáhl se ode mě a usmál se. Měl jsem slzy na krajíčku, nechtěl jsem tohle cítit! Nechtěl jsem zase propadnout Leviho kouzlu, jsem teď s Jeanem a miluji ho! Rukou mi Levi sjel až na zadek a následně na bok, odkud z kapsy vytáhl můj mobil. Zadíval se na něj a jednoduše do odemkl datem mého narození. Díval jsem se na jeho počínání a vážně si chtěl mobil vzít od něj zase zpátky, ale byl jsem jak paralyzovaný. Naťukal do mobilu své číslo a prozvonil se.
,,Ozvu se ti, Erene," věnoval mi další polibek a mobil mi vtiskl do dlaně. Slyšel jsem akorát zabouchnutí vstupních dveří, ale nic jiného jsem už vnímat nedokázal. Kromě svých splašených pocitů, ze kterých se motala hlava.
ČTEŠ
Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]
أدب الهواةRozchodem všechno končí. I to dobré, i to špatné, zkrátka všechno. Končí jedna etapa života, je jedno, jak velká, kus vašeho srdce umře. Ale když něco končí, něco nového začíná. Končí jeden vztah a nový začíná, tak to přeci chodí, nikdo za to nemůže...