24.

189 27 5
                                    

Povalil jsem ho pod sebe, foťák odložil vedle a převzal dominanci v dravém líbání. Odtáhl jsem se od něj a bezostyšně očima hltal jeho nádherné tělo. Vzal jsem do ruky foťák a vyfotil ležícího Leviho s odhaleným hrudníkem zpoza rozepnuté košile a lehce načervenalými tvářemi. Tomuhle se nedá odolat.

,,Připadám si trochu zneužitě, když si mě takhle fotíš," zasmál se, ale zůstal tak ležet.

,,Promiň, to je profesní deformace, víš. Když vidím něco tak nádherného, musím to vyfotit," usmál jsem se.

,,Tohle říkáš všem svým modelům?" pozvedl obočí.

,,Jen těm, který chci doopravdy zneužít," zasmál jsem se a foťák opět odložil.

,,Měl by sis sem pořídit postel, jestli to provozuješ často," skousl si ret a za triko si mě přitáhl do polibku.

,,Zatím to jen zkouším," šeptl jsem mezi polibky. Levi mě zbavil trika a já z něj serval i kalhoty. Podvoloval se mi ve všem, co jsem dělal a mě to vůbec nenechávalo chladným. Během chviličky jsme na bílém plátně leželi nazí na sobě a vzrušení se stupňovalo každou vteřinou. Odtáhl jsem se od Leviho dokonalých rtů, aby má ústa mohla pohltit něco jiného.

,,Erene," vzdychl nahlas Levi a ruce mi vpletl do vlasů, zatímco jsem ho uspokojoval pusou. Byl tvrdý už když jsem ho vzal do pusy, cítil jsem, jak se mou péčí blíží k vrcholu rychleji a rychleji. Vzal mě za vlasy a odtáhl mě od sebe.

,,Přece to nechceš tak rychle skončit, ne?" zeptal se mě s úšklebkem na tváři a zvedl se do sedu. Přesně tohle mám rád. Nepotřebuju, aby se mnou někdo zacházel v rukavičkách.

,,To teda nechci," zavrtěl jsem hlavou a opět si přivlastnil jeho rty. Rukou mě chytil za můj naběhlý úd a palcem přejel po vlhké špičce.

,,Chci tě, Levi," vzdychl jsem.

,,Můžeš mě mít kdykoliv si řekneš, Erene," zašeptal a nepřestával mě rukou laskat.

,,Ale teď nemám nic sebou a nechci ti ublížit," pohladil mě po tváři. Je ohleduplný.

,,Nepotřebuju takový ohleduplný zacházení. Ale počkej, přece jen tu něco mám," vstal jsem a přešel ke stolu, kde jsem měl peněženku, ve které jsem pro všechny případy měl extra lubrikovaný kondom. Zkušenosti mě naučily. Podal jsem ho Levimu, který přešel ke mně.

,,Ty seš takhle připravenej, jo?" pozvedl obočí.

,,Spíš mě zaráží, že ty ne," uchechtl jsem se. Usmál se a opřel mě o stůl, načež si klekl a vzal si můj úd do úst. Zaklonil jsem hlavu a naprosto zbaven slov si vychutnával dokonalou péči.

,,Ah, Levi," vzdychl jsem a když už jsem cítil, že se můj orgasmus blíží, Levi mě stiskl u kořene a odtáhl se ode mě. Vstal a otočil mě k sobě zády. Oběma rukama jsem se opřel o stůl a ještě o něco víc se předklonil. Za chvilku na stůl přistál obal od kondomu a já si skousl ret v očekávaném návalu bolesti a slasti dohromady. Levi mě párkrát políbil na záda a pak mě jednou rukou chytil za bok a pomalu do mě pronikal.

,,Aah," naprosto beze studu jsem vzdychal a sám sebe překvapil při uvědomění co, s kým a kde právě teď dělám. Následky si samozřejmě ponesu jen já sám, ale teď jsem na to myslet nechtěl a chtěl si jen užít tenhle pocit s osobou, která mě během pár minut dokáže připravit o zdravý rozum.

,,Erene," vzdychl Levi a jemně mě kousl ramene. Začal jsem se klepat pod návalem rozkoše, kterou mi poskytoval, když do mě začal konečně tvrdě přirážet. Když začal zpomalovat, nespokojeně jsem zakňučel.

,,Opovaž se přestat," vydechl jsem.

,,Ty netušíš, jak strašně těsný jsi, to se nedá vydržet," odvětil Levi.

,,Musím se vydýchat, jinak se hned udělám," řekl. Otočil jsem se na něj a strčil ho na židli bez opěradel, kterou jsem sem koupil hlavně kvůli focení.

,,Na to zapomeň, žádný vydýchávání nebude," oponoval jsem a chytil ho dvěma prsty u kořene, načež na něj nasedl. Stále jsem ho držel a začal se sám rytmicky nadzvedávat a dosedat na něj. Takhle jsem si alespoň mohl sám určovat hloubku a úhel pronikání. Když jsem cítil, že se bližším k vrcholu, Leviho jsem pustil a sám sebe začal honit v rytmu rychlých přírazů. Levi už to nevydržel a s pro mě naprosto nádherným výrazem ve tváři se udělal a já těsně po něm. Chvilku jsem tak setrval a pořádně se vydýchal, než jsem z Leviho slezl. Vzal jsem ze stolu několik kapesníků, abych si do nich utřel potřísněnou ruku a několik kapesníků podal i Levimu, který do nich zabalil použitý kondom. Všechny kapesníky i obal od kondomu jsem hned vyhodil do koše. Podíval jsem se na mobil a uviděl zprávu od Jeana.

,Nechceš se společně najíst? Jsem doma, ale jestli máš ještě moc práce, stavím se za tebou v ateliéru.'

Podíval jsem se, před jakou dobou to poslal. Před deseti minutami, to je dobrý. Napsal jsem mu, že už jdu domů, že se sejdeme tam.

,,Co se děje?" zeptal se Levi, který si mého nepříliš spokojeného výrazu nad mobilem všiml.

,,Musím hned domů, promiň," odvětil jsem a začal se hned oblékat. Chtěl jsem se ještě osprchovat, ale raději se osprchuju až doma hned, jak přijdu. Nechtěl jsem riskovat, že se mě mezitím Jean rozhodne navštívit.

,,Stalo se něco?" pozvedl obočí a začal taky sbírat kusy svého oblečení ze země.

,,Jo, jestli nepřijdu co nejdřív domů, tak Jean napochoduje sem," kývl jsem.

,,Erene, rozejdi se s ním. Můžeš se hned přestěhovat ke mně, můžeme být spolu," podíval se na mě s nadějí v očích.

,,Levi, to já ale právě nechci. Nechci svůj předchozí život v našem starým bytě. Už ne," zavrtěl jsem rozhodně hlavou.

,,Dobře, tak si společně pronajmeme jiný byt. Klidně blízko ateliéru, já do práce můžu dojíždět autem," hledal hned jiné řešení.

,,Ty to nechápeš, Levi. Já se s Jeanem prostě nechci rozejít," rozhodil jsem rukama.

,,Takže jsem ta druhá možnost po něm," sklopil pohled.

,,Tak to není," přešel jsem k němu.

,,Erene, já tě miluju," chytil mě za triko.

,,Já tebe taky, ale je to teď prostě složitější," povzdychl jsem si. Rvalo mi srdce mu takhle ubližovat, ale měl jsem pocit, že nemůžu jinak, že nemám na výběr. Přeci se po tom všem nemůžu s Jeanem jen tak rozejít. S příslibem brzkého opětovného shledání jsme se rozloučili a já vyrazil domů.

Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]Kde žijí příběhy. Začni objevovat