37.

175 26 4
                                    

Nebudu lhát, pobrečel jsem si. Nečekal jsem to a i když vím, že měl úplný právo být naštvaný a říct všechno to, co řekl, strašně mě to mrzelo. Asi jsem si myslel, že mi padne do náruče, vezme mě zpátky a budeme spolu žít spokojeně už napořád. Ale to se nestalo a mě nezbylo nic jiného, než se smířit s tím, že to Levi mezi námi definitivně ukončil. Bolelo to. Musel jsem se ale sebrat a nedat na sobě nic znát, abych Reinerovi a Bertholdtovi nezkazil jejich svatební náladu.

Na přípravách jsme se sešli všichni čtyři, ale vesměs téměř vše připravil personál hotelu, ve kterém se svatba bude zítra konat. Pomohli jsme s drobnostmi, nebo naopak přitáhli těžké věci, které holky z obsluhy neutáhly. Ve finále byla příprava hotová za chvilku a já ještě pro jistotu překontroloval správně umístění jmenovek na svatební tabuli, aby zítra nevznikly zmatky a nesrovnalosti. U jmenovky Armina jsem se zastavil. I jemu budu muset čelit už takhle brzy. Nahlas jsem si povzdychl a dokontroloval i zbytek jmen. Po ujištění, že je vše v nejlepším pořádku a připraveno na slavnostní den jsem vyšel z budovy a přidal se ke klukům, kteří si čekání na mě jakožto posledního člena přípravného týmu krátili kouřením cigarety.

,,Co teď?" zeptal jsem se a od Reinera přijal taky jednu cigaretu.

,,Mám tu auto. Nejdřív nás vezmu k nám, koupil jsem super whiskey a doutníky. A pak chcem jít do baru," zazubil se.

,,Do jakýho baru?" zeptal jsem se a potáhl si s cigarety.

,,Reiner chce do gay baru," protočil očima Bertholdt.

,,Já tam nikdy nebyl, kluci, a chci to zažít ještě jako svobodnej. A dneska je v tom baru akce a přijdou tam i nějaký striptéři," objasnil Reiner a v očích se mu zablýsklo.

,,Gay striptéři?" pozvedl jsem obočí a zasmál se.

,,Co je na tom, se ti svlíknu a zatancuju ti na stole taky," pokrčil rameny se smíchem Jean a já propukl v hlasitý smích.

,,Tys nikdy nebyl v gay baru?" zeptal se pobaveně Jean Reinera.

,,Ne, vy jo?" koukl po nás a Bertholdt zavrtěl hlavou.

,,Já jo. Jednou," přiznal jsem.

,,Jo? A kdy?" nevěřícně se na mě koukl Jean.

,,To bylo ještě před tím, než jsme byli spolu," vysvětlil jsem.

,,To tě Levi pustil, jo?" pozvedl obočí.

,,Levi o tom nevěděl, byl jsem tam potají se spolužákem z vysoký a jeho kamarádem," uchechtl jsem se při veselé vzpomínce.

,,Jo, to by tak sedělo, vždycky si tě držel dost zkrátka. Každopádně proč jste nechtěli udělat rozlučku se svobodou, když teď chcete dělat věci, které se na rozlučce dělají?" stočil svůj pohled na nastávající novomanžele.

,,Když my se nechceme jít bavit s hodně lidmi a dělat z toho kdo ví jakou událost, na to bude stačit zítřek. Chtěli jsme jen ten poslední svobodný den oslavit s vámi jako s našimi nejlepšími přáteli," vysvětlil Reiner a já ani nic proti neměl. Zítra to bude velký, proč to dělat velký i dnes?

,,No, dobře, ale upozorňuju, že to není dobrý nápad," naposledy si Jean potáhl z cigarety a típl jí o koš, vedle kterého stál.

,,Proč?" pozvedl obočí Reiner.

,,Uvidíš, až se ti Bertholdt zakouká do nějakýho striptéra," začal ho provokovat.

,,No, nebo se mu to zalíbí tak, že mu budeš muset před každým sexem dělat striptýz a taneček na stole," se smíchem jsem si přisadil. Reiner se potutelně zazubil na Bertholdta.

,,To bychom mohli zkusit," uchechtl se.

,,Jste mu zase něco poradili. Radši už pojeďme," protočil očima Bertholdt. U kluků doma jsme byli za chvilku a Reiner hned donesl skleničky na whisky a doutníky. Posadili jsme se v obýváku spojeném s prostornou kuchyni a ochutnali výbornou whisky, na kterou nás Reiner tak lákal. Popravdě já se v tom tak nevyznám, všechno mi chutná nějak stejně, ale Reiner se v tom vyžíval. Pak se první Jean odhodlal zkusit doutník. Když si ale poprvé potáhl, rozkašlal se tak moc, že jsem si myslel, že se snad udusí.

,,Fuj, co to je, tyvole," zasýpal a doutník si od něj převzal Reiner.

,,Není špatný," pokrčil rameny.

,,Je to hnus. To musím zapít," vstal a přešel za barový pult, kterým byla oddělena kuchyň od obýváku.

,,V lednici něco nealko bude," vstal i Bertholdt, aby mu pomohl.

,,Erene, ukaž to tetování, o kterým jsi mi vyprávěl," otočil se na mě Reiner.

,,Ty máš tetování?" podíval se na mě Bertholdt, který zrovna Jeanovi podával něco z lednice. Vstal jsem, sundal si mikinu a následně i triko, abych klukům ukázal své velké tetování na zádech. Téměř přes celá záda jsem měl vytetovaná dvě křídla přes sebe. Podíval jsem se na kluky přes rameno a viděl, jak na mě Jean zírá s otevřenou pusou.

,,Jeane, rozlejváš to, ty pako," vyjekl Bertholdt a flašku, ze které si Jean nalíval do skleničky, zvedl, aby dál po stole už tekutinu nevylíval.

,,Do hajzlu," zamračil se Jean a začal stůl utírat, zatímco Reiner se mu začal nahlas smát.

,,Dlouho jsi neviděl nikoho bez trika?" smál se dál.

,,Sklapni, vykolejilo mě to tetování," střelil po něm pohledem.

,,Všichni víme, co tě vykolejilo. Tak ty už do baru na striptýz nemusíš, ty už sis ho užil teď," zubil se na něj.

,,Reinere, nech je být. Očividně to mezi sebou nemají dořešený a tímhle jim moc nepomáháš," řekl mu Bertholdt a měl pravdu, ale ani tohle prohlášení nám zrovna nepomohlo. Se Jeanem jsme se na sebe podívali a trapný ticho v místnosti na rozpacích ještě trochu přidalo.

,,Kluci, tohle je naše věc," odsekl Jean, vzal si ze stolu krabičku cigaret a odešel na balkon.

,,To se naštval?" překvapeně zamrkal Reiner.

,,Dobře víš, že je tohle citlivý téma," napomenul ho Bertholdt.

,,Já s ním promluvím," povzdychl jsem si, nandal jsem si zpátky svoje triko a rozešel se za Jeanem na balkon.

,,Můžu?" zeptal jsem se ho a po jeho přikývnutí za sebou zavřel dveře na balkón.

,,On to nemyslel zle, to snad víš," pousmál jsem se.

,,Já vím, jen je to pro mě docela těžký, zkus mě trochu pochopit. Chtěl jsem si držet odstup a nadhled, ale jde mi to dost těžko," řekl mi.

,,Myslel jsem, že se vídáš už s někým jiným," podíval jsem se na něj.

,,To byla spíš trochu výmluva. Tedy, jo s někým se tak trochu vídám, ale upřímně to asi nedopadne," posmutněl.

,,Proč?" dotázal jsem se.

,,Nevím, jsem teď dost zmatený, chce to čas," zavrtěl hlavou.

,,Jeane, podívej se na mě," požádal jsem ho.

,,Jsi úžasný, víš to? Nikdy jsem tě nedokázal moc docenit. Stál jsi vždycky za mnou, měl jsi pro mě pochopení, podporoval jsi mě ve všem, co jsem dělal a miloval mě i ve chvílích, kdy jsem si to už ani nezasloužil," pohladil jsem ho po tváři.

,,Nepomáháš mi, Erene," spojil náš pohled. Naklonil jsem se k němu víc, abych zase cítil tu jeho známou krásnou vůni.

,,Kluci-"

,,Ježiši pardon, nechtěl jsem vás vyrušit. Já jen, že bychom možná už měli vyrazit," vykulil oči Bertholdt, který vtrhl na balkón.

,,Jo, půjdeme," odtáhl se ode mě Jean a odešel z balkónu dovnitř, aby si vzal věci a mohli jsme vyrazit do klubu.

Tied up with Love [Riren/Jeaneren/Erejean]Kde žijí příběhy. Začni objevovat