Rozdział 18

2.8K 111 20
                                    

Michael

Gdy nie wiedząc dlaczego informacja o zgonie Holdy dobiła mnie dość mocno, postanowiłem udać się do Suzy i dowiedzieć się więcej. Musiałem chronić ją jak i siebie, bo gdyby ojciec bądź ktoś inny dowiedział się o tym, że widziałem ją z bronią w łazience dostałbym od raz kulkę w łeb. 

Zaparkowałem pod jej wieżowcem mając nadzieję, że ją tam znajdę. Wysiadłem uważnie rozglądając się za sobą, gdyż wcześniej zauważyłem nie znane auto które jechało wciąż za mną. Delikatna panika we mnie wzrosła, i gdy tylko wszedłem do windy oparłem głowę i zimną ścianę metalowej puszki. 

Gdy drzwi się rozsunęły dotarł do mnie cichy szloch. Zerknąłem w bok, a pod szafkami kuchennymi zobaczyłem Suzy. 

-Michael ja ją zabiłam...zrobiłam to - gdy się do mnie przytuliła mocno ścisnęła kark. Wywróciłem oczami chodź sam w środku siebie odczuwałem jakąś pustkę. Miałem w głowie pytanie: Co teraz będzie?

-Uspokój się, panikujesz jak jakaś cipka, a propos cipek mam ochotę zatopić się w tobie - wymruczałem w jej włosy. 

Uniosła spojrzenie i z brutalnością zaatakowała moje usta. Złapałem ją za pośladki i uniosłem wysoko i ścisnąłem dłonie na jej pośladkach. Jęknęła mi cicho w wargi, wykorzystałem moment i wsunąłem jej język do środka. 

-Michael, ja...-zaczęła kiedy położyłem ją na kanapie w salonie i zdjąłem sobie koszulkę. Lecz nagle rozległ się huk, zerknęliśmy w stronę wejścia, a tam zobaczyłem jakiegoś obcego mężczyznę. 

Suzy widząc go złapała mnie mocno za ramie i głośno jęknęła, wiedziałem po tym ruchu, że była spanikowana. 

-Do kurwy co tu się dzieje?! - brunet podszedł szybkim krokiem i odsunął mnie od dziewczyny, delikatnie zachwiałem się, a ona pisnęła przerażona -Oj Suzy, udało ci się zabić Holdy? - potrząsnął nią, na co zdziwiony od razu podszedłem do nich. 

-Price, ja...- zatrzymała się w momencie kiedy nie wiedząc dlaczego wymierzyłem jej siarczysty policzek. Spojrzała oczami pełnymi strachu na mnie to na faceta stojącego obok. 

-Wytłumacz mi o co chodzi!  syknąłem i wyjąłem zza paska spodni broń. Brunet uśmiechnął się i popchnął blondynkę na podłogę. Sam mierzyłem do niego z pistoletu. 

-Z miłą chęcią, aż sam ci się dziwiłem, że dałeś się nabrać na tę bajeczkę o tym, że pojechała tam po to by nastraszyć ją. Suzy polowała na nią odkąd tylko wróciła z Londynu, gdzie była z ojcem na wakacjach, a potem zaczęła studia. Opowiadała mi gdy zaczęliśmy się spotykać o tym jak Holdy zaczęła ją wkurwiać gdy tylko zjawiła się na uczelni, sądzisz, że dlaczego przeniosła się tu z powrotem? 

Myślałem, że Suzy przeniosła się z Londynu z powrotem do Nowego Jorku po to by być bliżej przy rodzinie, tak samo studiowała na tej samej uczelni co Holdy. 

-Od zawsze mówiła, że odkąd się pojawiła stanowiła furorę, a nikt nie zwracał już uwagi na smętną blondynkę z bogatego, rozpieszczonego domu. W pewnym momencie wpadła na jakże genialny pomysł, by zbliżyć się do ciebie, wiedziała,  że nie znosisz Holdy. Dla niej z łatwością szło zaślepianie cię, tym byś ją zniszczył, jak widać udało się, gdyż już chyba trzeba szykować kwiatki na jej pogrzeb. 

Mówiąc to śmiał mi się prosto w twarz. Czułem się upokorzony jeszcze gorzej niż za czasu kiedy Holdy wyzywała mnie przy wszystkich. Suzy fałszywa suka zaślepiła mnie tak, że nawet w myślach nie połączyłbym tego, że mogła żywić większą urazę do drugiej blondynki, która wtedy zaczęła być dla mnie jedynie ofiarą jej intrygi. 

-Szmata! - wstąpiło we mnie coś okropnego, kucnąłem nad nią i wymierzyłem policzek ponownie by uchyliła oczy, kiedy to zrobiła złapałem nią mocno i rzuciłem w sam kąt ściany. Price stał uśmiechając się szeroko. 

-Ach i chcę dodać, że profesorek Kleer nasłany był też przez nią, a ta historyjka z zabitą rodziną przez was to była jej czysta wyobraźnia - mówił to wolno. 

-Jaki profesorek? Jaki kurwa Kleer? 

Zaczął się śmiać głośno. 

-Ach biedna dziewczyna, nawet nie powiedziała reszcie o tym, że została zgwałcona przez profesora którego opłaciła Suzy? 

Krew się we mnie zagotowała, chęć śmierci Suzy wzrosła o milion wyżej. 

-Zginiesz kurwo!

Zatraceni w Sobie |18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz