Prolog - Margo

262 7 5
                                    

"Ako stigneš na vreme možda zaustaviš mehanizam. Odbrojavanje počinje...sad." - Pritiskam dugme za odbrojavanje i gledam u susedni prozor gde se nalazi moja trenutna žrtva. Lice mu poprima belu boju a ja nastavljam da pričam.

"Imaš tačno pedeset devet minuta i dvadeset osam sekundi pre nego što bomba eksplodira. Zahvatiće celu zgradu, pa i više od toga. Ako požuriš moći ćeš da spasiš..."

Gledala sam kako baca telefon na zemlju i iskreno se nasmešila spuštajući slušalicu. Odmahujem glavom sporo i zagledam grad dok spuštam telefon na okvir prozora.

"...ono malo ponosa koje ti je ostalo, htela sam da kažem. Nikad ne saslušaju do kraja..."

"Nikad im ni ne kažeš do kraja." - Grub muški glas me natera da se okrenem licem ka svom bratu.
"Da im kažem ne bi bilo tako zabavno. Ne bi trčali poslednjim atomom snage da spasu ono što im je važno, Frenk." - Pomalo gnevno sam izgovorila zbog čega je saosećajno klimnuo glavom i zatvorio vrata za sobom bez da kaže ono što je hteo. Dobro je, jer nisam htela da mi nešto pokvari zabavu.

Sunce je obasjavalo mene, ali ostatak sobe, koliko vidim, još uvek je zamračen. Soba koju sam iznajmila je mala, jednokrevetna, ali funkcionalna i ima veliki prozor. Zgrada u kojoj boravimo je prekrivena smradom prljavih čarapa, a krov pun ptičjeg izmeta. Bogovska straćara, ali ponekad moramo priuštiti sebi luksuz da se spustimo na nivo naših neprijatelja.

Moja današnja meta je Hedl Pirs.
Doktor.
Ima trideset i osam godina, stan u zabačenoj aveniji Čikaga, dugove, neplaćenu kiriju, zavisnost od alkohola i mlađu sestru.
On je jedan od onih gmizavaca koje morate da zgazite više puta da biste bili sigurni da su mrtvi.
Ja ću ga zgaziti samo jednom.
Zašto?
Čitajte da biste saznali.




Dobroo ljudiiii evo ga. Ulazimo u Novu godinu sa novom pričom. Ovaj put imam plan kako da vas ne ostavljam u iščekivanju nastavka na svakih mesec dana, a to je da po jedan deo izlazi na svakih sedam dana. Prolog kao prolog nije dug, ali nadam se da obećava jer ćemo se u ovoj godini provesti kao nikad! <3

MargoWhere stories live. Discover now