Margo je sedela na skroz drugom kraju sobe i pričala sve ono što je tolike godine držala u sebi. Zašto je postala mafijašica, zašto ne smeju da je pominju nikom, zašto je ona tajna, koliko dece ima, koliko su njene dece ubili... Svi su pomno pratili i upijali svaku njenu reč, a Greg se igrao sa svojim prstima nervozno se meškoljeći u Natalinom naručju.
Frenk je u jednom trenutku prišao i stavio joj ruku na rame kako bi je utešio. Margo nije primetila da plače sve dok joj topla kap nije pala na otvorenu šaku. Obrisala je kapke i nastavila opisujući detalj po detalj.Margo, majka šezdeset i četvoro dece.
Margo, mafijašica koja je oduzela stotine života.
Margo Kords, žena koja se iz plena pretvorila u predatora.
"Onda me je Frenk upoznao sa svojim šefom. Video je da imam dosta samopouzdanja i hrabrosti a premalo strpljenja. Hteo je da me isproba i rešio da me dovede na svoje ludačke igre ubijanja. Pa...trebalo je da to bude igra, trebalo je da odbijem i ostanem na mestima s kojih ću gledati ali prihvatila sam poziv da učestvujem."
"Margo."
Frenk je pokušao da je zaustavi, a ona nije obratila pažnju. Mora da im kaže. Moraju da znaju."Nas desetoro je lovilo dvadesetoro izdajnika koji su ako bi uspeli da pobegnu, bili ubijeni na drugoj strani čistine. Šuma je bila ogromna. Cilj je bio ubiti sve na koje naiđeš. Ubila sam petoro begunaca i troje kandidata u roku od četiri sata.
Unapređena sam iz dilera u ubicu. Preveliki skok ako pitate bilo koga od mojih...saradnika. Nastavila sam da ubijam. Radim to već dvanaest godina.""Zahvaljujući parama koje dobijam za to mogla sam da izdržavam decu, vas... Smatrate da je to krvavo zarađeno i tačno je. Možete da mislite o meni šta god želite, ali uradiću sve što je potrebno da vas zadržim ovde dok opasnost ne prođe. Dok ne ubijem osobu koja je pobila moju decu."
Margo je ustala i uhvatila se za naslon stolice kada su joj noge zadrhtale.
Zadrži to u sebi. Zadrži to u sebi dok ne bude gotovo. Zadrži to u sebi za osobu koja zaslužuje da oseti tvoj bol, bes i gnev. Još malo. Kada pronađeš, nju ili njega videće sve što su ti priredili. Osetiće to što osećaš ti sad.
"Kada sam te video kako gledaš mog oca dok si me spasavala...to je bio pogled koji upućuješ zlim ljudima. Nikada nisam video da nas tako gledaš."
Greg se iskobeljao iz Natalinog naručja, uhvatio Margo za pantalone i počeo da je vuče na dole. Kleknula je ispred njega i uhvatio ju je za obraze.
"Ti si me spasila. Spasila si sve nas. Mi razumemo, verujemo ti i volimo te."
Margo nije zadržala suze, a Greg je bio tu da je zagrli i obriše ih umesto nje. A onda se ugnezdio u njenom krilu."Nije u redu da zagrljaj prođe bez nas."
Alisa se nasmešila i prišla, a za njom je i Natali ustala iz kreveta da bi dali Margo podršku koja joj je trebala.
"Znamo koliko ti je teško bilo da ispričaš to. Hvala ti što si to podelila sa nama."
Aleks i Sem su gledali sa strane, a onda polako kleknuli pored njih.
"Žao mi je što sam bio drzak."
Sem je izgovorio a Margo se protegla da ga poljubi u glavu.
"Moram da vas sačuvam. Vi ste jedino vredno što imam."
"I ti si nama jedino vredno što imamo."
Aleks je rekao i Margo mu je stavila ruku na glavu."Volim vas. Tako vas volim..."
I volela ih je. Znala je, sebe bi bacila u vatru koliko god puta treba da bi oni bili bezbedni. Da li će to biti dovoljno?
Da li je sve baš tako shvatljivo, tako bajno i divno kako izgleda?
YOU ARE READING
Margo
ActionOvo je priča o Margo, ženi koja je zahvaljujući mnogim ljudima postala osvetnica. Priča o deci koja su došla na svet i za koja se niko nije borio i priča o deci koja nikada nisu došla, a mnogi bi se za njih borili da jesu. Ovo je priča o nekome ko j...