Nisam izdržala da ne sačekam ispred vrata. Čim je promolio svoju glavu zasula sam ga pitanjima, psovkama i terala ga da ode - bezuspešno.
"Prvo kafa, Kordsova. Prvo kafa."
"Kako to misliš 'prvo kafa'?!"
Sada sam već očajno uzdahnula.
"Nisi valjda ozbiljan Sete?"
Zaustavio se čim je prošao pored mene i uputio mi dobro poznati pogled preko ramena.
"Došao sam da se pobrinem da ne odradiš posao traljavo. Sarađuj inače ovo nećeš odraditi za nedelju dana kao što obično radiš.""Nije kao da sam želeo da budem ovde. Ovde sam da zajedno pređemo strategije, da vidim kako radiš i da se uverim da ne ostavljaš dokaze za sobom. Bilo bi bolje da postaneš gostoljubiva."
Zarežala sam sasvim negostoljubivo.
"Da sam te pozvala u goste bila bih. Šta hoćeš da uradim?! Prokleto me obaveštavaš da bi trebalo sama da kupim svoje đubre, a onda dođeš da ga pokupiš umesto mene!""Za jednu pametnu i proračunatu ženu mnogo si neprijateljski nastrojena."
To je sve što izgovori pre nego što se izvali na moju sofu, stavi noge na moj sto i uvali se u moju kuću! Pokazaću ti ja ko je ovde pametan, samo čekaj!"Ne. Imaš kuću negde u blizini. Tamo idi."
"Nisam stigao da rezervišem stan. Šef je odlučio naprasno da krenem za tobom."
"Sigurna sam da je on to sam odlučio, bez tvojih nagoveštaja i aluzijama na moje greške."
Rekla sam, a on se uspravio i ozbiljno me pogledao.
"Mislila sam na porodičnu kuću."
"Poro... Proveravala si moj dosije?"
Zabavljeno zaigram obrvama nakon čega se naslonim na zid zbog čega on ustane nezadovoljno.
"Nisam, ali i bez toga je bio pun pogodak. Izgledaš kao da te je sklepao veštac, a ispljunula žaba. Stoji tvom naduvanom egu."Set nije hteo da prizna da ga ova žena itekako zabavlja. Iako nikada nikom nije rekao da je njegova majka, sa svim ožiljcima po koži od tinejdžerskog doba i buckastim obrazima, ličila na žabu, Margo je to pogodila. Skoro da je posumnjao da poznaje čoveka koji poznaje čoveka koji poznaje njega. Skoro.
"Moj ego nije naduvan. Ti si nepristojna i bezobrazna. Ako glavni kaže da radimo zajedno onda je to tako."
Odvratio je hladno i trudio se da sve vreme tako zvuči.Ono u šta je ubeđivao prvo sebe, pa onda Margo, je bila činjenica da je njihov nadređeni odlučio da rade zajedno. Zapravo je Set morao da isključi Frenka iz zadatka, pa da malo ocrni Margo za traljav posao kako bi radio sa njom. Bila je to dobra taktika jer ni Frenk ni Margo nisu mogli da traže od svog šefa da im polaže račune. Jednostavno su morali da veruju Setu.
Dobro, Frenk je morao da veruje Setu. Margo je pretpostavljala kako stvari stoje ali nije mogla da potvrdi.Bila je uveliko ponoć kada su se jedva dogovorili da krenu u potragu za Markusom.
Hans Markus je razbio svoju brigu pićem. Nimalo pribrane svesti je sedeo u krčmi okružen devojkama i starijim ženama dok je prosipao neku besmislenu priču o svojim pustolovinama. Donekle zaštićen od strane jedne i uporno progonjen od strane druge organizacije bio je primoran da koristi brojne maske, lične karte, pasoše i da uvek nosi gotovinu u torbi. Kako bi uvek bio u centru pažnje izmišljao je brojne priče i pustolovine u koje je zapravo nekolicina verovala, a kockao se kako bi preživeo. Koliko će još preživeti?Prva noć je prošla bez ikakvih tragova i saznanja i tada sam shvatila koliko je zapravo Hansova zaštita dobra, ali greška je bila Setova u neku ruku. Kada sam rekla da želim da se podelimo žustro je odbio i sve vreme išao dva metra iza mene i kukao kako to radi jer ne želi da izbodem nekog jer ne zna koga tražimo.
Da je to rekao bez doze podsmeha u glasu možda bih i poverovala. Sada moram da se vratim kući i suzdržim se da mu ne zalupim vrata pred nosem, a onda da pođem u prokleti krevet. Dođavola umesto da lično nazovem kuću moram da pošaljem poruku jednom od svojih ljudi da proveri decu.
Naravno, znala bih da se nešto dogodilo, ali ne škodi biti u pripravnosti.
"Nisam nepristojan, ali kao gosta trebalo bi da me ugostiš u spavaćoj sobi."
"Da si pozvan možda i bih."
Odvratila sam pa ušla u spavaću sobu koja me tako dugo čeka. Ništa me nije sprečilo da bar ova vrata zalupim.Sada bih trebala da kažem 'dome slatki dome', ali to je jako teško kad si svestan uljeza u istom...
Set je kasnije te noći otišao u krčmu čuvši galamu.
"Šta se tamo dešava?"
Radoznalo je upitao Set konobara koji mu je ljubazno prišao da kaže gde ima slobodnih mesta.
"Jedan zanimljivi starac dolazi da priča o svojim pustolovinama, prikuplja mušterije. Dobro je za posao pa ga puštamo da ostane.
Ali Set nije poslušao do kraja. Zagledao je visoku sedu priliku sa pivskim stomakom i iskrivljenim nosem kako maše kriglom piva i smeje se. Zadovoljno je izvadio telefon da pozove Margo koja je sada bila iznervirana. Više koncentrisana na to kako da smakne Roka nego Hansa.Ovaj put nije moja krivica jer nastavak kasni. Internet je zakazao i tek sam sad uspela da dođem do Wattpad-a
Uživajte!
YOU ARE READING
Margo
ActionOvo je priča o Margo, ženi koja je zahvaljujući mnogim ljudima postala osvetnica. Priča o deci koja su došla na svet i za koja se niko nije borio i priča o deci koja nikada nisu došla, a mnogi bi se za njih borili da jesu. Ovo je priča o nekome ko j...