Sem je stao samo dva puta na benzinskoj pumpi. Napunio je rezervoar do kraja i išao u toalet. Kupio je tri sendviča za koje je bilo očigledno da stoje više od dva dana, ali to nije bilo bitno jer je samo trebao da prevari glad dok ne stigne kući. Vozio je celu noć i oči su mu kao šolje, ali kada je stigao do znaka na kom piše Las Vegas samo je ubrzao uz osmeh. Unutar te stare velike kuće su njegove najlepše uspomene, unutar nje su nestajali svi njegovi strahovi.
Kada se našao na prilazu gde se protezala živa ograda toliko visoko da joj se nije video kraj osmehnuo se. Danas su na straži bili Nil i Grej. Sećao se njihovih ljutitih lica kada se iskradao noću samo da bi nervirao Margo i tako je testirajući da vidi da li će ga vratiti tamo gde ga je našla. Njihova lica su sada puna bora, mora da imaju negde oko pedesetak godina. I dalje su snažni dok tako prekršenih ruku i raširenih nogu stoje. Gledaju u njegov auto, a kada izađe odmeravaju ga. Obojici lica smekšaju pa mu krenu u susret. Njegov kez se protezao od uva do uva dok im je prilazio. Vetar snažno duva i njegova tamna kosa leprša po istom. Bio je lep dečko s ružnim detinjstvom i najvećim srcem koje su Nil i Grej i kada videli. Setili su se noći kada se iskrao iz kuće samo da im da po parče torte koju je Margo spremila kada je došao.
Nisu mu rekli da im je Margo već donela tortu samo zato što su hteli da mu daju osećaj pripadnosti dok je tako sedeo s njima na kamenom stepeništu i jeo čokoladna punjenja. Dečko je izrastao u veoma zgodnog čoveka, mislio je Nil dok je gledao staru kožnu jaknu koju mu je kupio kada je video koliko mu se svidela njegova. Setio se i da je bila tri broja veća pa ju je opet nosio. Nije ni čudo što mu sada odgovara.
"Još uvek si mršav, mali!"
"A ti si star!"
Uzviknuo je dok ih je obojicu grlio setivši se Nilovog mirisa duvana i Grejevog mirisa limuna kojim je pokušavao da ublaži miris cigareta da ih njegova žena ne bi osetila."Ja treba da budem star. Čudim se da još možeš da staneš u tu jaknu."
"Ne, ne čudi se. Uvek je pričao kako bi voleo da te vidi u toj jakni kada se vratiš kući."
Nil se pravio uvređen dok ga je Grej cinkario.
"Podseća me na vas, kao i ovaj krst. Nosim ga blizu srca, da bi mi Margo uvek bila blizu."
Rekao je i dodirnuo srebrni privezak koji mu je poklonila mlada žena u jednoj kišnoj noći kada ga je spasila sa ulice izubijanog i krvavog nakon što joj se ispovraćao po cipelama. Nakon što su razmenili nekoliko bezazlenih pitanja otvorili su mu kapiju.
"Pre nego što prođeš kroz ovu kapiju reci mi šta te dovodi ovamo?"
Semjuel je složio grimasu i počešao se po nosu.
"Voleo bih da prvo sa Margo popričam o tome."
"Idi da je vidiš."
Nil je klimnuo glavom i premišljao se da li da upozori Sema na Margoine promene raspoloženja i tugu koju su čak i oni osetili.
"Obradovaće se, pogotovo jer u poslednje vreme ima nekih problema."
Sem je slutio kakvih, ali će sačekati da mu Margo objasni pre nego što je zabrine.
YOU ARE READING
Margo
ActionOvo je priča o Margo, ženi koja je zahvaljujući mnogim ljudima postala osvetnica. Priča o deci koja su došla na svet i za koja se niko nije borio i priča o deci koja nikada nisu došla, a mnogi bi se za njih borili da jesu. Ovo je priča o nekome ko j...