41. deo - Šta je bilo i šta će biti

27 3 2
                                    

Papire držim u rukama kao zlato i nogom zatvaram vrata kancelarije. Hajde. Daj mi nešto.
Krivični dosije Alekseja Šervuda, njegov kompletni život zabeležen.

Ime: Aleksander Andrejev

"Imam te. Datum rođenja...totalno nebitan, mesto rođenja Rusija, Magadan, članovi porodice... Anastasija Andrejev majka, Andrej Andrejev otac, kreativno... Aleksija Andrejev...mlađa sestra. Poslovni partner Morales Džeja. Glavna hidra. Okej..."

Dok je Margo prelistavala hrpu papira Huan Treviso je umirao od strane petorice lovaca baš ispred kancelarije. Hvala ti Sete, ovo je za tebe, pomislila je Margo i nasmešila se sećanju na Setov poziv na kafu.

Frenk je, sa druge strane, vodio borbu sa šestogodišnjakom.
"On je prvi počeo."
"Greg, trebalo bi da si zreliji. Margo bi bila razočarana."
"I ja sam razočaran jer je dovela ovog uljeza!"
Frenk je uzrujano napustio Gregovu sobu i krenuo u dnevnu. Dečak je imao ogrebotine na rukama i ujed po sred noge. Taj mali ima velikih problema sa besom, mislio je Frenk, a onda ga je neko pozvao iz prizemlja. Spustio se dole i shvatio da je to Nil. On je večeras na straži, tačno.

"Hej, Frenk... Ja...moram da pričam s tobom."
"Izvoli."
Sproveo ga je u dnevnu sobu, a kada je odbio kafu Frenk se spustio do njega. Otkako ovaj čovek radi kod Margo nikada nije odbio kafu.
"Nil. Je li u vezi Margo?"
"Juče je Grej bio na straži. Došao je da javi Margo informacije...da prenese poruku koju je Sem ostavio Amandi."
Ovo ne valja. Frenk je počeo da se vrpolji na stolici. Nikada nije dobro kada čuvari odlažu.
"Zaboga ispljuni to čoveče!"
"U Margoinoj kancelariji se nalazi kokain. Grej je rekao da je cela netaknuta crta bila na stolu kada je ušao unutra. Rekla mu je da to radi otkako je Set umro ali Grej sumnja na..."
"Aleksovo ubistvo."

"Da. Ostavilo je veću prazninu u njoj nego išta. Znao je sve, a opet je umro i Margo krivi sebe zbog toga."
Frenk je ustao sa fotelje i počeo da trlka kapke. Plakalo mu se zbog toga što je upleo svoju sestru u ova govna, a samo je trebalo da je odvede na kliniku. Da je spasi, a ne da joj još više uništi život. Koliko puta joj je rekao da mu je žao? Koliko puta mu je odvratila da je to nešto najbolje što mu se desilo? Koliko puta je sam sebe proklinjao? Krivac za smrt tolike dece nije Margo. Bio je lično on.

"Ipak...bila je netaknuta. Možda..."
Nila je prekinuo Frenk koji je dobro znao da je to laž.
"Napravio sam veliku glupost kada sam je doveo da upozna Labonera..."
"Uradio si ono što si smatrao da je potrebno u tom trenutku. Nema svrhe kriviti sebe sada."
U pravu je. Nema mesta samosažaljevanju. Kada se Margo vrati pružiće joj potrebnu pomoć. Deca će preći kod njega. Kuća će se očistiti pre nego što Margo stigne.

MargoWhere stories live. Discover now