15. deo - Novi prijatelj

49 3 3
                                    

Set je znatiželjan. Možda i previše znatiželjan. Možda i opsednut! Ko zna? Sve što je želeo jeste da ponovo pridobije njenu pažnju, pa nije teško pogoditi gde se zaputio. Margo nije stigla, a pred ulaznim crnim vratima stoje dva ogromna čuvara. Poznaju ga, zato se komešaju. Njihovi mrki pogledi su se pretvorili u nervozne, a prekršrene ruke sada stoje pored tela.
"Margo nije kod kuće."
"Otvori vrata."

Uz oklevanje, ali bez želje da se upušta u raspravu sa njim okrene se da učini šta je rekao. Vrata se uz glasnu škripu otvore a Set se nađe licem u lice sa petogodišnjim dečakom.

Toplina. To je ono što osećate kad pogledate u dete. Deca nas ispunjavaju prijatnošću, osećajem sigurnosti, oni su podsećanje da imamo osobu kojoj moramo da se vratimo.
Pitate se šta za Seta predstavljaju deca u kući jedne mafijašice? Mogao je da se zakune da mu se ožiljak otvorio koliko su mu se zenice raširile od šoka dok je gledao kako se dečakovo lice smeši. Sam je. Petogodišnje dete je samo u kući Margo Kords.

"Zdravo. Ja sam Greg. Dođi sedi."
Prijateljski nastrojen, neiskvaren dečak ga je uhvatio za ruku i doveo do prostranog trpezarijskog stola. Koliko god puta seo za isti, sada mu se činio stranim. Dečak je izvukao stolicu do njega i popeo se na njega vešto, kao svako dete koje ne želi da mu se večno pomaže uz izgovor da je još uvek mali.
"Sam si ovde?"
Setov hrapavi glas je i njemu samom zvučao toliko čudno da je pročistio grlo.

"Ne. Aleks i Natali su u školi za veliku decu, a Alisa je otišla do prodavnice pre par minuta."
Greg je nakratko razmislio, pa shvatio da ga čovek gleda belo jer nije rekao ono najbitnije.
"To su moji brat i sestre."
"Da...sad sve ima smisla."
Prošaputao je za sebe Set, a Greg se nasmešio pokazujući mu dva reda mlečnih zuba.
"Kako se ti zoveš?"
"Ja sam Set."
"Margo kaže da starije moram da oslovljavam prezimenom uz 'gospodine'."

Set nije znao da li je Greg primetio njegovo trzanje na pomen Kordsove, ali je video da se dečak rastužio na svoje poslednje reči.
"Mene možeš da zoveš Set."
Ukočenim osmehom mu je odgovorio.
"Ideš li u školu...Greg?"
Odlagao je svoj odlazak Set. Želeo je da bude tu kad dođu ostali koje je Greg pomenuo, iako je znao da je nemoguće da budu prijateljski nastrojeni kao Greg.

"Za malu decu. Učimo o mami patki i njenoj deci. Abecedu i biljkama. To je dosadno. Ja želim da učim o astronautima, vanzemaljcima i raketama! Na kojoj si ti liniji?"
Set se smejao Gregovom entuzijazmu, ali se i zbunio zbog njegovog pitanja.
"Liniji?"
"Margo radi na pakovanju čokolada. Uvek nam donese puno čokolade kad god se vrati s predstavljanja iste drugim gradovima i zemljama. Veoma je zauzeta. Pomenula je par puta kada je pričala preko telefona da bi volela da Setu zabije palicu u sred zadnjice."
Rekao je i odmah se postideo zbog toga.
"Verovatno to nije trebalo da kažem. Bilo je nepristojno, izvinjavam se."

Set se samo nasmejao dečijoj naivnosti. Shvatio je njenu taktiku. Margo im je pričala o poslu koji prikriva kriminalne radnje organizacije. Zahvaljujući ugledu njihovog šefa i kvaliteta čokolade koju su poslastičari pravili u firmi, policija nije mogla da sumnja na njih. Pa dobro, mogla je, ali nikada nije imala dokaze. Ipak...policija u Vegasu nije ni bila zainteresovana za kriminalce debelog dosijea. Nije loše Kordsova, pomislio je.
"Ja radim sa ambalažama. Margo pakuje čokolade u posebne kutije. Ja pravim te kutije."
Greg je klimao glavom zainteresovano.
"Da sam znao da ovde ima dece doneo bih čokolade."
Klinac se opet nasmejao.

"Margo je i dalje na putu. Trebalo bi da se vrati za par dana. Kad se vrati donese nam puno poklona i magneta. Magnete uvek okačimo na frižider. Da li bi došao kad se Margo vrati?"
Odjednom je upitao dečak.
"Ako me pozove doći ću."
"Reći ću joj da te pozove."
Sada mu je čovek uzvratio osmeh koji nije bio dalek i uštogljen. I nije se dugo zadržao. Greg ga je ispratio pre nego što je stigao da ga ponudi čajem i kolačićima.

Hej, ovo nije bilo u redu, mislio je Set. Ako je već imala decu trebalo je da kaže pre ulaska u mafiju. Nije trebala da ih krije... Ali opet, njihov gazda bi tražio da se pridruže njima kad stasaju dovoljno. Razmišljao je hodajući što dalje od čuvara pred vratima, ali se onda setio da ga baš oni nisu pustili da uđe.
"Hej ti! Dolazi ovamo!."
Iznervirano je viknuo i čuvar je odmah došao do njega. Izraz na njegovom licu je bio vidljiv. Ako bi Set morao da kaže koga se ovaj veliki plaši, to bi bila Margo. Zašto?! Ovo što ona krije je veće od nje same! Da li je iko ovde svestan u kakav bi problem ona mogla da upadne?!

"Zašto se deca nalaze u ovoj kući? Četvoro dece da budem precizniji!"
"Polažem račune samo Margo. Ako nešto želite morate pitati nju. Upozorio sam Vas da ne ulazite."
"Ko si ti da mene upozoravaš?!"
Set je protrljao kapke svestan da previše burno reaguje na jednog čuvara. Jedina osobe koja ima prave odgovore za njega je Margo, a ona mu ih nikada neće reći i jedino što sad može da uradi jeste da ode kući i sipa sebi viski dok se koncentriše na pisanje izveštaja o obavljenom zadatku. Već je u mislima izbacio deo gde se Margo sprijateljava s devojkom sa ulice.

MargoWhere stories live. Discover now