10. deo - Prostitutka

51 4 2
                                    

Dođavola, imala je osećaj da joj Setove reči odzvanjaju u glavi. Nije pomagal ni to što je on bio ispred nje i na leđima nosio njihov plen.
Prokletstvo, kakav je to komentar?! Želi da bude blizu nje? Moglo je to da bude pazim da ne uprskaš...

Džabe se trudi da smisli prikladnu rečenicu budući da je Set nije izgovorio. Izgovorio je ono što je izgovorio i tome nema povratka. Samo... Od kada je to tako? Bez tog hladnog stava ili tih opasnih očiju. Dođavola sa Setom i mafijom i glupim Hansom! Ima dovoljno problema na pameti da bi još razmišljala i o Setovim glupo izrečenim odgovorom.

"Kordsova pazi gde hodaš."
Margo istog trena podiže pogled i ispred sebe vidi pijanicu kako seda u auto i odlazi i devojku kako stoji pored puta. U pola tri ujutro?
Nije da nisu imali izbora, ali Margo je želela da prođe pored nje. Da vidi šta se dešava. Shvatila je da joj kulja u stomaku i instiktivno se uhvatila za isti.

Bilo je potrebno da devojka sqmo okrene glavu ka njima i Margo je shvatila sve. Narkomanka je. Crna kosa do ramena, kratka kožna suknja i čizme s previsokom štiklom. Devojka je zabacila svoju torbicu i pogledala u Seta. Nije je plašio ožiljak, mada ako i jeste nije to pokazala. Oči su joj zamućene, verovatno od nespretno stavljenog ajlajnera. Usne pune i crvene, ali samo na pogled. Iznutra su iskorišćene i slabe. Drhte.
Margo je znala kako to ide. Prostituisati se za novac zbog narkotika.

"Zdravo lepi. Treba li ti devojka da te oraspoloži?"
Uvežbani erotski osmeh koji mami mnoge muškarce joj se ocrtao na licu. Margo ju je dugo zagledala. Crne oči, mali prćast nos, velike usne i obla brada. Šta je sve mogla da ima a kako je završila? Margo je htela da pomogne, ali ona je već krenula pogrešnim putem.
"Bože sačuvaj."
Za razliku od Margo, Set je nije ni pogledao. Nije je pogledao dođavola, to bi trebalo da bude uvreda za svaku ženu, pogotovo prostitutku, a ona se promeškoljila od...radosti?

Margoine oči su sada videle dublje i ona je izvadila blokčić iz džepa jakne. Na brzinu ispisavši svoj broj telefona, Margo joj ga je pružila, a devojka nije ni trepnula.
Strah.
"Ne. Nisam jedna od tih."
Margo se odmah odbranila rukom odmahujući i aludirajući na svoju seksualnost kako bi odagnala devojčinu nelagodu.
"Pozovi me sutra kada budeš bila slobodna. Doći ću da te izbavim odavde."
Morala je da se pokrene pre nego što Set stane i primeti da ne ide iza njega. Nije se ni trudila da deluje uverljivo, znala je da će se vratiti ako je ova ne pozove. Jer je sada morala da zna ko je ona i zašto radi to što radi.

Dođavola, video je to. Video je kako Margo gura list papira u devojčinu ruku i trudio se da ignoriše, da ne pita. Zašto bi ga bilo briga? Ali hteo je da sazna. Možda se radilo o nečemu što ima veze sa mafijom. Možda je kovala plan da ga se reši pre nego što napuste Sejlem budući da ju je iznervirao na svaki način na koji je mogao otkako je ovde... Smešno. Pomislio je i nastavio napred dok je Margo laganim hodom išla iza njih. Ovim putevima kojima idu ne ide mnogo ljudi. Idu narkomani, pijanice, prostitutke i njihovi...klijenti. I tu su imali sreće, pomislio je Set. Margo je zapravo rođena pod srećnom zvezdom...

MargoWhere stories live. Discover now